AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vraagje, primo is anaboler dan mast en mast androgener dan primo.

Welke van de twee heeft je voorkeur tijdens een cycle met betrekking tot AE balans en waarom?
 
Vraagje, primo is anaboler dan mast en mast androgener dan primo.

Welke van de twee heeft je voorkeur tijdens een cycle met betrekking tot AE balans en waarom?
Als tweede compound heeft primo uiteraard de voorkeur (250 test-250 primo).

Echter, als je bijv. test en deca runt dan heb je al een zeer anabole stack en dan gaat de anabole werking van primo weinig meer toevoegen.
Puur voor A:E is mast dan een goede keuze omdat je er minder van hoeft te zetten voor hetzelfde effect (androgenen verhogen). Ook kost het minder.

Just my two cents.
 
Als tweede compound heeft primo uiteraard de voorkeur (250 test-250 primo).

Echter, als je bijv. test en deca runt dan heb je al een zeer anabole stack en dan gaat de anabole werking van primo weinig meer toevoegen.
Puur voor A:E is mast dan een goede keuze omdat je er minder van hoeft te zetten voor hetzelfde effect (androgenen verhogen). Ook kost het minder.

Just my two cents.

Yes dit dus. Maar aangezien m’n cycle zal bestaan uit test tren bold en dan mast of primo ben ik benieuwd wat hier beter op aan sluit aangezien tren ook androgeen is.

De cycle zal gebruikt worden tijdens m’n bulk in oktober.
 
Yes dit dus. Maar aangezien m’n cycle zal bestaan uit test tren bold en dan mast of primo ben ik benieuwd wat hier beter op aan sluit aangezien tren ook androgeen is.

De cycle zal gebruikt worden tijdens m’n bulk in oktober.
Waarom kies je voor bold erbij? Ik wil na m'n test only ook iets met test bold en de laatste weken tren proberen. Zou m'n eerste keer bold zijn
 
Waarom kies je voor bold erbij? Ik wil na m'n test only ook iets met test bold en de laatste weken tren proberen. Zou m'n eerste keer bold zijn
voordeel van bold is de anabole werking ,androgeen doet het weinig
 
Waarom kies je voor bold erbij? Ik wil na m'n test only ook iets met test bold en de laatste weken tren proberen. Zou m'n eerste keer bold zijn

Bold is underrated maar icm de juiste stack een uitstekende massabouwer! Daarnaast relatief weinig bijwerkingen en kwalitieve gains.
 
voordeel van bold is de anabole werking ,androgeen doet het weinig
Is het dan zo anabool? Ik dacht dat cools het in twijfel trok. Kheb er in ieder geval wat van liggen en denk dat het wel lekker samen gaat met tren
 
Bold is underrated maar icm de juiste stack een uitstekende massabouwer! Daarnaast relatief weinig bijwerkingen en kwalitieve gains.

Weinig bijwerkingen? Dat is puur persoonlijk. Ik werd heel depressief op bold.

Wel een leuke look, alleen voor mij nooit meer bold.
 
Laatst bewerkt:
Is het dan zo anabool? Ik dacht dat cools het in twijfel trok. Kheb er in ieder geval wat van liggen en denk dat het wel lekker samen gaat met tren
bold in een tren stack is redelijk ideaal lijkt mij extra anabole werking zonder de extra androgene bijwerkingen icm test en tren
 
Weinig bijwerkingen? Dat is puur persoonlijk. Ik werd heel depressief op bold.

Wel een leuke look, alleen voor mij nooit meer bold.

Je bent niet de enige hoor, ik werd knettergek op bold. Maar dan bedoel ik ook echt gek, Mn vriendin gaat vreemd, Mn vrienden proberen me te naaien enz enz.

Op Tren ace of enanthatr 700mg per week heb ik nergens last van.
 
Je bent niet de enige hoor, ik werd knettergek op bold. Maar dan bedoel ik ook echt gek, Mn vriendin gaat vreemd, Mn vrienden proberen me te naaien enz enz.

Op Tren ace of enanthatr 700mg per week heb ik nergens last van.

O, dan ligt het niet aan mij. Ik had ook het gevoel dat de hele wereld (inclusief naasten) me wouden naaien.
 
Nu het even over Boldenone gaat.
Dacht zelf aan een cycle van
1-12 500mg test e 2x 1ml
1-12 400mg mast e 2x 1ml
1-12 600mg Bold 2x 1ml
14-16 Clomid 50mg ED
1-13 Hcg 2x 500iu Ew

Heb ook getwijfeld over de Tren ipv Mast, maar van mijn laatste Tren kuur had ik last van startende gyno, die was gelukkig maar tijdelijk aangezien de Mast en bijkomende Aromasin toen zijn werk deden.

Is het toch een optie om de Mast e te vervangen in 200/400Tren e ? Of zou dit ook een prima cycle zijn.
 
Bricke93 Ik vind het best veel gear, maar het hangt allemaal af van je kuurverleden, hoe je gains tijdens die cycles waren en wat het doel van je cycle is.

Iedereen reageert anders dus niemand kan een zinnig antwoord hierop geven.
 
Nu het even over Boldenone gaat.
Dacht zelf aan een cycle van
1-12 500mg test e 2x 1ml
1-12 400mg mast e 2x 1ml
1-12 600mg Bold 2x 1ml
14-16 Clomid 50mg ED
1-13 Hcg 2x 500iu Ew

Heb ook getwijfeld over de Tren ipv Mast, maar van mijn laatste Tren kuur had ik last van startende gyno, die was gelukkig maar tijdelijk aangezien de Mast en bijkomende Aromasin toen zijn werk deden.

Is het toch een optie om de Mast e te vervangen in 200/400Tren e ? Of zou dit ook een prima cycle zijn.
bold dosering is niet verkeerd
 
Heb al wat geëxperimenteerd, laatste cycle is net klaar en was 500mg test e 400mg tren e en 400mg Mast.

Maar ga nu off en daarom even de vraag over deze mogelijke nieuwe cycle, dacht eerst enkel Test met Bold te combineren maar misschien dat Mast of zelfs Tren een leuke bijdrage zou zijn. Maar “ meer “ is niet altijd beter. Zou mijn eerste keer Bold zijn. Mijn gear is gedoseerd op 300mg, dus kan ze mooi op 600mg zetten voor eerste keer
 
Back
Naar boven