Hallo cools,
Ik zou je nog op de hoogte brengen van wat ik 3 maanden later heb over gehouden aan jou kuurtje. Ik begon op een gewicht van 74 kg ( kwam wel uit er n diepe cut fase ) ik groeide naar 81,5 na de nakuur. Momenteel weeg ik nog steeds rond de 81,5 vet zelfde gebleven. Buikplooi is exact gelijk gebleven.
Ik ben dus zeer tevreden als eerste kuurtje. Nu de planning voor komende tijd: ik wil nogmaals jou dosering nemen en kijken hoeveel ik dit keer pak. Dat zal veel minder zijn als eerste keer verwacht ik.
Voor de zomer van volgend jaar ben ik aant denken aan 500 test met 400 primo. Wat is je mening hierover en wat zou je aanraden als nakuur stel dat ik 8 weken on zou gaan. Hcg zal ik zowiezo erbij nemen dat staat al vast voor deze zwaardere kuur. Het herstel zal een stuk zwaarder worden dat realiseer ik me goed. Maar wil gewoon graag een een zwaardere kuur ervaren.
Dan nog een andere vraag je leest veel dat primo pas goed werkt vanaf 600 mg waardoor komt dit? Of is dit gewoon de bekende bro science ?
Thanks,
Ger