rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.743
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sommige ervaren oestrogenen problemen met hCGWat ik me toch wel afvraag over hcg. Het wordt altijd aangeraden onder het motto dat je herstel sneller is en het tevens 0 negatieve bijwerkingen heeft. ‘Dus waarom zou je het niet doen?’ Maar is dit wel zo? Heeft hcg 0 negatieve effecten of bijwerkingen?
Heel persoonlijk natuurlijk, maar denk dat de meesten na een maand of drie wel weer de oude zijnIk denk dat deze vraag al een miljoen keer is gesteld maar kon het zo 123 niet vinden. Weet iemand hoe lang het duurt voordat je test weer een beetje op pijl is na een test/primo kuur? Ik wil weer een kleine cut gaan doen op +- 300 kcal maar bij voorkeur zonder dat ik gelijk al je mn gains verlies. Ik begin namelijk steeds meer op mn avatar te lijken..
Op die avatar zie je er toch buff uit.Ik denk dat deze vraag al een miljoen keer is gesteld maar kon het zo 123 niet vinden. Weet iemand hoe lang het duurt voordat je test weer een beetje op pijl is na een test/primo kuur? Ik wil weer een kleine cut gaan doen op +- 300 kcal maar bij voorkeur zonder dat ik gelijk al je mn gains verlies. Ik begin namelijk steeds meer op mn avatar te lijken..

Ik denk dat deze vraag al een miljoen keer is gesteld maar kon het zo 123 niet vinden. Weet iemand hoe lang het duurt voordat je test weer een beetje op pijl is na een test/primo kuur? Ik wil weer een kleine cut gaan doen op +- 300 kcal maar bij voorkeur zonder dat ik gelijk al je mn gains verlies. Ik begin namelijk steeds meer op mn avatar te lijken..
Dat zegt hij ook helemaal niet. Hij wilt natty cutten en daarom vraagt hij wanneer je natuurlijke productie weer op gang is.Daar heb je toch geen anabolen voor nodig? En anders zou ik uets lichts doen zoals anavar of zelfs SARMs. Je ballen wekenlang buiten werking zetten om een beetje vet kwijt te raken klinkt onnodig.
Dat zegt hij ook helemaal niet. Hij wilt natty cutten en daarom vraagt hij wanneer je natuurlijke productie weer op gang is.
Ik denk dat deze vraag al een miljoen keer is gesteld maar kon het zo 123 niet vinden. Weet iemand hoe lang het duurt voordat je test weer een beetje op pijl is na een test/primo kuur? Ik wil weer een kleine cut gaan doen op +- 300 kcal maar bij voorkeur zonder dat ik gelijk al je mn gains verlies. Ik begin namelijk steeds meer op mn avatar te lijken..

Heel persoonlijk natuurlijk, maar denk dat de meesten na een maand of drie wel weer de oude zijn
2 weken na pct zit clomid nog in je systeem dus dat vertekend je testlevels3 maanden is wel t*ring lang. Dat is denk eerder de tijd die nodig is om volledig te herstellen zodat je weer een nieuwe kuur erin kan knallen. Ik lees nu namenlijk ook verhalen van mensen die net zoals ik licht kuurtje deden icm hcg en 2 weken later hun test alweer op pijl hadden (bleek uit een bloedtest). Nu heb ik alleen geen nakuur gedaan dus mogelijk zou dat nog enig verschil kunnen maken.
Deze dude bijv: https://www.quora.com/How-long-does...e-take-after-a-12-week-steroid-cycle-plus-PCT
Hoi cools,
Tijdens test deca (450-300) erg veel last van acne op Mn schouders en rug.. (op test only 300 was t nog erger..) waarschijnlijk te hoog e, is test deca in n goede ae verhouding te krijgen of kan aromasin 10mg eod deze verhouding wat rechttrekken? En heb je nog andere tips die ik ook mee kan nemen? Thanks!
Test 350 - deca 200 - mast 200. Dit zou moeten werken afhankelijk van je gevoeligheid, mogelijk is test dan nog te hoog.
Deca wil je eigenlijk niet hoger dan 200mg, de nadelen wegen dan niet op tegen de voordelen. Test is wss ook anaboler op zelfde dosis boven 200mg. Daarom test-deca met test hoger gedoseerd.
Dat is, zoals zoveel dingen, heel erg persoonlijk. Kan zelfs per keer verschillen.Damn dat klinkt goed. Maar is de kans op acne per definitie niet groter met mast? Of is deze kuur zo in balans dat de bijwerkingen geminimaliseerd zijn?
Dat is, zoals zoveel dingen, heel erg persoonlijk. Kan zelfs per keer verschillen.