Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.441
Voel me al die tijd wel perfect op 25mcg maar of dat natuurlijk wat zegt

Als je andere middelen gebruikt die effect hebben op je schildklier kan het helpen om de negatieve effecten te verminderen. Hierdoor kan je je algemeen beter voelen.

Ik zou met weinig zorgen maken om de negatieve effecten van 25mcg/dag, alsook herstel. Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.

Als je andere middelen gebruikt die effect hebben op je schildklier kan het helpen om de negatieve effecten te verminderen. Hierdoor kan je je algemeen beter voelen.

Ik zou met weinig zorgen maken om de negatieve effecten van 25mcg/dag, alsook herstel. Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Heb wel eens hoger gezeten maar met tren erbij is me rust hartslag veel hoger. Op 25mcg t3 en low dose tren daar geen last van (150mg tren-a per week laatste prep ben bekeerd.)

Trouwens cools ik vind je cycle theorie heel interessant en kan zeker volgen in je gedachtegang. Voor mij is het zeker het overwegen waard (voor de toekomst).

Ik ga hier mess eens een topic over starten maar momenteel heb ik hevig acne, gekregen tijdens de prep voor mijn wedstrijd ( waar ik dan ook niet aan deelgenomen heb). De dokter Heeft de oorzaak nog nie gevonden maar we weten wel dat deze niet hormonaal is. Mensen rond me zeggen dat ik al kan beginnen mits de cycle weinig kans geeft op acne maar zelf zie ik dat minder zitten.

Wat zou jou advies zijn hier op.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.444
Trouwens cools ik vind je cycle theorie heel interessant en kan zeker volgen in je gedachtegang. Voor mij is het zeker het overwegen waard (voor de toekomst).

Ik ga hier mess eens een topic over starten maar momenteel heb ik hevig acne, gekregen tijdens de prep voor mijn wedstrijd ( waar ik dan ook niet aan deelgenomen heb). De dokter Heeft de oorzaak nog nie gevonden maar we weten wel dat deze niet hormonaal is. Mensen rond me zeggen dat ik al kan beginnen mits de cycle weinig kans geeft op acne maar zelf zie ik dat minder zitten.

Wat zou jou advies zijn hier op.

Er zijn verschillende leden die acne kregen bij bepaalde middelen/doseringen en na aanpassing niet meer (test/mast of primo/mast). Naar de oorzaak van je acne moet je niet kijken als je aas gebruikt, dat is dan duidelijk. En hoe heeft de arts kunnen vaststellen dat het niet hormonaal is?

Bij gebruik van aas kan een correcte verhouding tussen aromatiserende (test) en niet-aromatiserende (primo of mast) aas dit voorkomen. In dit topic vindt je ervaringen van leden terug.

Zelfs als je geen aas gebruikt en prep doet voor wedstrijd kan er een groot effect op de balans van je hormonen zijn met als gevolg acne. Dan kan je best kijken naar de verhouding eiwit/vet/koolhydraten of een tekort aan bepaalde vitamines/mineralen.

Laatst bewerkt:
Als je hcg bij je test zet, dosis test verlagen om oestrogeen te beperken en voor normale test waardes. Bij 500iu hcg 2x/week (wat al een normale test waarde kan geven) max 50mg test zetten.

Hcg dagelijks of eod zetten is onnodig omdat het 4-5 dagen werkt. Dus je zit al met een lichte opstapeling als je 2x/week zet (maandag en vrijdag bv.) waardoor oestrogeen nog hoger komt. Ideaal zou zijn elke 4 dagen hcg injecteren, maar hoeft niet als je test erop aanpast.
Even een redelijke noob vraag maar als je Test-E 250 mg/ml gedoseerd is en je wil 1x p week 50mg zetten (1x p week is toch gangbaar met enanthaat?) dan is dat dus 0.2 ml.
Is dat überhaupt een beetje betrouwbaar te doseren? Ik bedoel, op zo'n kleine portie is een mm meer of minder in die spuit toch al een vrij significante afwijking...?
Ik heb ooit in een grijs verleden een opleiding in de chemie genoten en daar gaat het bij kwantitatieve bepalingen natuurlijk vaak over dergelijke afwijkingen en het opeenstapelen daarvan dus misschien benader ik het wat theoretisch maar dit soort dingen vraag ik mij wel vaker af als ik lees over AAS gebruik :)

Even een redelijke noob vraag maar als je Test-E 250 mg/ml gedoseerd is en je wil 1x p week 50mg zetten (1x p week is toch gangbaar met enanthaat?) dan is dat dus 0.2 ml.
Is dat überhaupt een beetje betrouwbaar te doseren? Ik bedoel, op zo'n kleine portie is een mm meer of minder in die spuit toch al een vrij significante afwijking...?
Ik heb ooit in een grijs verleden een opleiding in de chemie genoten en daar gaat het bij kwantitatieve bepalingen natuurlijk vaak over dergelijke afwijkingen en het opeenstapelen daarvan dus misschien benader ik het wat theoretisch maar dit soort dingen vraag ik mij wel vaker af als ik lees over AAS gebruik :)
Daar over zou ik me totaal niet druk maken of injecteren met een slin pin dan verlies je sowieso geen gear die achterblijft in de spuit als je toch met alles rekening wilt houden.

Daar over zou ik me totaal niet druk maken of injecteren met een slin pin dan verlies je sowieso geen gear die achterblijft in de spuit als je toch met alles rekening wilt houden.
Ja, ik had dus al zo de indruk dat de gemiddelde gebruiker daar totaal niet van wakker ligt maar ik heb geen ervaring dus was iets dat ik me wel vaker afvraag.
Maar zo'n olie krijg je toch niet door een slin naaldje heen of toch wel...?

Ja, ik had dus al zo de indruk dat de gemiddelde gebruiker daar totaal niet van wakker ligt maar ik heb geen ervaring dus was iets dat ik me wel vaker afvraag.
Maar zo'n olie krijg je toch niet door een slin naaldje heen of toch wel...?

Toch wel.

Moet je wel apothekers spul hebben en rekening houden met het ester gewicht om zo’n dosis precies te zetten. Lijkt me vrij lastig

Moet je wel apothekers spul hebben en rekening houden met het ester gewicht om zo’n dosis precies te zetten. Lijkt me vrij lastig
ehm.... goed punt...
Nooit zo bij stil gestaan maar het is in de basis al een verhaal van "ongeveer" dus...
En v.w.b. apothekers spul; de Europese wetgeving bepaalt dat de hoeveelheid werkzame stof in medicijnen maximaal 5% mag afwijken dus zelfs de HG nemen het niet zo nauw ;-)

Oké nou vraag beantwoord lijkt me zo... :-)

ehm.... goed punt...
Nooit zo bij stil gestaan maar het is in de basis al een verhaal van "ongeveer" dus...
En v.w.b. apothekers spul; de Europese wetgeving bepaalt dat de hoeveelheid werkzame stof in medicijnen maximaal 5% mag afwijken dus zelfs de HG nemen het niet zo nauw ;-)

Oké nou vraag beantwoord lijkt me zo... :-)
Is dat niet zelfs 10%?

Volgens https://www.rijksoverheid.nl/onderw...k-risico-loop-ik-als-ik-nepmedicijnen-gebruik
is het 5% :
Echte medicijnen worden gecontroleerd en voldoen aan de Europese wetgeving. Die bepaalt dat de hoeveelheid werkzame stof maximaal 5% mag afwijken van de dosis die op de verpakking staat.
Maar de daadwerkelijke wettekst waar staat dat dat zo is kan ik zo 1,2,3 niet terug vinden via Google.
Wellicht ook omdat juridische taal vaak een graadje te omslachtig is voor mij :yawn:

Even hierop voortbordurend;
Stel je wil 100mg Test + 500iu HCG zetten (volgens Cools' recept), kun je die twee in één spuit optrekken?
Kan me voorstellen dat er bezwaren zouden zijn m.b.t. wateroplosbaar en olie in één spuit of de kans dat de hcg vervuilt raakt met een druppie test?
Ik heb nog wel een paar doosjes slin pins liggen volgens mij maar die zijn met vaste naald, is zo'n naald nog bruikbaar als die eerst door twee stoppers heen gedrukt is?
(Als ik dit ga doen wordt het waarschijnlijk in glutes omdat daar het meeste vlees zit...)

Nu zou je kunnen zeggen "probeer het lekker uit, dan weet je het" maar ik wil even van ervaring horen of het slim is om ander spuiten en optreknaalden in te slaan want ik ben er zo eentje die graag vooraf zorgt dat 'ie alles voor de gehele kuur in huis heeft ;)
Het idee is dus 0,4 ml test (á 250 mg/ml) en 0,1 ml HCG (van 5000iu in 1ml) in één spuitje trekken en samen zetten.

Terug
Naar boven