AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Zoals bob k al aangeeft, 500iu hcg per keer ;)

En je hcg niet doortrekken en nakuur niet later beginnen. Dit gaat herstel alleen maar negatief benvloeden.

Je kan hcg nog in week 9 en 10 zetten. Maar je clomid doet zijn werk pas als hcg uitgewerkt is. Dit is ongeveer 5-7 dagen na je laatste injectie.

Beste is om zo snel mogelijk als je kuur vrijwel uitgewerkt is te beginnen met clomid. 10-14 dagen na laatste inject. Ik raad nu aan 10 dagen na laatste inject en bij 8 weken kuur 50mg voor 12-14 dagen te nemen.

Beste is dus gelijktijdig je hcg te stoppen met je kuur. Heeft ook niet veel nut dit langer door te trekken.

Dus:

W1-8 TestE 250
W1-8 Primo 200
W1-8 Hcg (2x500)
W11-12 Clomid 50

Repeat 26 weken later.

Ik wil W1-10 finasteride 1 mg erbij nemen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.942
Hey Cools,

500 test
400 tren
400 mast

Wat voorspel jij qua libido ? Of is hier geen pijl op te trekken?

Als iemand toch genoeg hcg heeft dan gewoon
1-12 test
1-14 hcg
14, 15,16 (3 weken) nolva
Of begrijp ik het nu verkeerd? Als de hcg toch al gemixt is dan beter zoveel mogelijk gebruiken :P?

• #1.946
Als iemand toch genoeg hcg heeft dan gewoon
1-12 test
1-14 hcg
14, 15,16 (3 weken) nolva
Of begrijp ik het nu verkeerd? Als de hcg toch al gemixt is dan beter zoveel mogelijk gebruiken :P?

Hcg onderdrukt ook gewoon. Zou hcg laatste keer paar dagen na je laatste inject zetten (5 dagen max).

Je kuur werkt nog minimum 10 dagen door (dus onderdrukking). Gedurende die dagen kan hcg best nog werkzaam zijn, maar nadien niet meer. Zorgt alleen maar voor langere onderdrukking van eigen test en dus herstel.

Hcg kost niet echt veel en het zitten opgebruiken voor het op te hebben is nutteloos.

Hcg onderdrukt ook gewoon. Zou hcg laatste keer paar dagen na je laatste inject zetten (5 dagen max).

Je kuur werkt nog minimum 10 dagen door (dus onderdrukking). Gedurende die dagen kan hcg best nog werkzaam zijn, maar nadien niet meer. Zorgt alleen maar voor langere onderdrukking van eigen test en dus herstel.

Hcg kost niet echt veel en het zitten opgebruiken voor het op te hebben is nutteloos.

Aha! Nu begrijp ik het thank you!
Gewoon te gelijk stoppen idd ty

Yep ;) Ipv finasteride zou ik voor zaagtandpalm(extract) gaan of Red maca.

Bedankt!

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------

@Cools:

Een bekende van mij vertelde me dat een dianabol only te prefereren was boven een anavar only door de volgende redenen:

1)-Dianabol is niet zo slechtvoor je lever en cholesterol waardes
2)-Dianabol heeft veel minder DHT bijwerkingen zoals prostaat vergrotingen, ace, haaruitval etc
3) Beter Libido

Is dit waar?

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

@Cools:

Een bekende van mij vertelde me dat een dianabol only te prefereren was boven een anavar only door de volgende redenen:

2)-Dianabol heeft veel minder DHT bijwerkingen zoals prostaat vergrotingen, ace, haaruitval etc
3) Beter Libido

Is dit waar?

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

Sorry voor mijn dubbel berichtje

• #1.949
Bedankt!

@Cools:

3) Beter Libido

Is dit waar?

Sorry voor mijn dubbel berichtje

Dianabol is een van de slechtste dingen voor je lever en cholesterol. Anavar is een van de minst zware net. Wat hij verteld klopt dus geheel niet.

Androgene waarde is vrij gelijkend. Maar anavar zet niet om naar oestrogeen en dit beschermd de haren bv. Voor de prostaat en acne hangt van de dosis en lengte af.

Libido is persoonsafhankelijk op anavar en dosisafhankelijk. Maar libido tijdens kuur maakt niet uit. Het gaat om herstel na de kuur.

Dianabol is een van de slechtste dingen voor je lever en cholesterol. Anavar is een van de minst zware net. Wat hij verteld klopt dus geheel niet.

Androgene waarde is vrij gelijkend. Maar anavar zet niet om naar oestrogeen en dit beschermd de haren bv. Voor de prostaat en acne hangt van de dosis en lengte af.

Libido is persoonsafhankelijk op anavar en dosisafhankelijk. Maar libido tijdens kuur maakt niet uit. Het gaat om herstel na de kuur.

Maar hoe zit het dan met de feel good gevoel van dianabol?
Anavar drukt volgens hem op je axis omdat anavar een dht afgeleide is en het oestrogeen naar beneden brengt.
En met dianabol bouw je meer vet vrije massa op dan met anavar die meer voor een lichte krachttoename zou gaan zorgen ipv massa?

• #1.951
Maar hoe zit het dan met de feel good gevoel van dianabol?
Anavar drukt volgens hem op je axis omdat anavar een dht afgeleide is en het oestrogeen naar beneden brengt.
En met dianabol bouw je meer vet vrije massa op dan met anavar die meer voor een lichte krachttoename zou gaan zorgen ipv massa?

Maakt niet uit dat het een DHT afgeleide is. Enigste wat dit betekent is dat het niet omzet naar oestrogeen.

Dianabol drukt zwaarder op de axis omdat het via androgene en oestrogene activiteit onderdrukt. Anavar onderdrukt dus minder omdat het alleen via 1 weg onderdrukt, via androgene receptor dus.

Met dianabol bouw je meer vocht en mogelijk vet op omdat het omzet naar oestrogeen juist (en mogelijk zelf ook met de oestrogeenreceptor interacteert).

Dus anavar zorgt voor drogere massa (spiermassa) zonder al teveel vocht en eerder een hogere vetverbranding ipv vetopslag zoals dianabol. Dit met een lagere onderdrukking.

Maakt niet uit dat het een DHT afgeleide is. Enigste wat dit betekent is dat het niet omzet naar oestrogeen.

Dianabol drukt zwaarder op de axis omdat het via androgene en oestrogene activiteit onderdrukt. Anavar onderdrukt dus minder omdat het alleen via 1 weg onderdrukt, via androgene receptor dus.

Met dianabol bouw je meer vocht en mogelijk vet op omdat het omzet naar oestrogeen juist (en mogelijk zelf ook met de oestrogeenreceptor interacteert).

Dus anavar zorgt voor drogere massa (spiermassa) zonder al teveel vocht en eerder een hogere vetverbranding ipv vetopslag zoals dianabol. Dit met een lagere onderdrukking.

Ok bedankt. maar je hoort toch wel eens dat mensen libido verlies krijgen door winstrol?
Valt toch in de zelfde familie als anavar?

• #1.953
Ok bedankt. maar je hoort toch wel eens dat mensen libido verlies krijgen door winstrol?
Valt toch in de zelfde familie als anavar?

Dat is omdat winstrol niet omzet naar oestrogeen. Ook is mogelijk de androgene activiteit op de receptor te laag. Dit zorgt er dosisafhankelijk voor dat libido kan dalen.

Bij winstrol is het ook voorkomend dat men last van de gewrichten kan krijgen. Dit is weer door te laag oestrogeen.

Bij anavar hoor je dit een stuk minder. Daling van libido ook, maar dit is weer dosis- en lengteafhankelijk.

Dat is omdat winstrol niet omzet naar oestrogeen. Ook is mogelijk de androgene activiteit op de receptor te laag. Dit zorgt er dosisafhankelijk voor dat libido kan dalen.

Bij winstrol is het ook voorkomend dat men last van de gewrichten kan krijgen. Dit is weer door te laag oestrogeen.

Bij anavar hoor je dit een stuk minder. Daling van libido ook, maar dit is weer dosis- en lengteafhankelijk.

Oke, dus Winstrol heeft meer bijwerkingen dan Anavar?
Bij een doses van 50 mg anavar per dag

Vroeger regelmatig winstrol gebruikt en inderdaad uw gewrichten gaan pijn doen na een tijdje. Tijdje geleden 30 mg anavar/dag geprobeerd.

Winstrol zal er niet snel meer ingaan bij mij, Anavar daarentegen... heerlijk als kickstart :)

Hey Cools,

Je zei hier eerder dat 250 test met 20 var voor 6 weken maximale winst geeft. Nu wil ik eigenlijk geen orals gebruiken, en in het topic van big cat over verschillende soorten aas staat dat primo pas nut heeft bij 8 en lager.
Met primo heb je niet de vochtretentie die je bij deca wel kan hebben.

Welke van jou kuurtjes raad je dan aan voor maximale winst?

Jij raadt het af om als tweede compound tren te nemen? Die zie ik namelijk niet voorbijkomen als optie.

Grtz,

Gaultier

Vroeger regelmatig winstrol gebruikt en inderdaad uw gewrichten gaan pijn doen na een tijdje. Tijdje geleden 30 mg anavar/dag geprobeerd.

Winstrol zal er niet snel meer ingaan bij mij, Anavar daarentegen... heerlijk als kickstart :)

Meest zinvolle gebruik van Anavar, enige die 't lijkt te gebruiken waar het voor is. Een kickstart.

• #1.959
Hey Cools,

Je zei hier eerder dat 250 test met 20 var voor 6 weken maximale winst geeft. Nu wil ik eigenlijk geen orals gebruiken, en in het topic van big cat over verschillende soorten aas staat dat primo pas nut heeft bij 8 en lager.
Met primo heb je niet de vochtretentie die je bij deca wel kan hebben.

Welke van jou kuurtjes raad je dan aan voor maximale winst?

Jij raadt het af om als tweede compound tren te nemen? Die zie ik namelijk niet voorbijkomen als optie.

Grtz,

Gaultier

Het idee dat primo pas nut heeft bij een lager vet heeft te maken met de afwezigheid van omzetting naar oestrogeen. Hierdoor is je massawinst lager dan bij een middel dat wel naar oestrogeen omzet.

Maar die massawinst is een groot deel vocht en mogelijk vet. Dus we spreken van meer zuivere spiermassa bij niet aromatiserende aas. Alhoewel dat oestrogeen ook de anabole waarde ondersteund, maar dan spreken we van max 1kg verschil in winst.

Tren raad ik altijd af inderdaad. Veel te androgeen, dus van veilig kuren is er geen sprake dan.

Ik raad voor massa deca 200mg+ 250test e aan. Dit mogelijk icm hcg tijdens de kuur.

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Meest zinvolle gebruik van Anavar, enige die 't lijkt te gebruiken waar het voor is. Een kickstart.

Resultaten van de kuur 20mg anavar+250 test e spreken dat tegen.

Komen binnenkort nog nieuwe resultaten van anavar only en de combi met test aan. De gebruikers zullen de resultaten zelf posten.

Yep ;) Ipv finasteride zou ik voor zaagtandpalm(extract) gaan of Red maca.

gaat dat geen negatief effect hebben op je winst? Want het onderdrukt hormonen?

Hoeveel mg per dag raad je aan van de zaagtandpalm? En welke van de twee geniet de voorkeur?

Terug
Naar boven