AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.961
gaat dat geen negatief effect hebben op je winst? Want het onderdrukt hormonen?

Hoeveel mg per dag raad je aan van de zaagtandpalm? En welke van de twee geniet de voorkeur?

Het onderdrukt alleen de omzetting naar DHT, dus je anabole waarde gaat niet veel lager zijn.

Zaagtandpalm 320mg/dag. Sommigen reageren niet op Red Maca tijdens een kuur, zaagtandpalm heeft dan de voorkeur.

• #1.963
Hi Cools, zou je willen uitleggen hoe een verstoorde/verlaagde androgene : oestrogene (A:E) activiteit ratio gyno kan veroorzaken?
Wat voor een kuurtjes kunnen dat veroorzaken en wat valt er aan te doen?

• #1.965
Hi Cools, zou je willen uitleggen hoe een verstoorde/verlaagde androgene : oestrogene (A:E) activiteit ratio gyno kan veroorzaken?
Wat voor een kuurtjes kunnen dat veroorzaken en wat valt er aan te doen?

Androgenen hebben een negatief effect op de borstklieren (dit krimpt ook bij vrouwen als ze aas nemen om die reden.

Dus positief voor mannen ;) Dus als er in verhouding te weinig androgenen zijn zal oestrogeen meer de kans krijgen de groei van de klieren te stimuleren.

Voorbeelden van kuren die dit kunnen veroorzaken zijn deca hoger dan 200mg icm 250test (geef de basisdoseringen aan, dus gewoon beiden evenredig verhogen voor een goede ratio).

Dit kan wel al problemen veroorzaken bij sommigen gezien deca via andere wegen de borstklieren kunnen stimuleren. Maar dit gaat bij de meeste goed.

Tren is ook zo een middel. En algemeen test te hoog icm een aromatiserend middel (bv 500test, 200deca) kan de kans ook verhogen. Hoge dosis test bij tren is daarom ook af te raden.

Dianabol is nog zo een middel, dat op zichzelf al voor problemen kan zorgen, maar icm test (of nog erger, test deca/tren) zal die kans serieus verhogen.

Daarom raad ik altijd aan te combineren met een niet aromatiserend middel. Bij herstel van blessures of voorkomen van raad ik 200mg deca icm 250mg (of 125) test aan. Dit kan ook icm of alleen met hcg (en mogelijk hmg).

Androgenen hebben een negatief effect op de borstklieren (dit krimpt ook bij vrouwen als ze aas nemen om die reden. Dus positief voor mannen ;) Dus als er in verhouding te weinig androgenen zijn zal oestrogeen meer de kans krijgen de groei van de klieren te stimuleren. Voorbeelden van kuren die dit kunnen veroorzaken zijn deca hoger dan 200mg icm 250test (geef de basisdoseringen aan, dus gewoon beiden evenredig verhogen voor een goede ratio). Dit kan wel al problemen veroorzaken bij sommigen gezien deca via andere wegen de borstklieren kunnen stimuleren. Maar dit gaat bij de meeste goed. Tren is ook zo een middel. En algemeen test te hoog icm een aromatiserend middel (bv 500test, 200deca) kan de kans ook verhogen. Hoge dosis test bij tren is daarom ook af te raden. Dianabol is nog zo een middel, dat op zichzelf al voor problemen kan zorgen, maar icm test (of nog erger, test deca/tren) zal die kans serieus verhogen. Daarom raad ik altijd aan te combineren met een niet aromatiserend middel. Bij herstel van blessures of voorkomen van raad ik 200mg deca icm 250mg (of 125) test aan. Dit kan ook icm of alleen met hcg (en mogelijk hmg).

Bedankt!, aangezien winstrol een androgeen/anabool ratio heeft van 30:320 lijkt dat me niet erg androgeen. Als tijdens een winstol only kuurtje toch je eigen test productie plat komt te liggen zou dat dan de A:E ratio dusdanig kunnen verstoren dat er bij sommige gevoelige mensen gyno kan optreden?

Ik probeer nog steeds een verklaring te vinden waarom ik van winstrol 2x gyno heb gekregen on cycle binnen 2 a 3 weken. Beide keren verschillend merk en van verschillende supplier, heb ik dan echt 2x stiekem dianabol gekregen? Ook de Nolva van verschillende suppliers deed 2x geen fxxx tegen de gyno maar was wel echt naar mijn idee

Van Epistane (nooit gebruikt) krijgen sommige mensen on cycle ook gyno tijdens de kuur, dus geen rebound in de pct of daarna. Zou die A:E ratio daar een verklaring voor zijn? Ik kan me niet voorstellen dat er dianabol in epistane zit dat spul is legaal en kost geen drol.

Met een flinke lading trendflow met wat proviron had ik geen last van gyno.

Ik denk dat ik gewoon ver weg moet blijven van orals en Test E het veiligste voor mij is, met aromasin het oestrogeen in toom houden. Gewoon rustig beginnen met 250mg test E en kijken of ik last krijg. Wat is jouw gedachte hierover?

• #1.967
Bedankt!, aangezien winstrol een androgeen/anabool ratio heeft van 30:320 lijkt dat me niet erg androgeen. Als tijdens een winstol only kuurtje toch je eigen test productie plat komt te liggen zou dat dan de A:E ratio dusdanig kunnen verstoren dat er bij sommige gevoelige mensen gyno kan optreden?

Ik probeer nog steeds een verklaring te vinden waarom ik van winstrol 2x gyno heb gekregen on cycle binnen 2 a 3 weken. Beide keren verschillend merk en van verschillende supplier, heb ik dan echt 2x stiekem dianabol gekregen? Ook de Nolva van verschillende suppliers deed 2x geen fxxx tegen de gyno maar was wel echt naar mijn idee

Van Epistane (nooit gebruikt) krijgen sommige mensen on cycle ook gyno tijdens de kuur, dus geen rebound in de pct of daarna. Zou die A:E ratio daar een verklaring voor zijn? Ik kan me niet voorstellen dat er dianabol in epistane zit dat spul is legaal en kost geen drol.

Met een flinke lading trendflow met wat proviron had ik geen last van gyno.

Ik denk dat ik gewoon ver weg moet blijven van orals en Test E het veiligste voor mij is, met aromasin het oestrogeen in toom houden. Gewoon rustig beginnen met 250mg test E en kijken of ik last krijg. Wat is jouw gedachte hierover?

Die ratio klopt niet ;) Check eerste pagina (en post) van dit topic. Ook maakt de androgene/anabole waarde niet uit. Test is de basis en dit zet om naar oestrogeen. Hoe hoger je zet, hoe meer oestrogeen. Daarom combineren met een niet-aromatiserend anabool.

Winstrol raad ik nooit aan gezien de gewrichtsklachten. Hierdoor kan mogelijke schade ontstaan. Ook gaat bij winstrol only je oestrogeen veel te laag komen. Een te hoge androgene waarde tov oestrogeen is ook weer slecht, meer gyno krijg je er niet van.

Het kan idd zijn dat het gewoon dianabol was. Als je geen last van je gewrichten had en redelijk wat vocht mag je er zeker van zijn. Nolva helpt niet altijd tegen gyno, dus wil niet zeggen dat het fake was. Gezien winstrol niet omzet naar oestrogeen is het ook nutteloos erbij.

Het kan zijn dat het geen Epistane was bij sommigen gezien dit niet echt gecontroleerd wordt. Genoeg stoffen die men erin kan steken.

Trendflow icm proviron zorgt voor een goede A:E verhouding ;) (met een correcte dosis dan). Beter ben je af met anavar dan gezien dit nog eens anabool is.

Je kan test e alleen nemen maar zou het nooit aanraden met een anti-e. Dit gezien het onnodig is. Gewoon je test conbineren met een niet aromatiserend anabool zoals primo of anavar. Dit levert meer resultaat op met minder problemen. De verhouding kan je altijd makkelijk aanpasssen.

Laatst bewerkt:
Cools hoe zot het met low test high bold en gyno? Zeg 250-800

Die ratio klopt niet ;) Check eerste pagina (en post) van dit topic. Ook maakt de androgene/anabole waarde niet uit. Test is de basis en dit zet om naar oestrogeen. Hoe hoger je zet, hoe meer oestrogeen. Daarom combineren met een niet-aromatiserend anabool. Winstrol raad ik nooit aan gezien de gewrichtsklachten. Hierdoor kan mogelijke schade ontstaan. Ook gaat bij winstrol only je oestrogeen veel te laag komen. Een te hoge androgene waarde tov oestrogeen is ook weer slecht, meer gyno krijg je er niet van. Het kan idd zijn dat het gewoon dianabol was. Als je geen last van je gewrichten had en redelijk wat vocht mag je er zeker van zijn. Nolva helpt niet altijd tegen gyno, dus wil niet zeggen dat het fake was. Gezien winstrol niet omzet naar oestrogeen is het ook nutteloos erbij. Het kan zijn dat het geen Epistane was bij sommigen gezien dit niet echt gecontroleerd wordt. Genoeg stoffen die men erin kan steken. Trendflow icm proviron zorgt voor een goede A:E verhouding ;) (met een correcte dosis dan). Beter ben je af met anavar dan gezien dit nog eens anabool is. Je kan test e alleen nemen maar zou het nooit aanraden met een anti-e. Dit gezien het onnodig is. Gewoon je test conbineren met een niet aromatiserend anabool zoals primo of anavar. Dit levert meer resultaat op met minder problemen. De verhouding kan je altijd makkelijk aanpasssen.

Bedankt Cools, ik werd inderdaad wel wat vochtig van die winstrol, een paar kilo erbij in een paar dagen. Maar als ik al 2x dianabol krijg ipv winstrol dan zou het forum er vol mee moeten staan. We zullen zien wat de volgende kuur met me doet:-) Ik heb nu gelukkig een goede supplier

• #1.970
Cools hoe zot het met low test high bold en gyno? Zeg 250-800

Heel zot ;)

Boldenone heeft een lagere omzetting naar oestrogeen als testosteron. Ik heb nog niet gehoord van progestagene of direct oestrogene effecten van bold, dus ik denk dat je daar wel safe mee zit.

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

Bedankt Cools, ik werd inderdaad wel wat vochtig van die winstrol, een paar kilo erbij in een paar dagen. Maar als ik al 2x dianabol krijg ipv winstrol dan zou het forum er vol mee moeten staan. We zullen zien wat de volgende kuur met me doet:-) Ik heb nu gelukkig een goede supplier

Niet iedereen merkt dit op(of geef dit aan) gezien gevoeligheid aan oestrogeen verschilt.

Het kan ook toevallig zijn en kan altijd gebeuren dat men de verkeerde pillen in een potje doet.

Maar je mag zeker ervan zijn dan het dianabol of oxy bv was dan.

Ik raad wel anavar aan ipv winstrol. Weinig kans op gewrichtsklachten en zelfde resultaten, maar met minder belasting op de lever.

Noti

Het onderdrukt alleen de omzetting naar DHT, dus je anabole waarde gaat niet veel lager zijn.

Zaagtandpalm 320mg/dag. Sommigen reageren niet op Red Maca tijdens een kuur, zaagtandpalm heeft dan de voorkeur.

@Cools:

Zaagtandpalm is Saw Palmetto. Saw Palmetto verhindert de omzetting van testosteron naar dht.
Dus de werking is identiek aan finasteride.

Zaagtandpalm extract helpt dus alleen bij testosteron en niet bij anavar of primo

• #1.973
@Cools:

Zaagtandpalm is Saw Palmetto. Saw Palmetto verhindert de omzetting van testosteron naar dht.
Dus de werking is identiek aan finasteride.

Zaagtandpalm extract helpt dus alleen bij testosteron en niet bij anavar of primo

Finasteride helpt ook niet bij masteron en primo.

Er valt ook niets te verhelpen gezien beiden helemaal niet zo androgeen als DHT zijn. Enigste reden waarom deze androgener zijn (op zichzelf) heeft te maken met het ontbreken van omzetting naar oestrogeen. Hierdoor zijn androgenen, androgener. Als je het combineert met test wordt de androgene waarde van de stof op zich daarom ook verlaagd.

Dus de androgeen-oestrogeen ratio is belangrijk om uiteindelijk de androgene waarde te berekenen. Oestrogeen verlicht de androgene effecten en uitwerking op de receptor dus.

Er zijn natuurlijk stoffen zoals tren die zo androgeen op zichzelf zijn dat oestrogeen maar een minimaal effect heeft. Maar toch altijd aan te reden.

Laatst bewerkt:
Finasteride helpt ook niet bij masteron en primo.

Er valt ook niets te verhelpen gezien beiden helemaal niet zo androgeen als DHT zijn. Enigste reden waarom deze androgener zijn (op zichzelf) heeft te maken met het ontbreken van omzetting naar oestrogeen. Hierdoor zijn androgenen, androgener. Als je het combineert met test wordt de androgene waarde van de stof op zich daarom ook verlaagd.

Dus de androgeen-oestrogeen ratio is belangrijk om uiteindelijk de androgene waarde te berekenen. Oestrogeen verlicht de androgene effecten en uitwerking op de receptor dus.

Er zijn natuurlijk stoffen zoals tren die zo androgeen op zichzelf zijn dat oestrogeen maar een minimaal effect heeft. Maar toch altijd aan te reden.

Dus het heeft geen zin om Saw palmetto te gebruiken bij een oral only.

• #1.975
Dus het heeft geen zin om Saw palmetto te gebruiken bij een oral only.

Toch wel. De eerste weken maakt je lichaam nog een bepaalde hoeveelheid testosteron aan. Dus er vind nog omzetting naar DHT plaats.

Bij een lage dosis anavar bv. zal het weken duren (afhankelijk gevoeligheid persoon) voor je eigen testosteron volledig onderdrukt is. Bij sommigen gebeurd dit pas op hoge dosis gedurende meerdere weken.

Toch wel. De eerste weken maakt je lichaam nog een bepaalde hoeveelheid testosteron aan. Dus er vind nog omzetting naar DHT plaats.

Bij een lage dosis anavar bv. zal het weken duren (afhankelijk gevoeligheid persoon) voor je eigen testosteron volledig onderdrukt is. Bij sommigen gebeurd dit pas op hoge dosis gedurende meerdere weken.

??

Wat is dan meerwaarde hiervan? , als je geen oral neemt heb je toch ook testosteron omzetting.
Zou dus betekenen dat je altijd, wil je effect krijgen Saw Palmetto moeten gebruiken, ook al kuur je niet met orals.

@ Horus. Word jij nou nooit moe van je zelf? Imo ben je echt de grootste debiel hier op het forum.
Hoe lang loop je al informatie te vragen voor je nooit komende kuurtje. Hou toch gewoon eens op met je gemiep over haaruitval en bepaal voor jezelf of het je waard is dat dit gebeurd of niet.

• #1.978
??

Wat is dan meerwaarde hiervan? , als je geen oral neemt heb je toch ook testosteron omzetting.
Zou dus betekenen dat je altijd, wil je effect krijgen Saw Palmetto moeten gebruiken, ook al kuur je niet met orals.

Het gaat om de omzetting naar DHT en de gecombineerde effecten met androgene activiteit van de aas zelf en oestrogene omzetting.

Dit alles bepaalde de androgene waarde.

Als je niets gebruikt heb je een normale omzetting naar DHT en oestrogeen waarbij het in evenwicht is met testosteron (meeste mensen dan).

Als je anavar gebruikt heb je de androgene waarde van anavar zelf, de lagere omzetting naar oestrogeen en nog omzetting naar DHT tot je lichaam geen test meer aanmaakt. En als je lichaam geen test meer aanmaakt heb je weer een te laag oestrogeen.

Dus Saw Palmetto voegt zeker wat toe bij een oral only (zonder aromatisatie) kuur.

Wil je haaruitval zeker voorkomen dan kan je best Mariadistel icm Saw Palmetto(of red maca) nemen. Hierdoor heb je positieve effecten van fyto-oestrogene stoffen uit Mariadistel op je haren(en nog eens goed voor de lever) en in het begin verlaagde omzetting naar DHT door Saw Palmetto.

@ Horus. Word jij nou nooit moe van je zelf? Imo ben je echt de grootste debiel hier op het forum.
Hoe lang loop je al informatie te vragen voor je nooit komende kuurtje. Hou toch gewoon eens op met je gemiep over haaruitval en bepaal voor jezelf of het je waard is dat dit gebeurd of niet.

Ik vind de achtergrond over haaruitval en AAS interessant, omdat op iedere site er anders over wordt geschreven.
Trouwens ik ben niet van plan om te gaan kuren maar lees wel graag mee. En waar bemoei je je mee pik.

Elke fucking post van jou gaat over je kalende kop. Elke keer als ik HorusV zie denk ik aan haaruitval. De t*ring man

• Like
Waarderingen: Ot92
Terug
Naar boven