- Waardering
- 700
- Lengte
- 1m82
Bron(nen)?Dat hangt ervan af. Als je het alleen gebruikt dat zal je oestrogeen een stuk lager komen. Het duurt wel 4 weken vooraleer je eigen testosteron volledig onderdrukt is en eigen oestrogeen dus volledig plat ligt.
Dus het is mogelijk voor 4 weken.
Maar een goede verhouding tussen androgeen en oestrogeen is wel aan te raden voor sneller herstel kwetsuren.
Nu op hoger vet% heb je waarschijnlijk al hoger oestrogeen, dus anavar only zou kunnen dan.
De helende werking van deca komt door zijn hechting aan andere receptoren vooral. Dit zorgt voor activatie van verschillende processen die herstel bevorderen. Ook zijn oestrogene activiteit komt hier van pas.
Maar in principe gaan alle aas herstel bevorderen.
Ja.Hi Tythor,
Maakt dit dat de anavar dan toch ook optioneel is, gezien je uitleg over oestrogeen?
Ervan uitgaande dat aas WEL een helende werking zou hebben.
Dat de primo/test beter is, snap ik gezien de uitleg in de eerdere berichten.
Ik vraag hierover op door, omdat ik voormezelf de juiste keuze wil maken en var dan makkelijker zou zijn, maar de kans op bijwerkingen ongeveer gelijk als die van spuiten test/primo (niet dat ik iets tegen spuiten zou hebben)
grt
Krachttoename met anavar valt wel mee. En je gaat je spiertoename in de weg zitten als je hier een cutkuurtje van gaat maken, aangezien er dan veel minder energie beschikbaar is voor spieropbouw. Een cutkuurtje op 24% is echt belachelijk, omdat je dat makkelijk naturel naar beneden kunt krijgen. Als het tot nu toe nog niet gelukt is dan eet je ofwel teveel, of je verbranding staat op een laag pitje door een langdurig tekort aan voeding. In dat geval moet je even wat meer gaan eten. Ik begrijp dat je nu eindelijk weer resultaat wil zien, ik zit in ongeveer hetzelfde schuitje. Maar dit is naar mijn mening niet de juiste oplossing.@Cools thx, ik snap het!
Die vier weken VAR zou dan mijn voorkeur hebben. Dit zal ws ook weinig te geen bijwerkingen hebben verwacht ik zo.
Welke dosering raad je aan voor die vier weken? Ik las in een andere post dat je zie dat gewicht niks te maken heeft met dosis.
Kan ik gezien het feit dat ik vp ook wil droppen beter onder onderhoud eten en cardio omhoog gooien?
Sorry voor de vragen hoor, maar je weet er aardig wat van af zo te horen.
(Ik ben me ervan bewust dat de Var je sterker maakt. ik zal mijn arm niet gaan forceren maar netjes en op herhalingen trainen)

. Primaire doel van de kuur blijft dan wel herstellen!