MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Hi Cools, ik zit in de 4e week op test 250 per week / var 2mg per dag, echter is mijn libido wat laag. Wat kan ik het beste doen?

Hoogstwaarschijnlijk een typfout en bedoelt hij 20mg per dag, aangezien een van de kuren die Cools voorschrijft bestaat uit 250mg test en 20mg anavar.

klopt, 20 sorry :)

200 mast erbij en dan wil je wel weer

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.327
  • #11.328
Hi Cools, ik zit in de 4e week op test 250 per week / var 20mg per dag, echter is mijn libido wat laag. Wat kan ik het beste doen?

Niets, komt snel weer terug nadien (veronderstel dat je 6 weken doet). Normaal zou ik aanraden om var te verhogen naar 30mg en test met 50mg te verlagen.

• #11.329
Van hcg (2x 750iu pw) krijg ik helaas verergering van mijn gyno. Drop liever ook de aromasin want heb haaruitval ervan maar dan heb ik meteen al gyno. Op 150mg al

Als je er hcg bij zet moet je de dosis test aanpassen..

Bij 750iu hcg 2x/week zou je al goede waardes kunnen verkrijgen zonder test. Ik zou er dan max 50mg test bij zetten, 100mg is al teveel.

Cools, ik merk dat ik op hogere test meer last krijg van sides en nul benefits is het een idee om 250 test te combineren met 500 primo? Doel is eig om vet % te blijven/te zakken en paar kg schone winst

• #11.332
Top bedankt, ik ga deze dan over 2 weken uitproberen. Aangezien primo volgens vele hier vaak gefaked wordt en ipv primo mast geleverd wordt, moet ik hierbij nog ergens opletten? Waarschijnlijk op een dosis van 300primo merk ik niet veel extra's van de primo vergeleken met mast of?

Top bedankt, ik ga deze dan over 2 weken uitproberen. Aangezien primo volgens vele hier vaak gefaked wordt en ipv primo mast geleverd wordt, moet ik hierbij nog ergens opletten? Waarschijnlijk op een dosis van 300primo merk ik niet veel extra's van de primo vergeleken met mast of?

Dat is het hele probleem, Je weet inderdaad nooit of je echte Primo krijgt. Masteron is veel androgener dan Primo.

• #11.337

Risico fakes is er altijd, maar dat is voor nandrolone bv ook en alle andere middelen. Zal ongeveer zelfde zijn, bij masteron merken sommigen sterkere androgene effecten op.

Risico fakes is er altijd, maar dat is voor nandrolone bv ook en alle andere middelen. Zal ongeveer zelfde zijn, bij masteron merken sommigen sterkere androgene effecten op.

Dat klopt maar ligt het risico op vervalsing van Primo en Anavar niet hoger dan bijv Boldenone en/of Deca? omdat genoemde middelen qua grondstoffen duurder zijn door beperkt aanbod?

Duurder zijn door beperkt aanbod? Wat een onzin. De grondstoffen zijn wel duurder idd maar ik heb nog nooit een labtest gezien van de bekendere NL merken dat er winstrol in anavar wordt gedaan en dat primo geen primo is. Dat werd vroeger misschien vaker gedaan maar komt tegenwoordig bij de betere labs echt niet voor. Iedereen praat elkaar maar een beetje dom na en daar komen al die verhalen vandaan

Terug
Naar boven