Powerful
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 146
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke. HCG 2 keer 250iu per week is voldoende denk je?
Oke. HCG 2 keer 250iu per week is voldoende denk je?
Ik heb 2 x 250 per week gedaan en dat is te weinig.
Ik deed het van week 1 en merkte toch verkleining van de testikels.
Ik heb dan 2 x 400 gedaan en dat was veel beter...
Ik ben ook van mening dat je dit het beste altijd neemt en dus niet wacht tot je ze ziet verkleinen...
Voorlopig nog wel, maar wordt wel goekoper.Mijn persoonlijke ervaring is dat ze altijd verkleinen ongeacht de dosis van je kuur.
Het Cools style kuurtje deed mijn nuts ook krimpen![]()
Ik ben zelf nogal huiverig tov deca omdat ik nogal snel een vochtkop krijg.
Wat denk jij over de ietwat zwaardere kuren en aromasin?
Om vocht en gyno weg te houden en voor mensen die oestrogeengevoelig zijn?
Libido enzo...
Heb 400 deca en 500 sust gebruikt en mn test levels zijn bijna weer op level na een maand. 10 weken kuur was het
Is persoonsafhankelijk. Zijn genoeg mensen waar dit (vrijwel) niet bij gebeurd.
Als ze bij mijn kuur krimpen is hcg ook aan te raden wel. Of in de 2 weken na de kuur even.
Ben trouwens aan het denken om er 200deca-250test van te maken. Vanwege de immuunstimulerende en onstekingsremmende effecten van deca.
Het heeft voor verschillende mensen wel meer voordeel. Ook voor degene die gevoelig aan kwetsuren zijn.

dus je stapt af van test/primo
Door deca krijg je toch meer onderdrukking en oestrogeen dan met primo??
Als je perse een droge look wilt neem je toch geen test/deca man.
dus je stapt af van test/primo
Door deca krijg je toch meer onderdrukking en oestrogeen dan met primo??
---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------
Of anders proviron erbij nemen voor een drogere look?
Nee dat snap ik ook wel kerel. mij gaat het erom dat Cools altijd hamerde op Test/Primo om oestrogene effecten te minimaliseren en begint nu ineens over deca wat eigenlijk tegengesteld is qua werking dan primo
Dat vond ik frappant

Tijdens nakuur ook laten doen, kwam op 28 uit.Dat is vrij snel. Natuurlijk als je hcg hebt gebruik tijdens of erna kan het sneller gaan. Ook als je testlevels meet tijdens een nakuur of 14 erna gaan deze hoger zijn.
Een maand na de nakuur heb je het beste beeld.
Tijdens nakuur ook laten doen, kwam op 28 uit.
HCG 500 iu EOD gedaan en 4 weken clomid/nolva om de beurt 100 mcg en 20 mg nolva