AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Bedoel als iemand het volgende doet
1-6 of 1-12 weken
500 mg test
500 mg primo
Zou dan nog steeds de voorkeur gegeven worden aan 6 weken?

Ligt aan de ester niet aan de hoeveelheid
 
Hangt van de dosering af. Om de dag is prima, maar kan ook 2-3 dagen tussen.
ik wil graag die 75mg prop zetten met 20 of 30gr aanvar. kan ik die prop dan de 3e dag zetten of adviseer jij om de dag met 75mg? Of 100 mg elke derde dag?voor een goede A:E (Androgeen/Oestrogeen) balans
 
ik wil graag die 75mg prop zetten met 20 of 30gr aanvar. kan ik die prop dan de 3e dag zetten of adviseer jij om de dag met 75mg? Of 100 mg elke derde dag?voor een goede A:E (Androgeen/Oestrogeen) balans

Berekenen naar weekdosis en rekening houden met gewicht ester (+ conversie oestrogeen)

100mg /3 dagen is prima, maar 75mg /2 dagen kan ook als je iets hoger wil doseren. 75mg /3 dagen is net iets te weinig, maar kan icm anavar als je oestrogeen verder wil beperken.
 
Berekenen naar weekdosis en rekening houden met gewicht ester (+ conversie oestrogeen)

100mg /3 dagen is prima, maar 75mg /2 dagen kan ook als je iets hoger wil doseren. 75mg /3 dagen is net iets te weinig, maar kan icm anavar als je oestrogeen verder wil beperken.
Bedankt Cools! Dan ga ik voor de 4 weken 75mg prop elke 3e dag en 30mg aanvaar voor 4 weken. nakuur 3 dagen na mijn laatste injectie 5 dagen 50mg clomid. Zit ik zo goed voor 3 a 4 kilo winst en zo min mogelijk onderdrukking en oestrogeen wil beperken?
 
Dit gaat niet helemaal over aas maar ik las dat psyllium husk de opname van medicijnen kan vertragen/verstoren. Ik neem al me health supps en orals samen met een shake met 5gr psyllium in hoe verre moet ik me zorgen maken over de opname ervan? (Rode rijstgist,vit k,multivit etc)

Ik neem het namelijk voor me darmen en cholesterol.. en ben in prep dus pieker over van alles :P
 
Dit gaat niet helemaal over aas maar ik las dat psyllium husk de opname van medicijnen kan vertragen/verstoren. Ik neem al me health supps en orals samen met een shake met 5gr psyllium in hoe verre moet ik me zorgen maken over de opname ervan? (Rode rijstgist,vit k,multivit etc)

Ik neem het namelijk voor me darmen en cholesterol.. en ben in prep dus pieker over van alles :P

Goeie vraag. Ik heb dit ook meermaals gehoord/gelezen. Ik neem psyllium husk altijd een half uurtje / 45 min voor mijn laatste maaltijd, waarbij ik ook nog mijn multivitamine, D3 en Tamoxifen neem.

Ben benieuwd of dit genoeg tijd is ertussen.
 
Goeie vraag. Ik heb dit ook meermaals gehoord/gelezen. Ik neem psyllium husk altijd een half uurtje / 45 min voor mijn laatste maaltijd, waarbij ik ook nog mijn multivitamine, D3 en Tamoxifen neem.

Ben benieuwd of dit genoeg tijd is ertussen.
Nu in prep vraag ik me dit soort dingen af.. ik neem alles op lege maag direct na opstaan en misschien 10-15 minuten daarna me shake/psyllium etc.
 
Dit gaat niet helemaal over aas maar ik las dat psyllium husk de opname van medicijnen kan vertragen/verstoren. Ik neem al me health supps en orals samen met een shake met 5gr psyllium in hoe verre moet ik me zorgen maken over de opname ervan? (Rode rijstgist,vit k,multivit etc)

Ik neem het namelijk voor me darmen en cholesterol.. en ben in prep dus pieker over van alles :P

Net zoals sommige beta glucanen kan het bepaalde stoffen binden in de darmen en opname verhinderen. Meestal gaat het om galzuren oa. wat handig is als je de galzuur aanmaak wil stimuleren. Effect van psyllium husk op opname vitamines en mineralen is zeer beperkt en vermoed dat het met andere stoffen ook meevalt.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Cools , deze week heb ik bloed laten prikken omdat mijn libido niet echt bijster hoog is. Afgelopen oktober heb ik mijn nakuur afgerond; bestaande uit hcg 3 x 1500IU, gevolgd door 25mg clomid voor 4 weken..

Uit de test kwamen de volgende waardes:

Albumine 52 g/L 35 - 50
SHBG 51 nmol/L 17 - 66
LH 3.4 IU/L 1.5 - 9.3
FSH 5.4 IU/L 1.4 - 18.1
Testosteron 19.52 nmol/L 8.35 - 28.78
Vrij Testosteron 43.0 pmol/L 30.5 - 93.6

LH, FSH en vrij testosteron zitten wel aan de lage kant.
SHBG aan de hoge kant.
En albumine is te hoog.

Zie jij nog iets bijzonders aan de waardes of eventuele stappen die ik zou kunnen ondernemen?

Leeftijd = 27
Krachttraining 4x per week, slaap voldoende (8 uur)
 
Laatst bewerkt:
Cools vraag over je 30 mg anavar kuur op de eerste pagina. Maakt het uit hoe je doseert over de gehele dag genomen?
Dus bijvoorbeeld 's ochtends/'s middags/'s avonds 10mg, 's ochtends 20 en 's avonds 10 of 30mg in een keer? Thanx!
 
Dit vroeg ik mij ook af, steroidcalc geeft aan dat bij 2x 15mg per dag de waarde tussen 29.15 ~ 44.19 schommelt terwijl 1x 30mg per dag geeft 61.15 ~ 26,8..
 
Maar is dit dan puur voor een stabiele bloedwaarde? Want als ik het bekijk scheelt de minimum waarde tussen de 2 manieren niet veel meer de max wel.
 
Cools , deze week heb ik bloed laten prikken omdat mijn libido niet echt bijster hoog is. Afgelopen oktober heb ik mijn nakuur afgerond; bestaande uit hcg 3 x 1500IU, gevolgd door 25mg clomid voor 4 weken..

Uit de test kwamen de volgende waardes:

Albumine 52 g/L 35 - 50
SHBG 51 nmol/L 17 - 66
LH 3.4 IU/L 1.5 - 9.3
FSH 5.4 IU/L 1.4 - 18.1
Testosteron 19.52 nmol/L 8.35 - 28.78
Vrij Testosteron 43.0 pmol/L 30.5 - 93.6

LH, FSH en vrij testosteron zitten wel aan de lage kant.
SHBG aan de hoge kant.
En albumine is te hoog.

Zie jij nog iets bijzonders aan de waardes of eventuele stappen die ik zou kunnen ondernemen?

Leeftijd = 27
Krachttraining 4x per week, slaap voldoende (8 uur)
Je LH is niet aan de lage kant. Dit is een normale waarde voor iemand met een testosteronwaarde van 19.2 nmol/L. Hersteld ben je alleszins aan je waardes te zien.
 
Cools welke dosering hmg hcg raad je aan als je vruchtbaar wil blijven tijdens trt

25mcg + 500iu hcg 2x/week is voldoende. Ik zou de dosis test dan wel aanpassen naar 50mg/week omdat hcg je eigen testproductie stimuleert.
 
Cools , deze week heb ik bloed laten prikken omdat mijn libido niet echt bijster hoog is. Afgelopen oktober heb ik mijn nakuur afgerond; bestaande uit hcg 3 x 1500IU, gevolgd door 25mg clomid voor 4 weken..

Uit de test kwamen de volgende waardes:

Albumine 52 g/L 35 - 50
SHBG 51 nmol/L 17 - 66
LH 3.4 IU/L 1.5 - 9.3
FSH 5.4 IU/L 1.4 - 18.1
Testosteron 19.52 nmol/L 8.35 - 28.78
Vrij Testosteron 43.0 pmol/L 30.5 - 93.6

LH, FSH en vrij testosteron zitten wel aan de lage kant.
SHBG aan de hoge kant.
En albumine is te hoog.

Zie jij nog iets bijzonders aan de waardes of eventuele stappen die ik zou kunnen ondernemen?

Leeftijd = 27
Krachttraining 4x per week, slaap voldoende (8 uur)

Prima waardes, niets meer aan doen.
 
Cools vraag over je 30 mg anavar kuur op de eerste pagina. Maakt het uit hoe je doseert over de gehele dag genomen?
Dus bijvoorbeeld 's ochtends/'s middags/'s avonds 10mg, 's ochtends 20 en 's avonds 10 of 30mg in een keer? Thanx!

Verdelen in 3 dosissen gaat mijn voorkeur naar uit, maar 2x/dag is ook goed.
 
Back
Naar boven