AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
Nee ik heb 5 weken Winstrol gedaan, wil het nu iets verhogen met 10mg en dan 250test e erbij.
Ik had alleen last van droge gewrichten maar had al glucosamine klaar liggen.

Droge gewrichten komt door winstrol. Dus anavar gebruiken en heb je er geen last van ;)

Glucosamine verbergt voor een deel de nadelen maar lost deze niet op. Op termijn slecht voor je gewrichten dus.

Testosteron erbij helpt al, maar anavar ipv winstrol is beter.

en dus bij gewone ouderdoms gewrichtspijntjes is het gewoon uitstellen tot je ophoudt met slikken?
jammer...

3 weken 50mg Clomid, tijdens de kuur HCG laten meelopen (tren/test), ondervind weinig last van dipje of dergelijke, enkel dat ik makkelijk vet aanzet.

Pompoenzaden of als supplement pompoenzaadolie voor diabetes trouwens ;)

Maakt de receptoren terug gevoeliger en verhoogt de afgifte van insuline. Heeft al veel succes gehad met verschillende patinten.

Bedankt voor de tip! Zal ik morgen bestellen, zal de zaden bestellen, hoeveel hiervan is aangeraden?

• #1.884
3 weken 50mg Clomid, tijdens de kuur HCG laten meelopen (tren/test), ondervind weinig last van dipje of dergelijke, enkel dat ik makkelijk vet aanzet.

Bedankt voor de tip! Zal ik morgen bestellen, zal de zaden bestellen, hoeveel hiervan is aangeraden?

Klein handje vol per dag ;)

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

en dus bij gewone ouderdoms gewrichtspijntjes is het gewoon uitstellen tot je ophoudt met slikken?
jammer...

Gelatine ;) Werkt altijd.

@Cools: iemand in de gym vertelde me dat hij 1 ml deca (200 mg) per 6 weken nam om gewrichtspijnen tegen te gaan.

Denk je dat dit kwaad kan deze dosering?
Hij gebruikte alleen deca.

• #1.886
@Cools: iemand in de gym vertelde me dat hij 1 ml deca (200 mg) per 6 weken nam om gewrichtspijnen tegen te gaan.

Denk je dat dit kwaad kan deze dosering?
Hij gebruikte alleen deca.

6 weken deca only is nog net te doen. Maar bij gevoelige personen niet aan te raden gezien het herstel vrij lang kan duren.

Cools, denk je dat hgh en insuline (10ui post workout) veel extra zullen toevoegen aan je voorgestelde cycle van 6 weken test e en primo?

6 weken deca only is nog net te doen. Maar bij gevoelige personen niet aan te raden gezien het herstel vrij lang kan duren.
Hij bedoelt volgens mij eens in de 6 weken een injectie :o

Powerful, dan krijg je hele onstabiele waardes:

30tlvky.png

Echt waardeloos. Eens in de 2 weken zou met deca nog wel kunnen.

• #1.889
Cools, denk je dat hgh en insuline (10ui post workout) veel extra zullen toevoegen aan je voorgestelde cycle van 6 weken test e en primo?

Dat voegt heel wat toe. Maar 10iu insuline lijkt me wat veel.

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

30tlvky.png

:p Inderdaad waardeloos. Bij deca zou 1x/12 dagen het beste zijn.

Sorry ik bedoelde 1 ml om de 6 weken.

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

30tlvky.png

Ja klopt. hij zei tegen me dat het wel hielp maar dat hij soms wel last had van libido problemen.

Thx voor je reactie.

• #1.891
1x/6weken heeft dus vrijwel geen nut. Dan kan je het beter zo laten herstellen.

1x/12 dagen 100-200mg of /7 dagen is de beste aanpak. Altijd icm test of hcg.

Dus je kunt deca only gebruiken zonder test maar met HCG bijvoorbeeld om libido problemen te voorkomen.
Zit daar nog een max dosering van deca aan vast?

• #1.893
Dus je kunt deca only gebruiken zonder test maar met HCG bijvoorbeeld om libido problemen te voorkomen.
Zit daar nog een max dosering van deca aan vast?

Yep ;)

Ik zou max 200mg/week gebruiken. Zelfs icm test zou ik nooit hoger dan 200mg deca gebruiken.

Hmg erbij is ook aan te raden.

Cools,

Misschien staat het al in dit topic maar waar baseer je de lage dosering clomid 50 mg eigenlijk op? Ik zie anderen clomid op 100 mg doseren. En waar baseer je de tijd van 10 dagen voor 6 weken op? Is dat puur op eigen ervaring?
Ik ben er tevreden mee maar zou graag wat toelichting hebben.
Wat zou je bijv aan raden als je het kuurtje van jou langer door trekt zeg naar 7 weken of 8 weken. Verhoog je dan de clomid dosering of alleen de tijd. Als je alleen de tijd verlengt waarom?

Ik zie ook vaker mensen die in begin van de nakuur hoger doseren en later langzaam afbouwen. Wat is je idee hierover?

@Cools: De dosering Test/Primo 250/200 die je aanhaalt, geldt dat voor iedereen?
Ik bedoel eigenlijk dat je iemand van 100kg+ niet kunt vergelijken met iemand van 70 kg.

Hi Cools,

Je geeft de voorkeur aan de volgende 2 kuren:

1-6: test e 250mg EW
1-6: primo 200mg EW
7-8: niks
8-9: 10 dagen clomid 50 ED

of 4 weken x 30mg anavar per dag.

Welke van de 2 is beter en waarom? En wat is voornamelijk het verschil tussen beiden?

Hi Cools,

Welke van de 2 is beter en waarom? En wat is voornamelijk het verschil tussen beiden?

Ik zie maar 1 kuurvoorstel? Of heb je t over 1-4 30mg ED ?
Uiteraard test & primo.

• #1.898
@Cools: De dosering Test/Primo 250/200 die je aanhaalt, geldt dat voor iedereen?
Ik bedoel eigenlijk dat je iemand van 100kg+ niet kunt vergelijken met iemand van 70 kg.

Hangt van het vetpercentage en lengte af dan. Heeft te maken met hoe hoog je boven je natuurlijke limiet bent.

Er zijn tot nu toe 2 geweest +100kg die soortgelijke winst haalden. Probleem is dit allemaal te behouden als je ver boven je natuurlijke limiet zit. Je lichaam kan maar een beperkte hoeveelheid spiermassa onderhouden afhankelijk van je hormoonwaardes.

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Hi Cools,

Tussen de laatste injectie en de nakuut moet 10 dagen zitten.

Voorkeur gaat altijd naar injects uit. Anavar is een heel goed middel, maar blijft een oral. En deze zet niet om naar oestrogeen.

Dus voorkeur gaat uit naar primo-test

Andere mogelijke kuren zijn: 250mg test-20mg anavar (6 weken) en 250mg test-200mg deca (beiden zelfde nakuur).

Voor blessures: 250mg test-200mg deca (als men wil kuren maar al een blessure heeft), 125mg test-200mg deca (voor herstel met normaal test gehalte) of 200mg deca en 500-750iu hcg (en hmg 25iu) om de 4 dagen (voor degene die geen test willen gebruiken).

Hangt van het vetpercentage en lengte af dan. Heeft te maken met hoe hoog je boven je natuurlijke limiet bent.

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Tussen de laatste injectie en de nakuut moet 10 dagen zitten.

Voorkeur gaat altijd naar injects uit. Anavar is een heel goed middel, maar blijft een oral. En deze zet niet om naar oestrogeen.

Dus voorkeur gaat uit naar primo-test

Andere mogelijke kuren zijn: 250mg test-20mg anavar (6 weken) en 250mg test-200mg deca (beiden zelfde nakuur).

Voor blessures: 250mg test-200mg deca (als men wil kuren maar al een blessure heeft), 125mg test-200mg deca (voor herstel met normaal test gehalte) of 200mg deca en 500-750iu hcg (en hmg 25iu) om de 4 dagen (voor degene die geen test willen gebruiken).

Ok dank je.

Klopt het dat je spieren die je gewonnen hebt met Anavar makkelijker vasthoudt dan de test/primo kuur omdat het minder met je hormonen doet? Of zijn deze 2 kuren daar redelijk gelijk in?

Is er ook 1 van de 2 beter voor vetverlies?

• #1.900
Ok dank je.

Klopt het dat je spieren die je gewonnen hebt met Anavar makkelijker vasthoudt dan de test/primo kuur omdat het minder met je hormonen doet? Of zijn deze 2 kuren daar redelijk gelijk in?

Is er ook 1 van de 2 beter voor vetverlies?

Dat hangt van je herstel af.

Voordeel van anavar only is dat je geen nakuur nodig hebt. Zolang je de aangegeven dosis en lengte gebruikt dan. Je herstel gaat vrij snel waardoor meer spiermassa kan behouden worden. Nadeel is een te laag oestrogeengehalte, maar dit blijft beperkt.

Primo-test werkt nog eens ca 10 dagen door. Dus je hebt langere onderdrukking op hogere dosis. De nakuur gaat het herstel wel sterk versnellen. Persoonsafhankelijk kan wel evenveel behouden worden als bij anavar only.

Ze zijn beiden even goed voor vetverbranding.

Terug
Naar boven