peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Swap er een b/k serie in en dan mag het.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarschijnlijk, maar wel ongelooflijk dik.
Zoiets vind ik dan weer gaaf:
http://youtu.be/MhSbICfXwHs
M3 is natuurlijk ongelooflijk dik, maar met zo'n Civic heb je wel echt lol op straat.

hahaha lol
zijn vaak die mannen die dan de pagina's halen in de krant![]()

Nee, dat zijn mannetjes die niet kunnen rijden en niet weten wat hun auto doet.
---------- Post added at 19:43 ---------- Previous post was at 18:55 ----------
Luister, het gaat mij niet om wat voor een auto iemand rijdt.. Ik vind persoonlijk een auto die je kan kopen minder interessant dan 1 die gebouwd is. Een snelle auto kopen kan iedereen, een snelle auto bouwen die ook goed functioneert niet. Dat is wat ik leuk vind aan de auto scène, niet wat voor auto het is.
Build it, race it, break it, repeat.
Zoals al eerder gezegd: Ieder zijn ding.
+1
(maar toch zal ik voor de Porsche supporteren als die tegen een Civic AAS moet, puur uit principe)
Nee, dat zijn mannetjes die niet kunnen rijden en niet weten wat hun auto doet.
---------- Post added at 19:43 ---------- Previous post was at 18:55 ----------
Luister, het gaat mij niet om wat voor een auto iemand rijdt.. Ik vind persoonlijk een auto die je kan kopen minder interessant dan 1 die gebouwd is. Een snelle auto kopen kan iedereen, een snelle auto bouwen die ook goed functioneert niet. Dat is wat ik leuk vind aan de auto scène, niet wat voor auto het is.
Build it, race it, break it, repeat.
Zoals al eerder gezegd: Ieder zijn ding.

Moet je ook zeker niet doen als je er geen verstand van hebt haha, is echt een pens werk waar je bang van wordt en dan is het helemaal niet te betalen.![]()
Ja met zo'n klein autootje is t nog te overzien.Bbs lm reps in 19"
4 x 9.5j et20
Rondom 225/35
---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------
Stuiteren is onvermijdelijk als je hem echt laag zet..
Maar zetels hebben veel comfort dus valt best mee. M'n e36 was ook echt slammed dat was echt HARD stuiteren
En banden raken niet, kwestie van kassen rollen en camber.