peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou wel uitkijken met kopen/verkopen op jou eigen naam. je mag als particulier geloof ik 6 auto's per jaar verkopen(Officieel), anders gaan ze je zien als handelaar.
zit ik al overheen, moet idd oppassen nu.. maar ga binnekort dealer platen aanvragen dan kan ik ze op bedrijfs voorraad zetten
225 op een 9.5J velg? Dat is wel extreem getrokken, heb deze maat op mijn 7,5J velg liggen maar dan met 50 hoogte.
Laag hoeft niet te betekenen dat je perse gaat stuiteren. De wang van een band bepaald ook veel rijcomfort. Met 225/35 heb je 78,8mm wang wat al weinig is en als die korte wang nog eens getrokken is kan deze nauwelijks meer schokken opvangen.
Dat is de reden waarom ik niet voor 10,5J met 275/30 heb gekozen. Een 9,5J geeft een bollere band die meer comfort biedt. Ik gebruik mijn wagen ook als gezinswagen.
Is idd redelijk extreem getrokken. Maar als je zo'n cupvelg steekt met dikke niet getrokken banden, dan verneuk je je velg imo!

zit ik al overheen, moet idd oppassen nu.. maar ga binnekort dealer platen aanvragen dan kan ik ze op bedrijfs voorraad zetten
http://www.facebook.com/photo.php?v...201385&type=2&theater¬if_t=comment_mention
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone
Inb4 daffie