Powerful
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 146
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Cools:
-Wat verwacht je qua netto gains i.v.g. met Test/Primo?
-Ga je dit ook nog testen zoals met Test/Primo?
Als ie hier een antwoord op gaat geven lach ik me slap. Dat is van veel en veel te veel factoren afhankelijk.
@Cools:
-Wat verwacht je qua netto gains i.v.g. met Test/Deca?
-Ga je dit ook nog testen zoals met Test/Primo?

Wat denk je dan van een test P + NPP kuurtje?
Ik dacht qua dosissen 125mg test P EOD + 100mg NPP EOD.
Dit ook voor 6 weken .
Ik weet niet of NPP vroeger moet stoppen dan test, bij Deca is dit wel het geval...
Als ie hier een antwoord op gaat geven lach ik me slap. Dat is van veel en veel te veel factoren afhankelijk.
Inderdaad. Ook al heeft een grote groep vergelijkbare resultaten is dat nog geen garantie dat je dat ook haalt als de andere factoren k*t zijn. Ik denk ook als je zulke vragen stelt je ook niet echt snapt hoe het werkt.
Ja maar voeding is een belangrijke factor, maar niet de enigste variabele. Tuurlijk kun je een bepaalde verwachting scheppen, maar dan moet je wel de overige variabele inschatten.
Jezus wat een nutteloze comment, alsof ook maar 1 iemand hier met zulke belabberde voeding aan de AAS gaat. Je kunt echt wel een range van spiermassawinst opstellen bij een kuur, waarbij je een aantal uitzonderingen hebt (kuurder heeft nog weinig spiermassa opgebouwd / kuurder heeft een waardeloos voedingsschema / kuurder traint nooit). Nee he he, natuurlijk pak je dan veel meer of minder spiermassa.Dus als iemand van 100kg
1800 kcal eet met 100 gram eiwitten ( om maar een voorbeeld van slecht eten noemen) die zal altijd 2-5 kg winnen met test/deca?( massa geen vocht )
Ik zal het toch maar even vragen, wat is qua voeding het beste als je vet wilt verliezen en massa wilt gainen met tren? Heb het over eiwitten, vetten, en KH's inname per dag.
Wil 30-40 min cardio doen en 3,000 kcal elke dag eten, hele dag 0 carbs tot mijn workout en als post workout 300 g carbs te eten maar weet niet of dat een slim idee is.
Jezus wat een nutteloze comment, alsof ook maar 1 iemand hier met zulke belabberde voeding aan de AAS gaat. Je kunt echt wel een range van spiermassawinst opstellen bij een kuur, waarbij je een aantal uitzonderingen hebt (kuurder heeft nog weinig spiermassa opgebouwd / kuurder heeft een waardeloos voedingsschema / kuurder traint nooit). Nee he he, natuurlijk pak je dan veel meer of minder spiermassa.
Jezus wat een nutteloze comment, alsof ook maar 1 iemand hier met zulke belabberde voeding aan de AAS gaat. Je kunt echt wel een range van spiermassawinst opstellen bij een kuur, waarbij je een aantal uitzonderingen hebt (kuurder heeft nog weinig spiermassa opgebouwd / kuurder heeft een waardeloos voedingsschema / kuurder traint nooit). Nee he he, natuurlijk pak je dan veel meer of minder spiermassa.
Dat is het wel. Weet alleen wel dat je, om te groeien, wel boven onderhoud zult moeten eten. Ik werd op de manier die jij beschreef groter en niet vetter, maar dat is natuurlijk wat anders dan droger worden.
---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------
Zo'n belabberde vraag is het niet bro. Ik heb stats gezien van jongens die Cools op primo heeft gezet, dat zijn stats die aangeven dat diegene nog nooit ook maar 1 dag in z'n leven normaal heeft gevreten ( niet allemaal uiteraard en no offence naar Cools ). Cools zei zelf ook eens in een discussie met BigCat meer beginners dan BB'ers te begeleiden, dan zijn uitzonderingen als weinig spiermassa en een beroerd voedingsschema niet zo vreemd om erbij te betrekken. Vind ik dan.
Ik heb ook nergens gezegd dat ik alleen met beginners werk. Ik werk met wie het maar wil.Dus als iemand van 100kg
1800 kcal eet met 100 gram eiwitten ( om maar een voorbeeld van slecht eten noemen) die zal altijd 2-5 kg winnen met test/deca?( massa geen vocht )
Gewicht maakt dus niet uit. Maximum en minimum winsten blijven hetzelfde bij goede voeding en training.Hoe vaak komt atrofie voor bij deca/test? Bij primo/test had ik namelijk nergens last van, de combinatie deca/test lijkt me wel wat... een stuk goedkoper voor een gelijkaardige winst in spiermassa. Ben zeker benieuwd naar meer hierover, overweeg deze combinatie als 2de kuur![]()
Dan het je niet goed gekekenIk heb ook nergens gezegd dat ik alleen met beginners werk. Ik werk met wie het maar wil.
Moet de resultaten deze week nog aanpassen. Zijn een stuk of 5 mensen bij gekomen.
Resultaten test e 250mg – primo 200mg kuur (6weken, nakuur 10dagen clomid op 50mg)
+Hope2again:-Start 85kg op 13%
-Einde 88,3 op 11% (na nakuur)
-Winst 5kg (spreken over pure spiermassa dan)
+SHaDoWLanDZ: -Start 103,4kg op 23%
-Einde 106,2kg op 22%
-Winst 4kg
+CobyBE:-Start 91,5kg op 19,8%
-Einde 93kg op 17,81% (6weken)
-Winst 3,5kg
+Gebruikuur:-Start 80kg op 11,9%
-Einde ?-week 5: 86kg op 13% (voorlopige winst 5kg)
+Annoniem 1:-Start 80,5kg op 16%
-Einde 84,8 op 15%
-Winst 5kg
+Annoniem 2:-Start 93kg op 15%
-Einde 92kg op 11%
-Winst 3kg
+Annoniem 3:-Start 90,5 kg op 11%
-Einde 93,5 kg op 11%
-4weken na nakuur 93 kg op 11%
-Winst 2,5kg
Andere kuren:
+Annoniem 4 (test e 250 mg-anavar 30mg/dag): -Resultaat 4,5kg winst en daling van 1%
---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------
Ik kan alleen maar met zekerheid zeggen als een persoon een aantal kcal eet buiten een kuur en niet bijkomt of afvalt dat hij met die zelfde kcal tijdens een kuur wel zal bijkomen.
Er is toevallig iemand van 106kg die mijn kuur heeft gedaan zoals je kan zienGewicht maakt dus niet uit. Maximum en minimum winsten blijven hetzelfde bij goede voeding en training.
---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------
Het gaat iets meer spierwinst geven. Gemiddeld 1 kilo meer. Atrofie is persoonsafhankelijk, maar op deze dosis iets waar je weinig zorgen om moet maken.
Dat schema'tje is heel leuk maar zijn allemaal geen beesten stats hoor gozer. Misschien dat wij een andere definitie daarvan hebben, dat kan. Die 106 kg die je aanhaalt is heel stoer maar bij 23 % blijft er als je natty gaat cutten een keer 80 kg over :')
Maargoed 't is ook een discussie die nergens over gaat, het zijn allemaal internet resultaten, iedereen moet zelf maar kiezen wat ie gelooft.
Het zijn resultaten van mensen die hier op dit forum actief zijn die mijn kuur gevolgd hebben. Dus je kan hun rechtstreeks contacteren hier 
was ook niet echt bedoeld om te bashen hoor, geloof best dat je met jou kuurtjes goede resultaten kan behalen.
Maar ik ga altijd meer op me gevoel af, dus als ik toch wil kuren en systeem wil platgooien dan ook goed ipv 4/5 kuurtjes per jaar.
Geef maar aan dat ik dat alleen met zekerheid kan zeggen.Dat schema'tje is heel leuk maar zijn allemaal geen beesten stats hoor gozer. Misschien dat wij een andere definitie daarvan hebben, dat kan. Die 106 kg die je aanhaalt is heel stoer maar bij 23 % blijft er als je natty gaat cutten een keer 80 kg over :')
Maargoed 't is ook een discussie die nergens over gaat, het zijn allemaal internet resultaten, iedereen moet zelf maar kiezen wat ie gelooft.