Gains4life
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 160
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel 'schade' doet 25mcg t3 als je het year round neemt?25mcg ongeveer, bij 50mcg zit je al snel te hoog na paar uren (rekening houdende met eigen aanmaak). Piek op 25mcg is net ietsjes te hoog maar nog te doen.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5167556/
https://academic.oup.com/jcem/article-abstract/39/5/923/2684928?redirectedFrom=fulltext
Hoeveel 'schade' doet 25mcg t3 als je het year round neemt?
Oke ja ik stel de vraag omdat ik al 3 jaar (denk ik) non stop 25mcg gebruik en nu toch wel wat bang ben voor herstel of enige consequentiesIk heb het bijna 2 jaar genomen en na 2/3 weken waren m’n TSH + vrij T4 weer zoals het vanouds.
Oke ja ik stel de vraag omdat ik al 3 jaar (denk ik) non stop 25mcg gebruik en nu toch wel wat bang ben voor herstel of enige consequenties
Waarom zou je dan niet als naturel ook t3 kunnen nemen in de cut?
Als het toch normaal gesproken je onderhoud is, paar weken 25 mcg gewoon om je metabolisme goed op gang te houden
Hoeveel 'schade' doet 25mcg t3 als je het year round neemt?
Hi cools, ik heb nu net een 6 weekse kuur van 400 primo met 400 test gedaan.
Omdat de dosis hoger is dan jou voorgestelde kuur neem ik aan dat de PCT gewoon de 'normale' pct is, 14 dagen na inject clomid of nolva voor 4 weken toch?
Top bedankt, dan begin ik over 10 dagen met 25mg clomid, HCG kan ik tot 5 dagen ervoor nog doen?

Had me iedere keer voorgenomen om na een cut te stoppen en tijdens een bulk lijkt me niet ideaal want dan moet je weer even een kcals droppen .. volgende cut nieuwe poging
Voel me al die tijd wel perfect op 25mcg maar of dat natuurlijk wat zegtMoeilijk te zeggen, voor de een kan dit geen problemen opleveren en voor de ander weer wel. Niet het risico waard want een gezond lichaam zorgt zelf voor een goede T3 waarde.
In de meeste gevallen gaat het goed omdat 25mcg een normale onderhoudsdosering is, maar je moet maar net pech hebben.
ja
Als je hcg gebruikt hebt tijdens kuur ga je ook mogelijk sneller herstellen en moet je minder lang nakuren. Bij een 6 weken kuur op die dosis zou 2 weken 50mg of 3 weken 25mg al voldoende zijn.
. Mess eens een synopsis over schrijven na al die jaren.Cools ik lees ooit dat aromasin behoorlijk wat tijd nodig heeft tot het goed werkzaam is/steady levels in bloed klopt dit?
Hey cools ik krijg van hcg gyno, kan ik dit verminderen door het bv eod of ed te nemen?
Ik doe namelijk trt op 125mg en wil geen AI meer nemen door sides