Dat is zo zuur he.. Om deze reden moet je dus slotbouten hebben.
niet zo bijdehand doen
PunjabVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet zo bijdehand doen
PunjabOh is die auto van Pun?
Het was niet lullig bedoeld in ieder geval.
Heb je link naar advertentie? Zal hem wel even delen voor je op facebook.![]()

slotbouten zijn kansloos, als ze echt je velgen willen hebben, bekijken ze eerst wat voor slotbouten erin zitten en halen daar vervolgens een sleutel voor.
slotbouten zijn kansloos, als ze echt je velgen willen hebben, bekijken ze eerst wat voor slotbouten erin zitten en halen daar vervolgens een sleutel voor.
er zijn ook doppensets te koop om slotbouten te verwijderen zonder de originele sleutel

Zie karma, bedankt man!![]()
Slotbouten zijn uiteraard geen garantie, slechts een klein beetje vertraging. De meeste dieven weten daar wel raad mee helaas, er zijn ook doppensets te koop om slotbouten te verwijderen zonder de originele sleutel.. Ken een paar gasten die hebben gewoon 4-5 setjes gemonteerd zitten![]()
Geen idee of dat werkelijk zo is man, persoonlijk nooit mijn sleutel verloren.. Misschien dat het tegenwoordig inderdaad zo gefabriceerd is. De beunhaas trucjes werken meestal wel met de goedkope wielsloten.Ook mcgards? Die sleutels zijn zeer apart van vorm en als je ze met geweld probeert te verwijderen dan brokkelen ze af waardoor je geen grip meer hebt.

Alarmklasse 3, zit zo'n wegsleep sensor in die het alarm laat afgaan als de auto opgetild wordt. Daarnaast kun je nog een proximity sensor en impact sensor (after market) inbouwen. Duwen of stoten tegen een auto of te dicht bij een auto blijven staan zal het alarm af laten gaan.
En als het niet lukt krassen ze je hele auto nog ff onder..Uiteraard een goed afschrikmiddel, maar zelfs auto met een klasse 3 krijgen ze mee als ze het echt willenEn als het niet lukt krassen ze je hele auto nog ff onder..

Verdorie, als ik dat zou zien dan mogen ze mij ervan trekken.![]()
Verdorie, als ik dat zou zien dan mogen ze mij ervan trekken.![]()