MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Bezoekers in dit topic

Cools

Maatje van mij doet nu ook een kuur van 6 weken primo / test 250/250 maar blijft vrij heftig reageren op de injecties (nu 3de injectie gehad). Vooral testosteron pijnlijke plek en soms wat koorts symptomen. Ik gebruik dezelfde gear en heb geen klachten.

Het is nu niet zo erg als de eerste keer maar nog steeds veel impact. Dat gaat vanzelf minder worden? Iemand gelijke ervaring?
Ja, iedereen reageert anders op gear.
 
Ok. Maar kan iemand zo blijven reageren?
Kan, hoeft niet.
Kan ook zijn dat als jullie de volgende keer precies dezelfde kuur doen van dezelfde supplier dat jij diegene bent die er heftig op reageert.
 
Kan, hoeft niet.
Kan ook zijn dat als jullie de volgende keer precies dezelfde kuur doen van dezelfde supplier dat jij diegene bent die er heftig op reageert.

Wat verder gaan zoeken op het forum en antihistamine zou kunnen werken. Dat maar eens proberen.
 
Wat verder gaan zoeken op het forum en antihistamine zou kunnen werken. Dat maar eens proberen.
Anti histamine doet geen drol bij mij, al geprobeerd want ik reageer mega slecht op test-e injecties na een tijdje.
 
Van sommige merken heb ik er veel last van, van sommige helemaal geen last. En van sommige merken een paar weken en daarna niet meer.
 
Niet, ik blijf van merk switchen en dan gaat het soms een tijdje goed en begint de ellende weer

Ok das balen. We gaan het nog 1 keer proberen en anders staken we de kuur.
 
Ok das balen. We gaan het nog 1 keer proberen en anders staken we de kuur.
Kreeg tijdens me prep weer pip van merk a, toen naar merk b en ging weer even goed tot aan weer pip, zelfde vial merk a weer gepakt en weer een tijdje geen pip.

Wordt zelf nogal gek van dit probleem en heb die zelfde vraag hier ook al eens gesteld.

Denk trouwens ondertussen dat het een benzyl benzoate allergie is of iets.. delt injectie van maandag zat half uur later al een bult onder de huid.
 
Laatst bewerkt:
Kreeg tijdens me prep weer pip van merk a, toen naar merk b en ging weer even goed tot aan weer pip, zelfde vial merk a weer gepakt en weer een tijdje geen pip.

Wordt zelf nogal gek van dit probleem en heb die zelfde vraag hier ook al eens gesteld.

Denk trouwens ondertussen dat het een benzyl benzoate allergie is of iets.. delt injectie van maandag zat half uur later al een bult onder de huid.

4de injecties nu en hele week anti histamine geslikt. Werkt niet en weer koorts symptomen. We staken de kuur.
 
Kan het niet te maken hebben met de soort olie die gebruikt is om het op te lossen? Ethyl oleate bijvoorbeeld hebben veel mensen klachten van.
 
Kan het niet te maken hebben met de soort olie die gebruikt is om het op te lossen? Ethyl oleate bijvoorbeeld hebben veel mensen klachten van.
Eo hoef ik sowieso niet te proberen nee, maar andere olie zelfde problemen.
 
Van sommige merken heb ik er veel last van, van sommige helemaal geen last. En van sommige merken een paar weken en daarna niet meer.

Kuur jij nog Dirk? Of spreek je uit ervaring van vroeger?

Kreeg tijdens me prep weer pip van merk a, toen naar merk b en ging weer even goed tot aan weer pip, zelfde vial merk a weer gepakt en weer een tijdje geen pip.

Wordt zelf nogal gek van dit probleem en heb die zelfde vraag hier ook al eens gesteld.

Denk trouwens ondertussen dat het een benzyl benzoate allergie is of iets.. delt injectie van maandag zat half uur later al een bult onder de huid.

Oplossing voor je probleem: off gaan en een kleine ecto worden zoals ik :P
 
Kuur jij nog Dirk? Of spreek je uit ervaring van vroeger?



Oplossing voor je probleem: off gaan en een kleine ecto worden zoals ik :P
Niet nodig heb nu weer een merk wat weer goed gaat ;) (voorlopig) lijkt ook alleen bij test-e te gebeuren.
 
Kan het niet te maken hebben met de soort olie die gebruikt is om het op te lossen? Ethyl oleate bijvoorbeeld hebben veel mensen klachten van.
Even een update gisteren een cyp gezet en geen verdikking of een arm die 3cm groter is van het vocht. Zelfde merk en ook met ethyl oleate.. is dus echt een probleem met enanthaat esters
 
Ik had wat last van een gevoelige tepel en ook een verharding, kuur is 500 test 400 tren

Ben begonnen met 5mg aromasin ed en 0.5mg dostinex/caber 2x pw

Bloedonderzoek geeft aan

Prolactine 7 37-300
Testo 39.6 mnol
Oestrogeen 0.1

Oestrogeen en prolactine zijn dus telaag toch blijft mijn tepel gevoelig en voel ik een verharding wat nu
 
Ik had wat last van een gevoelige tepel en ook een verharding, kuur is 500 test 400 tren

Ben begonnen met 5mg aromasin ed en 0.5mg dostinex/caber 2x pw

Bloedonderzoek geeft aan

Prolactine 7 37-300
Testo 39.6 mnol
Oestrogeen 0.1

Oestrogeen en prolactine zijn dus telaag toch blijft mijn tepel gevoelig en voel ik een verharding wat nu
Bij gyno is nolvadex het middel bij uitstek
 
Back
Naar boven