AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Elke fucking post van jou gaat over je kalende kop. Elke keer als ik HorusV zie denk ik aan haaruitval. De t*ring man

Heb medelijden met de man. Je net zo druk maken over haarverlies alsof er een ledemaat van je lijf wordt getrokken is krankzinnig :D

<3

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.986
Succes ;)

Vanaf wanneer zou je iets beginnen voelen van de primo?

• #1.988
Voelen doe je het nooit en het werkt van dag 1.

Opbouw van spieren is na 4 weken gemiddeld groot genoeg om een serieus verschil te merken in kracht en massa. Hierdoor denkt men dat het dan pas begint te werken, maar dus vanaf dag 1.

Heb gewoon het gevoel dat ik wat harder, ronder en minder vochtig word. Maar dit kan misschien ook door het zakken van 375 naar 250 mg test/week zijn.

Cools, vraagje.

Ben momenteel in een cruise van 6 weken op 300mg test. Daarna ga ik knalle op: Test600, Tren500, Mast250. Loop de kuur verhogen naar: Test900, Tren750(mits ik het aankan!), Mast500. 14 weken totaal waarvan tren 2 weken eerder stopt. 2x 500iu hcg erbij tot 14e week. Ga E5D zetten. Wat zou de verwachte problemen kunne geven met me libido? High of down? Dan week 16 beginne met nakuur Nolva.

Cools, vraagje.

Ben momenteel in een cruise van 6 weken op 300mg test. Daarna ga ik knalle op: Test600, Tren500, Mast250. Loop de kuur verhogen naar: Test900, Tren750(mits ik het aankan!), Mast500. 14 weken totaal waarvan tren 2 weken eerder stopt. 2x 500iu hcg erbij tot 14e week. Ga E5D zetten. Wat zou de verwachte problemen kunne geven met me libido? High of down? Dan week 16 beginne met nakuur Nolva.

Tijdens de kuur sws geen libido problemen door de tren. In nakuur krijgen meeste mensen last van libidoproblemen aangezien je je circulerende oestrogeen blokkeerd. Te weinig oestrogeen zorgt voor laag libibo. Maar je weet het nooit, ik ken mensen die nooit libidoproblemen hebben, zelfs na lang kuren niet, ookal is hun test 0.

Onzin. Dit kun jij helemaal niet weten. Zijn zat gasten die tijdens het kuren met tren een dikke libido crash krijgen.

Onzin. Dit kun jij helemaal niet weten. Zijn zat gasten die tijdens het kuren met tren een dikke libido crash krijgen.

Vandaar ook mijn vraag naar Cools toe. Ik lees dan wel het meest dat die sky high is en soms ook de crash. Echter weet ik niet of het door andere middelen komt die ze erbij pakte of iets dergelijks. En of het aan bepaalde dosissen ligt.

Neem in me PCT misschien wel een TestoBooster of iets. Kijk ik dan wel even. Die is ook binnen 1 dag inhuis dus geen haast. Ben benieuwd wat Cools voor antwoord heeft erop.

• #1.994
Cools, vraagje.

Kan alle kanten uit met je libido dan ;) Is persoonsafhankelijk, je doseringen en verhoudingen. Je kan je doseringen en verhoudingen altijd aanpassen tijdens je kuur.

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

Inderdaad. Dit kan ook puur te maken hebben door de sterke interactie van tren met andere receptoren(progesteron en glucocorticoid receptor).

Thanks Cools!

Me vorige kuur op sust/deca/dbol was ik wel echt altijd zo geil als maar zijn kan.

Hallo cools,

Ik zou je nog op de hoogte brengen van wat ik 3 maanden later heb over gehouden aan jou kuurtje. Ik begon op een gewicht van 74 kg ( kwam wel uit er n diepe cut fase ) ik groeide naar 81,5 na de nakuur. Momenteel weeg ik nog steeds rond de 81,5 vet zelfde gebleven. Buikplooi is exact gelijk gebleven.
Ik ben dus zeer tevreden als eerste kuurtje. Nu de planning voor komende tijd: ik wil nogmaals jou dosering nemen en kijken hoeveel ik dit keer pak. Dat zal veel minder zijn als eerste keer verwacht ik.

Voor de zomer van volgend jaar ben ik aant denken aan 500 test met 400 primo. Wat is je mening hierover en wat zou je aanraden als nakuur stel dat ik 8 weken on zou gaan. Hcg zal ik zowiezo erbij nemen dat staat al vast voor deze zwaardere kuur. Het herstel zal een stuk zwaarder worden dat realiseer ik me goed. Maar wil gewoon graag een een zwaardere kuur ervaren.

Dan nog een andere vraag je leest veel dat primo pas goed werkt vanaf 600 mg waardoor komt dit? Of is dit gewoon de bekende bro science ?

Thanks,

Ger

Laatst bewerkt:
  • #1.997
Hallo cools,

Ik zou je nog op de hoogte brengen van wat ik 3 maanden later heb over gehouden aan jou kuurtje. Ik begon op een gewicht van 74 kg ( kwam wel uit er n diepe cut fase ) ik groeide naar 81,5 na de nakuur. Momenteel weeg ik nog steeds rond de 81,5 vet zelfde gebleven. Buikplooi is exact gelijk gebleven.
Ik ben dus zeer tevreden als eerste kuurtje. Nu de planning voor komende tijd: ik wil nogmaals jou dosering nemen en kijken hoeveel ik dit keer pak. Dat zal veel minder zijn als eerste keer verwacht ik.

Voor de zomer van volgend jaar ben ik aant denken aan 500 test met 400 primo. Wat is je mening hierover en wat zou je aanraden als nakuur stel dat ik 8 weken on zou gaan. Hcg zal ik zowiezo erbij nemen dat staat al vast voor deze zwaardere kuur. Het herstel zal een stuk zwaarder worden dat realiseer ik me goed. Maar wil gewoon graag een een zwaardere kuur ervaren.

Dan nog een andere vraag je leest veel dat primo pas goed werkt vanaf 600 mg waardoor komt dit? Of is dit gewoon de bekende bro science ?

Thanks,

Ger

Zeer goede resultaten ;) Zo moet het. Dit geeft aan dat je sterker reageert op de anabole effecten van aas.

Als je voldoende rust neemt tussen kuren in zal je resultaat vrijwel gelijkend zijn. Dit tot je aan je natuurlijk plateau komt. Dit plateau/grens zal verlegd worden door te kuren nog, maar geleidelijk aan. En dan kom je natuurlijk aan je grens/plateau met aas. Hier zal je alleen overheen kunnen blijven door constant aas gebruik, maar zal altijd verdwijnen na staken hiervan.

Hoger doseren of langer heeft dus uiteindelijk geen nut. Wat jij uit je kuur hebt gehaald is het max. Meer geeft je op termijn niet meer.

Wat je natuurlijk overhoud hangt nu af van hoeveel en hoelang je gebruikt. Hoe meer, hoe slechter voor je eigen aanmaak. En het gaat erom als je uiteindelijk het gewenste resultaat hebt behaald dit te kunnen behouden zonder aas.

Het resultaat dat jij behaald hebt is extreem goed. Meer is er gewoon niet te verwachten van aas buiten psychologische effecten.

Hallo cools,

Thanks,

Ger

What the f**k man, epische vasthoudresultaten
Cools weet wel waar ie het over heeft zeg

Dat vast houden maakte ik me ook niet zo druk om. Het kuurtje is mega kort dus zolang leg je je eigen productie niet plat. Denk alleen niet dat je dit soort resultaten zult blijven zien. Ik heb het hele topic goed gelezen en maximaal wordt er circa 5 kg gewonnen.

Hoe langer je on blijft hoe moeilijker het herstel wordt, dat zie ik bij mij in de gym ook heel goed. En veel mensen stoppen met goed trainen en eten na een kuur door de test dip. Als je dat doet verlies je natuurlijk ook veel van je gewonnen massa.

Daarbij komt nog dat ik geen buffel ben van 100+ kg en het was mijn eerste kennismaking met aas. Hoe zwaarder je wordt hoe moeilijker het wordt om er nog meer bij te krijgen.

• #2.000
Dat vast houden maakte ik me ook niet zo druk om. Het kuurtje is mega kort dus zolang leg je je eigen productie niet plat. Denk alleen niet dat je dit soort resultaten zult blijven zien. Ik heb het hele topic goed gelezen en maximaal wordt er circa 5 kg gewonnen.

Hoe langer je on blijft hoe moeilijker het herstel wordt, dat zie ik bij mij in de gym ook heel goed. En veel mensen stoppen met goed trainen en eten na een kuur door de test dip. Als je dat doet verlies je natuurlijk ook veel van je gewonnen massa.

Daarbij komt nog dat ik geen buffel ben van 100+ kg en het was mijn eerste kennismaking met aas. Hoe zwaarder je wordt hoe moeilijker het wordt om er nog meer bij te krijgen.

Zoals ik al zei zal je die resultaten zien tot je aan je natuurlijk plateau komt (persoonsafhankelijk). Vanaf dan gaat het iets trager vooruit. Veel meer winst ga je niet met hogere dosissen of langer halen. Minimaal en uit verhouding met mogelijke bijwerkingen en herstel.

Iemand op hogere dosissen zal ook minder winst gewoon maken als hij over dit plateau is (met aas alleen). Dus het komt op hetzelfde neer. Dat plateau wordt verlegd met aas gebruik weliswaar, maar zonder aas zal je altijd tot je maximale grens terug zakken die uiteindelijk bepaald wordt door je eigen aanmaak dan.

Hoeveel je ook weegt het is altijd langzaamaan opbouwen. Want uiteindelijk wil je het later misschien zonder stellen of tussen de kuren niet zitten bridgen om je massa te behouden. Als je dit niet doet zal je gewonnen massa ook smelten als sneeuw voor de zon.

Gemiddelde pure spierwinst bij deze kuur is normaal gezien 3kg. Maar sommigen gaan er een stuk boven als ze gevoeliger zijn aan de anabole effecten.

Terug
Naar boven