MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Ja ben benieuwd want straks kan ik niks meet zetten zonder reactie.

Coach zag me delt gisteren ook, tis niet rood maar zeker 2cm opgezwollen en gedeelte biceps ook onder vocht.

Heb je niet de mogelijkheid om aan HG gear te komen? Misschien het proberen waard.
 
Heb je niet de mogelijkheid om aan HG gear te komen? Misschien het proberen waard.
Zat ik ook nog te overwegen om te zien of ik daar ook zo op reageer
 
Heb je niet de mogelijkheid om aan HG gear te komen? Misschien het proberen waard.

Dat wordt steeds moeilijker te krijgen. Als je het kan: Zeker doen! De kans op irritaties zal idd kleiner zijn.
 
Helaas de zelfde reactie alleen iets minder pijnlijk, halve arm wel dik.

Donderdag probeer ik nog eens 0.5 alleen dan met een anti-histamine
 
Cools,

Ik doe 4* per week krachttraining en daarnaast 3* per week redelijk intensief hardlopen (25-45 min telkens op redelijk hoog tempo en hoge hartslag).

Stel ik zou ooit een kuurtje doen (500mg test en 200mg mast).

Is het volgens jou dan nog gezond om het hardlopen op deze intensiteit uit te oefenen?

Ter verduidelijking: Ik doe het hardlopen met als doel een zo snel mogelijke 5 km. Intensiteit ligt bij momenten dus hoog. Niet enkel om vet te verbranden.

Bedankt :)
 
Laatst bewerkt:
Denk dat je dat toch een beetje voor jezelf moet bepalen maat. Als je gewoon een normale bloeddruk hebt dan is er vast niet zoveel aan de hand.

Je moet jezelf afvragen of je tijdens een cycle niet wat meer zou richten op krachttraining/zoveel mogelijk kg spiermassa gainen. Aantal weken je prioriteit verleggen ga je vast niet dood van.
 
zijn doelen zijn niet alleen krachttraining en massa, ik denk trouwens niet dat een kuurtje gevaarlijk is met hardlopen.
het hardlopen en krachttraining kan naast elkaar.
 
zijn doelen zijn niet alleen krachttraining en massa, ik denk trouwens niet dat een kuurtje gevaarlijk is met hardlopen.
het hardlopen en krachttraining kan naast elkaar.
Ik denk op basis van zijn vraagstelling, AAS-verleden en kuurvoorstel dat hij dit kuurtje zeker wel gaat pakken voor de extra massa en niet zozeer om beter te lopen. Anders zijn er nog wel middelen die zich daar wat beter voor lenen.
 
Dag Cools, wat vindt je van mijn bloedresultaten? Ze zijn allemaal wel binnen de referentiewaardes enkel Monocyten lichtjes erover. Bedankt.


HEMATOLOGIE
Erythrocyten 5,4 miljoen/μL 4,3 - 5,7
Hematocriet 48 % 40 - 50
Hemoglobine 16,3 g/dL 13,3 - 17,1
MCV 88 fL 83 - 98
MCH 30 pg/cel 26 - 34
MCHC 34 g/dL 31 - 37
Leukocytentelling 8840 /μL 3700 - 10500
Basofielen (%) 0,2 % 0,0 - 2,0
Eosinofielen (%) 2,1 % 0,0 - 5,0
Segmentkernigen (%) 50,3 % 39,0 - 75,0
Lymfocyten (%) 36,5 % 13,0 - 44,0
Monocyten (%) 10,9 % 3,0 - 13,0
Basofielen 18 /μL 0 - 200
Eosinofielen 186 /μL 0 - 400
Segmentkernigen 4447 /μL 1800 - 6200
Lymfocyten 3227 /μL 1200 - 3500
Monocyten + 964 /μL 260 - 950
BLOEDSTOLLING
Trombocyten 206 x10*3/μL 140 - 330
DIABETES LABO
Glucose nuchter 88 mg/dL 65 - 125

LEVERTESTEN
SGOT 21 U/L < 35
SGPT 24 U/L < 45
Y-GT 16 U/L < 55
Alkalische fosfatase 93 U/L 31 - 104

NIERFUNCTIETESTEN
Ureum 33 mg/dL 17 - 47
Creatinine 0,93 mg/dL 0,69 - 1,10
eGFR (MDRD) > 90 ml/min > 90
Urinezuur 4,5 mg/dL 3,4 - 7,8

SCHILDKLIERTESTEN
TSH 1,380 mU/L 0,270 - 4,200
T4 VRIJ 16,4 pMol/L 12,0 - 21,6
T3 VRIJ 4,4 pMol/L 4,1 - 6,8

HORMONEN & ZWANGERSCHAP
DHEA-sulfaat 379 μg/dL 160 - 449
TESTOSTERON TOTAAL 15,61 nmol/L 11,00 - 34,90
SHBG 52,0 nmol/L 11,6 - 71,2
VRIJE TESTOSTERON BEREKEND 0,240 nmol/L 0,198 - 0,619
 
Alles binnen referentie. Heb je recent gekuurd?

Zeer marginale overschrijding van monocyten zou ik me niet druk om maken.
 
Alles binnen referentie. Heb je recent gekuurd?

Zeer marginale overschrijding van monocyten zou ik me niet druk om maken.
Ok, thx ja ik heb 12 weken 500mg test/ week en 10 weken 200mg tren/week gedaan in de zomer met nakuur nolva. nakuur was gedaan op 8/10
 
Ok, thx ja ik heb 12 weken 500mg test/ week en 10 weken 200mg tren/week gedaan in de zomer met nakuur nolva. nakuur was gedaan op 8/10
Oke dan ben je nu 6 weken post pct.
Dan ben je vlot hersteld (als je voorheen ook 15nmol testosteron had).
 
Oke dan ben je nu 6 weken post pct.
Dan ben je vlot hersteld (als je voorheen ook 15nmol testosteron had).
Ja toen had ik 15,18 nmol voor de kuur. En toen was ik een jaar off van mijn vorige kuur. Is dit niet wat aan de lage kant eigelijk?
 
Ja toen had ik 15,18 nmol voor de kuur. En toen was ik een jaar off van mijn vorige kuur. Is dit niet wat aan de lage kant eigelijk?
Nouja als dit voor jouw een normale waarde is en je voelt je er goed genoeg op, dan is het niet te laag. Ik zelf zit op 10 nmol icm laag shbg waardoor ik ongeveer op dezelfde vrije testosteronwaarde zit als jou. Ik heb zelf nergens last van tbf.
 
Nouja als dit voor jouw een normale waarde is en je voelt je er goed genoeg op, dan is het niet te laag. Ik zelf zit op 10 nmol icm laag shbg waardoor ik ongeveer op dezelfde vrije testosteronwaarde zit als jou. Ik heb zelf nergens last van tbf.
Ja volgens mij voel ik mij toch goed... Nu natuurlijk, geen idee als ik ooit hogere waardes had maar ik heb toch nergens last van onze. Bedankt
 
het lijkt laag vooral vrije test maar als jij je goed voelt, daarnaast ben je pas 6 weken na nakuur
 
Cools,

Ik doe 4* per week krachttraining en daarnaast 3* per week redelijk intensief hardlopen (25-45 min telkens op redelijk hoog tempo en hoge hartslag).

Stel ik zou ooit een kuurtje doen (500mg test en 200mg mast).

Is het volgens jou dan nog gezond om het hardlopen op deze intensiteit uit te oefenen?

Ter verduidelijking: Ik doe het hardlopen met als doel een zo snel mogelijke 5 km. Intensiteit ligt bij momenten dus hoog. Niet enkel om vet te verbranden.

Bedankt :)

Cardio is algemeen goed voor je hart, maar op hoge intensiteit hardlopen zou het mogelijk negatief kunnen zijn icm een te hoge dosis aas. Je hartspier groeit ook door aas zoals elke spier. 500mg test gaat veel oestrogeen geven (vocht) wat mogelijk verder negatief kan zijn. Ik zou max 250 test - 200 mast doen dan voor max 6 weken (zoals gewoonlijk ;))
 
Back
Naar boven