Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Even hierop voortbordurend;
Stel je wil 100mg Test + 500iu HCG zetten (volgens Cools' recept), kun je die twee in één spuit optrekken?
Kan me voorstellen dat er bezwaren zouden zijn m.b.t. wateroplosbaar en olie in één spuit of de kans dat de hcg vervuilt raakt met een druppie test?
Ik heb nog wel een paar doosjes slin pins liggen volgens mij maar die zijn met vaste naald, is zo'n naald nog bruikbaar als die eerst door twee stoppers heen gedrukt is?
(Als ik dit ga doen wordt het waarschijnlijk in glutes omdat daar het meeste vlees zit...)

Nu zou je kunnen zeggen "probeer het lekker uit, dan weet je het" maar ik wil even van ervaring horen of het slim is om ander spuiten en optreknaalden in te slaan want ik ben er zo eentje die graag vooraf zorgt dat 'ie alles voor de gehele kuur in huis heeft ;)
Het idee is dus 0,4 ml test (á 250 mg/ml) en 0,1 ml HCG (van 5000iu in 1ml) in één spuitje trekken en samen zetten.
Slinpins prik ik wel 10-15x mee voordat ik ze weg gooi.. hergebruik ze dus. Mijn buurman is diabeet en die wisselt zijn naalden ook pas wanneer ze echt bot zijn.
 
Slinpins prik ik wel 10-15x mee voordat ik ze weg gooi.. hergebruik ze dus. Mijn buurman is diabeet en die wisselt zijn naalden ook pas wanneer ze echt bot zijn.
Écht?
 
Ja wel alleen subq. Prik 2x in de week mela en die slinpin die ik gebruik is al zeker 5-6 weken oud.
Ergens begrijp ik dat want die dingen zijn kostelijk als je dagelijks gh prikt maar toch nog niet aan gedachtom ze te hergebruiken:o

Hoe zit dat met steriliteit?
 
Ergens begrijp ik dat want die dingen zijn kostelijk als je dagelijks gh prikt maar toch nog niet aan gedachtom ze te hergebruiken:o

Hoe zit dat met steriliteit?
Toen ik gh zette hergebruikte ik ze ook totaan die amper door me huid nog ging.

Vials heb ik nog nooit gedesinfecteerd, huid ook niet. (Bij im injecties doe ik dat wel)
 
Ja wel alleen subq. Prik 2x in de week mela en die slinpin die ik gebruik is al zeker 5-6 weken oud.
Ik zat echt ff te denken "is dit nou sarcasme of...?" maar je meent het echt dus.:)
Vanavond eens ff kijken of die naaldjes lang genoeg zijn voor im

En 2 verschillende middelen optrekken is dus ook geen bezwaar neem ik aan?
 
Waterbasis en oliebasis niet mengen.
Insuline naalden worden door diabeten op budget wel vaker herbruikt.
Ze worden wel snel botter en dit prikt vervelender.
Ik zou de naalden dagelijks vervangen, het kost geen drol en prikt veel fijner
 
Waterbasis en oliebasis niet mengen.
Insuline naalden worden door diabeten op budget wel vaker herbruikt.
Ze worden wel snel botter en dit prikt vervelender.
Ik zou de naalden dagelijks vervangen, het kost geen drol en prikt veel fijner
hmmm...
het ging me niet zo zeer om het budget maar meer om het aantal prikken dus ik dacht die twee samen te doen maar jij zegt niet doen dus?
jammer
 
Ik zou het inderdaad niet doen :)
 
Ik zou het inderdaad niet doen :)
ja heb google er nog ff op nageslagen en zie nu dat enerzijds de meningen nogal verdeeld zijn (in die zin dat er redelijk wat mensen zijn die het toch gewoon doen) en anderzijds wel de consensus is dat als je kans op pip e.d. wil verkleinen het beter is om het toch niet te mengen

nou ja, dan HCG maar gewoon in m'n zwemband :D
 
Waterbasis en oliebasis niet mengen.
Insuline naalden worden door diabeten op budget wel vaker herbruikt.
Ze worden wel snel botter en dit prikt vervelender.
Ik zou de naalden dagelijks vervangen, het kost geen drol en prikt veel fijner
Ik bespaar daar toch liever op ik vind ze namelijk best prijzig als je vaker per dag gh zet/slin en ook nog eens mela.
 
Ik bespaar daar toch liever op ik vind ze namelijk best prijzig als je vaker per dag gh zet/slin en ook nog eens mela.
Mja, ieder zijn ding, ik heb er maar 2per week nodig en dan telt het niet zo op :)
 
Ik zat echt ff te denken "is dit nou sarcasme of...?" maar je meent het echt dus.:)
Vanavond eens ff kijken of die naaldjes lang genoeg zijn voor im

En 2 verschillende middelen optrekken is dus ook geen bezwaar neem ik aan?
Nee dit is geen sarcasme en doe dit al 2 jaar zonder enig probleem. Im injecties doe ik dit niet.
 
Ik bespaar daar toch liever op ik vind ze namelijk best prijzig als je vaker per dag gh zet/slin en ook nog eens mela.
snap ik, 2 of 3 prikjes per week is natuurlijk ook een heel ander verhaal dan meerdere per dag
Mja, ieder zijn ding, ik heb er maar 2per week nodig en dan telt het niet zo op :)
dit dus...
 
Mja, ieder zijn ding, ik heb er maar 2per week nodig en dan telt het niet zo op :)
Ik zat op 24 in de week toen, nu op het moment ook maar 2 maar blijf ze evengoed hergebruiken
 
Ik gebruik slinpins ook meerdere keren. Ik zet s'ochtends en s'avonds GH, en met 1 slinpin doe ik ongeveer 4 a 5 injects.
 
Als die slin pins eenmaal bot zijn moet je echt moeite doen om ze door je huid heen te prikken en het doet af en toe ook best wel eventjes pijn als je flink doordrukt :hahaha:
 
Cools wat is jouw mening over HGH als een natural? Wat kan je van het effect verwachten zonder AAS tegenover het gebruik icm AAS?
 
Maar slins kosten echt geen drol..? Ik hergebruik niets. Ik merk dat die slins na rubber prikken al een stuk botter zijn. Kan me niet voorstellen dat na 5x prikken je ‘m nog door je huid krijgt lol.
 
Maar slins kosten echt geen drol..? Ik hergebruik niets. Ik merk dat die slins na rubber prikken al een stuk botter zijn. Kan me niet voorstellen dat na 5x prikken je ‘m nog door je huid krijgt lol.

Hard drukken.
 
Back
Naar boven