XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.221
tumblr_mcd3ajMHC91qf2m9lo1_250.gif

Hoeveel zou je moeten betalen voor een klassieker in die staat?

Beetje nieuwprijs van 114i

Net de Golf weer opgehaald, hij loopt eindelijk.
Zaterdag ander dashboard inbouwen.

2qntmxx.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn Volkswagen Golf 1.6 Milestone staat nog steeds te koop.. Staat ook al op een paar VW fora aangezien je toch een soort liefhebber moet vinden die houdt van de 'Duitse look', maar de meesten zoeken natuurlijk een GTI/VR6/1.8t.. :( Waarschijnlijk weinig/geen interesse hier, maar nooit geschoten.. Indien wel, PM me voor link naar de advertentie en meer informatie.

Volkswagen?

Volkswagen?

Dit mongol moet niet stoer doen :trollface:

Waarom denk je dat ik te koop heb staan? Heb die wagen al bijna 8 jaar, ben wel even toe aan iets totaal anders.. Misschien komt er dit keer wel een BMW of Amerikaan voor in de plaats :D

Een Amerikaan? Zieke vent! :mad:

:D

Oké, oké, het wordt waarschijnlijk gewoon weer een Duitser.. De wensenlijst is erg breed, heb nog niks specifieks op het oog. Ik ben van zoveel factoren afhankelijk dat ik nog niet eens weet of het een benzine of diesel wordt, 'oldtimer' en juist jonger model etc. Aangezien het mijn 'daily' wordt en geen hobby/weekendauto zal ik toch een en ander moeten afwegen.. Voorlopig maar even verder sparen en hopen dat mijn huidige snel wordt verkocht :o

:D

Oké, oké, het wordt waarschijnlijk gewoon weer een Duitser.. De wensenlijst is erg breed, heb nog niks specifieks op het oog. Ik ben van zoveel factoren afhankelijk dat ik nog niet eens weet of het een benzine of diesel wordt, 'oldtimer' en juist jonger model etc. Aangezien het mijn 'daily' wordt en geen hobby/weekendauto zal ik toch een en ander moeten afwegen.. Voorlopig maar even verder sparen en hopen dat mijn huidige snel wordt verkocht :o

Heb je link naar advertentie? Zal hem wel even delen voor je op facebook. ;)

Ach met meer speling kun je wel hard over ruwe wegen raggen :trollface:

Ik kom al niet op ruwe wegen in de eerste plaats.
Ben veel te zuinig op mijn motor, al dat stof vindt ze niet fijn. :(

We hebben wel eens off road gereden met de vento, die staat ook op standje 4x4.
Die Vento van mij is hiervoor van een goede maat van me geweest, die heeft er zelfs een keer Time Attack mee gereden omdat zijn Skyline nog niet klaar was en hij zich al wel had ingeschreven. :roflol:

Hij haalde Impreza's sti's in haha, ding is volledig origineel.
Maarja hij rijdt normaal in de Super Pro, dus rijden kan hij wel. :p

Toch grappig met 75pk.

:roflol: Met de yaris 100km/h over zandweggetjes soms

Garage houder al meerdere keren verbaasd zien kijken hoe we t voor elkaar kregen dat soort schade te rijden. Keer compleet binnenspatbord dat onder de auto vandaan kwam :roflol:

En dan te bedenken dat er met 150.000 km nog niks buiten regulier onderhoud vervangen is (wel nodige remblokjes, riemschijven enz :o )

Deze foto's misstaan hier ook niet denk ik.. Autoliefhebbers opgepast :(

Hufters!

Dat is zo zuur he.. Om deze reden moet je dus slotbouten hebben.

Terug
Naar boven