AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

hahaha lol

zijn vaak die mannen die dan de pagina's halen in de krant ;)

Nee, dat zijn mannetjes die niet kunnen rijden en niet weten wat hun auto doet. ;)

---------- Post added at 19:43 ---------- Previous post was at 18:55 ----------

Luister, het gaat mij niet om wat voor een auto iemand rijdt.. Ik vind persoonlijk een auto die je kan kopen minder interessant dan 1 die gebouwd is. Een snelle auto kopen kan iedereen, een snelle auto bouwen die ook goed functioneert niet. Dat is wat ik leuk vind aan de auto scène, niet wat voor auto het is.

Build it, race it, break it, repeat.

Zoals al eerder gezegd: Ieder zijn ding.

Nee, dat zijn mannetjes die niet kunnen rijden en niet weten wat hun auto doet. ;)

Luister, het gaat mij niet om wat voor een auto iemand rijdt.. Ik vind persoonlijk een auto die je kan kopen minder interessant dan 1 die gebouwd is. Een snelle auto kopen kan iedereen, een snelle auto bouwen die ook goed functioneert niet. Dat is wat ik leuk vind aan de auto scène, niet wat voor auto het is.

+1

(maar toch zal ik voor de Porsche supporteren als die tegen een Civic AAS moet, puur uit principe)

Beetje zelfde als wat ik vroeger met model auto's had. Steeds hele ding uit elkaar halen, schoonmaken enz :o

ding was zelfs duurder dan DDG zijn auto :roflol:

Nu rij ik met auto's voor plezier, zou er mijn handen niet vuil aan maken, laat ik wel doen door iemand met kennis

Moet je ook zeker niet doen als je er geen verstand van hebt haha, is echt een pens werk waar je bang van wordt en dan is het helemaal niet te betalen. :roflol:

Bbs lm reps in 19"
4 x 9.5j et20
Rondom 225/35

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Stuiteren is onvermijdelijk als je hem echt laag zet..
Maar zetels hebben veel comfort dus valt best mee. M'n e36 was ook echt slammed dat was echt HARD stuiteren:p

En banden raken niet, kwestie van kassen rollen en camber.

225 op een 9.5J velg? Dat is wel extreem getrokken, heb deze maat op mijn 7,5J velg liggen maar dan met 50 hoogte.
Laag hoeft niet te betekenen dat je perse gaat stuiteren. De wang van een band bepaald ook veel rijcomfort. Met 225/35 heb je 78,8mm wang wat al weinig is en als die korte wang nog eens getrokken is kan deze nauwelijks meer schokken opvangen.

Dat is de reden waarom ik niet voor 10,5J met 275/30 heb gekozen. Een 9,5J geeft een bollere band die meer comfort biedt. Ik gebruik mijn wagen ook als gezinswagen.

Dump

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

:roflol:

Die amerikaanse omgebouwde lotus blijft echt een lelijk ding.

Pak een lotus, gooi er een v8 met paar turbo's er op waardoor die snel is en noem t vervolgens een super snelle auto. Only in murica.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.316
Vandaag bij een bmw garage geweest die ook een collectie oldtimers heeft. Hij had er een paar van deze

Rooitje of 30 issie van jou

"Ideale boodschappenauto" :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=cDoRmT0iRic

Marauder_zpsdf2e43ba.gif

paramount-marauder-1.jpg

Laatst bewerkt:
Morning dump

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dumps zijn wel leuk maar kunnen ze voortaan niet in een spoiler?
Houdt het een beetje overzichtelijk.

gtr blijft gewoon een van de toppers

Terug
Naar boven