AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Zou wel uitkijken met kopen/verkopen op jou eigen naam. je mag als particulier geloof ik 6 auto's per jaar verkopen(Officieel), anders gaan ze je zien als handelaar.

Zou wel uitkijken met kopen/verkopen op jou eigen naam. je mag als particulier geloof ik 6 auto's per jaar verkopen(Officieel), anders gaan ze je zien als handelaar.

zit ik al overheen, moet idd oppassen nu.. maar ga binnekort dealer platen aanvragen dan kan ik ze op bedrijfs voorraad zetten

Morning dump

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gtr gtr hooters hooters

Kies maar mannen :)

Rij zelf een Lancer, dus C

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.349
Hou niet zo van de 2f2f look

A of B

Damnnnnn wat een machine

9472847407_0c1aaf033b_o.jpg

ferrari-f12-berlinetta-2012.jpg

Ferrari-F12-Berlinetta-SPIA-by-DMC-3.jpg

image_01.jpg

6372-5.jpg

03.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=U_ed8pBMel4

225 op een 9.5J velg? Dat is wel extreem getrokken, heb deze maat op mijn 7,5J velg liggen maar dan met 50 hoogte.
Laag hoeft niet te betekenen dat je perse gaat stuiteren. De wang van een band bepaald ook veel rijcomfort. Met 225/35 heb je 78,8mm wang wat al weinig is en als die korte wang nog eens getrokken is kan deze nauwelijks meer schokken opvangen.

Dat is de reden waarom ik niet voor 10,5J met 275/30 heb gekozen. Een 9,5J geeft een bollere band die meer comfort biedt. Ik gebruik mijn wagen ook als gezinswagen.

Is idd redelijk extreem getrokken. Maar als je zo'n cupvelg steekt met dikke niet getrokken banden, dan verneuk je je velg imo!

Is idd redelijk extreem getrokken. Maar als je zo'n cupvelg steekt met dikke niet getrokken banden, dan verneuk je je velg imo!

Wat bedoel je met een velg vernken, esthetisch?
Met jou setup begrijp ik dat er geen andere optie is dan de band extreem getrokken te plaatsen anders raak je de schermen, ook al heb je ze laten rollen.
De look gaat bij jou voor op rijcomfort, made to park zeg maar. ;)

Als je voor een sportieve oem look gaat dan is dat alles niet nodig en heb je meer ruimte om een compromis te sluiten tussen looks en rijcomfort.

Juist onderweg een honda nsx tegengekomen. Damn, I want one :p

zit ik al overheen, moet idd oppassen nu.. maar ga binnekort dealer platen aanvragen dan kan ik ze op bedrijfs voorraad zetten

Wel nice dat je zo wat bij kan verdienen.
Zit je dan gewoon veel op marktplaats naar koopjes te zoeken of hoe en wat?
Mag wel in pm als je het niet openbaar op forum wil bespreken wat ik wel snap.

Terug
Naar boven