Mathijsimo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 148
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hi Cools, ik zit in de 4e week op test 250 per week / var 2mg per dag, echter is mijn libido wat laag. Wat kan ik het beste doen?
Je zou toch ook mucuna pruriens erbij kunnen nemen wanneer je hgh zonder test zou zetten?
Hi Cools, ik zit in de 4e week op test 250 per week / var 20mg per dag, echter is mijn libido wat laag. Wat kan ik het beste doen?
Van hcg (2x 750iu pw) krijg ik helaas verergering van mijn gyno. Drop liever ook de aromasin want heb haaruitval ervan maar dan heb ik meteen al gyno. Op 150mg al
Niets, komt snel weer terug nadien (veronderstel dat je 6 weken doet). Normaal zou ik aanraden om var te verhogen naar 30mg en test met 50mg te verlagen.
Cools, ik merk dat ik op hogere test meer last krijg van sides en nul benefits is het een idee om 250 test te combineren met 500 primo? Doel is eig om vet % te blijven/te zakken en paar kg schone winst
En geen hcg dus? Ook niet als je wat meer prone bent voor hpa axis onderdrukking (of hoe je het ook noemt) vergeleken met andere?
En geen hcg dus? Ook niet als je wat meer prone bent voor hpa axis onderdrukking (of hoe je het ook noemt) vergeleken met andere?
Top bedankt, ik ga deze dan over 2 weken uitproberen. Aangezien primo volgens vele hier vaak gefaked wordt en ipv primo mast geleverd wordt, moet ik hierbij nog ergens opletten? Waarschijnlijk op een dosis van 300primo merk ik niet veel extra's van de primo vergeleken met mast of?
Top bedankt, ik ga deze dan over 2 weken uitproberen. Aangezien primo volgens vele hier vaak gefaked wordt en ipv primo mast geleverd wordt, moet ik hierbij nog ergens opletten? Waarschijnlijk op een dosis van 300primo merk ik niet veel extra's van de primo vergeleken met mast of?
Risico fakes is er altijd, maar dat is voor nandrolone bv ook en alle andere middelen. Zal ongeveer zelfde zijn, bij masteron merken sommigen sterkere androgene effecten op.
Dat klopt maar ligt het risico op vervalsing van Primo en Anavar niet hoger dan bijv Boldenone en/of Deca? omdat genoemde middelen qua grondstoffen duurder zijn door beperkt aanbod?