XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Welke invloed heeft hgh op prolactine?

Ik zit met een prolactine van 400 en oestrogeen telaag 0.08 ook test zit maar op 5.0
Lh 5.3 fsh 10

Zit op 3.3 iu hgh

Ja alleen hgh werd mij verteld dit geen invloed had, zou dat test zoveel verlagen

Laatst bewerkt:
9 maanden geen aas

Wel nog 2 maand geleden terug hcg geprobeerd ivm laag libido had weinig effect
Poeh toch maar bezoekje aan de endocrinoloog? In welke eenheid is prolactine gemeten? Als die te hoog is zal eerst een prolactinoom uitgesloten moeten worden.

Ja dat las ik ook daarom vroeg ik mij af of waarde mischien door hgh zo hoog kon zijn.

Kan dat door aas ontstaan

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.314
Cools,
Ik ben van plan nog een redelijke tijd on the blijven op een dosering van 250mg test.
Allen probleem hier mee is dat ik aromasin moet laten meelopen omdat ik anders last krijg van gyno.
Ik doe dit liever niet aangezien aromasin ook geen snoepje is en ik liever iets natuurlijks heb wat dit kan onderdrukken.
Als ik 1 dag van me aromasin inname mis dan zie ik al meteen puffy nipples helaas, is er hier een niet schadelijk alternatief voor?

100mg test/week is meer dan voldoende. Test waardes zijn dan prima en oestrogeen blijft binnen de perken, 125mg is soms net teveel en 250mg al zeker.

Aromasin is dan helemaal niet nodig.

• #11.315
@Cools

Ik kwam een post tegen over 'citrus bergamot' zou nog beter werken voor cholesterol dan rode rijst gist. Ken jij dit middel en wat is jou mening er over?

Nog een ander vraagje moet je bij rode rijst gist ook co q10 nemen? Dat doe ik namelijk niet en kwam een post tegen dat dit wel moet

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5741859/ ;) zeker proberen waard en natuurlijk zelf bloed laten checken voor en tijdens.

Q10 kan je erbij nemen maar moet niet.

• #11.316
Welke invloed heeft hgh op prolactine?

Ik zit met een prolactine van 400 en oestrogeen telaag 0.08 ook test zit maar op 5.0
Lh 5.3 fsh 10

Zit op 3.3 iu hgh

HGH kan de productie van prolactine stimuleren. Altijd test erbij zetten op TRT dosis of niet gebruiken. 1.5 tot max 2.5iu hgh is ook voldoende.

100mg test/week is meer dan voldoende. Test waardes zijn dan prima en oestrogeen blijft binnen de perken, 125mg is soms net teveel en 250mg al zeker.

Aromasin is dan helemaal niet nodig.

Van hcg (2x 750iu pw) krijg ik helaas verergering van mijn gyno. Drop liever ook de aromasin want heb haaruitval ervan maar dan heb ik meteen al gyno. Op 150mg al

Van hcg (2x 750iu pw) krijg ik helaas verergering van mijn gyno. Drop liever ook de aromasin want heb haaruitval ervan maar dan heb ik meteen al gyno. Op 150mg al
Wat heeft jouw reactie te maken met hetgeen Cools schrijft. Wat heeft die HCG te maken met test naar 100mg brengen.

Wat heeft jouw reactie te maken met hetgeen Cools schrijft. Wat heeft die HCG te maken met test naar 100mg brengen.

Het heeft te maken met het feit dat hij zei dat ik de aromasin kon laten vallen, maar dat kan dus niet vanwege de HCG die ik erbij zet dus vraag me af hoe ik dat ga regelen.
Wil ook graag stoppen met aromasin Namenlijk

HGH kan de productie van prolactine stimuleren. Altijd test erbij zetten op TRT dosis of niet gebruiken. 1.5 tot max 2.5iu hgh is ook voldoende.

Je zou toch ook mucuna pruriens erbij kunnen nemen wanneer je hgh zonder test zou zetten?

Terug
Naar boven