XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Cools kun je mij vertellen hoeveel t3 gelijk staat aan wat een gemiddeld persoon aanmaakt per dag?

Lees vaak dat 25mcg onderhoud is maar dacht pas te lezen dat dit maar ong 8a10 zou zijn krijg artikel alleen niet gevonden
 
Waarom zou je dan niet als naturel ook t3 kunnen nemen in de cut?
Als het toch normaal gesproken je onderhoud is, paar weken 25 mcg gewoon om je metabolisme goed op gang te houden
 
Hoeveel 'schade' doet 25mcg t3 als je het year round neemt?

Ik heb het bijna 2 jaar genomen en na 2/3 weken waren m’n TSH + vrij T4 weer zoals het vanouds.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik heb het bijna 2 jaar genomen en na 2/3 weken waren m’n TSH + vrij T4 weer zoals het vanouds.
Oke ja ik stel de vraag omdat ik al 3 jaar (denk ik) non stop 25mcg gebruik en nu toch wel wat bang ben voor herstel of enige consequenties
 
Oke ja ik stel de vraag omdat ik al 3 jaar (denk ik) non stop 25mcg gebruik en nu toch wel wat bang ben voor herstel of enige consequenties

Waarom ben je er nooit mee gestopt?
 
Waarom zou je dan niet als naturel ook t3 kunnen nemen in de cut?
Als het toch normaal gesproken je onderhoud is, paar weken 25 mcg gewoon om je metabolisme goed op gang te houden

Omdat het gezonder is dit aan je lichaam over te laten en dat doet het prima.
 
Hoeveel 'schade' doet 25mcg t3 als je het year round neemt?

Moeilijk te zeggen, voor de een kan dit geen problemen opleveren en voor de ander weer wel. Niet het risico waard want een gezond lichaam zorgt zelf voor een goede T3 waarde.

In de meeste gevallen gaat het goed omdat 25mcg een normale onderhoudsdosering is, maar je moet maar net pech hebben.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Hi cools, ik heb nu net een 6 weekse kuur van 400 primo met 400 test gedaan.
Omdat de dosis hoger is dan jou voorgestelde kuur neem ik aan dat de PCT gewoon de 'normale' pct is, 14 dagen na inject clomid of nolva voor 4 weken toch?
 
Hi cools, ik heb nu net een 6 weekse kuur van 400 primo met 400 test gedaan.
Omdat de dosis hoger is dan jou voorgestelde kuur neem ik aan dat de PCT gewoon de 'normale' pct is, 14 dagen na inject clomid of nolva voor 4 weken toch?

25mg clomid zou ik dan doen voor 3 weken, eerste week kan je bv. 50mg nemen. 10 dagen na inject beginnen. 4 weken 25mg kan ook, maar niet hoger doseren dan.

Nolva is wat moeilijker te doseren omdat het sterker is, maar hoef je niet elke dag te nemen (om 2 dagen 10mg bv. als je lager wil doseren).
 
Top bedankt, dan begin ik over 10 dagen met 25mg clomid, HCG kan ik tot 5 dagen ervoor nog doen?
 
Top bedankt, dan begin ik over 10 dagen met 25mg clomid, HCG kan ik tot 5 dagen ervoor nog doen?

ja ;)

Als je hcg gebruikt hebt tijdens kuur ga je ook mogelijk sneller herstellen en moet je minder lang nakuren. Bij een 6 weken kuur op die dosis zou 2 weken 50mg of 3 weken 25mg al voldoende zijn.
 
Cools ik lees ooit dat aromasin behoorlijk wat tijd nodig heeft tot het goed werkzaam is/steady levels in bloed klopt dit?
 
Waarom ben je er nooit mee gestopt?
Had me iedere keer voorgenomen om na een cut te stoppen en tijdens een bulk lijkt me niet ideaal want dan moet je weer even een kcals droppen .. volgende cut nieuwe poging
 
Moeilijk te zeggen, voor de een kan dit geen problemen opleveren en voor de ander weer wel. Niet het risico waard want een gezond lichaam zorgt zelf voor een goede T3 waarde.

In de meeste gevallen gaat het goed omdat 25mcg een normale onderhoudsdosering is, maar je moet maar net pech hebben.
Voel me al die tijd wel perfect op 25mcg maar of dat natuurlijk wat zegt
 
ja ;)

Als je hcg gebruikt hebt tijdens kuur ga je ook mogelijk sneller herstellen en moet je minder lang nakuren. Bij een 6 weken kuur op die dosis zou 2 weken 50mg of 3 weken 25mg al voldoende zijn.

Gaat deze topic na 500+ pagina’s nog altijd over de korte cycles in de originele post? Dat is indrukwekkender dan de resultaten :D. Mess eens een synopsis over schrijven na al die jaren.
 
Hey cools ik krijg van hcg gyno, kan ik dit verminderen door het bv eod of ed te nemen?
Ik doe namelijk trt op 125mg en wil geen AI meer nemen door sides
 
Cools ik lees ooit dat aromasin behoorlijk wat tijd nodig heeft tot het goed werkzaam is/steady levels in bloed klopt dit?

Nee, werkt vrijwel meteen.
 
Hey cools ik krijg van hcg gyno, kan ik dit verminderen door het bv eod of ed te nemen?
Ik doe namelijk trt op 125mg en wil geen AI meer nemen door sides

Als je hcg bij je test zet, dosis test verlagen om oestrogeen te beperken en voor normale test waardes. Bij 500iu hcg 2x/week (wat al een normale test waarde kan geven) max 50mg test zetten.

Hcg dagelijks of eod zetten is onnodig omdat het 4-5 dagen werkt. Dus je zit al met een lichte opstapeling als je 2x/week zet (maandag en vrijdag bv.) waardoor oestrogeen nog hoger komt. Ideaal zou zijn elke 4 dagen hcg injecteren, maar hoeft niet als je test erop aanpast.
 
Back
Naar boven