AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Gisteren hele discussie gehad met mn pa over het tinten van mn ruiten, " Je gaat er toch geen pooierbak van maken" :roflol: :mad:

ST'tje heeft weer APK. Nieuwe remblokjes en een wiellager. Ook even de stuurbekrachtigingspomp in de gaten houden.

Zit te denken om van de zomer m'n velgen nog eens op te laten knappen en ze gelijk te laten poedercoaten. Weet alleen echt totaal niet wat voor kleur. Heb een blauwe Fiesta ST uit 2005. Verder geen kleuraccenten of zo. Iemand suggesties? Ik zat zelf aan het antraciet te denken wat ook gebruikt wordt voor de ST velgen van de nieuwste Fiesta en Focus ST's. Zwart zou ook nog kunnen.

Sowieso antraciet bro.. Veel chiquer dan zwart. :thumbs:

Vandaag gebeld voor de golf, ze zijn er nog niet aan begonnen wegens tijdgebrek. :(

---------- Post added at 19:17 ---------- Previous post was at 19:16 ----------

Gisteren hele discussie gehad met mn pa over het tinten van mn ruiten, " Je gaat er toch geen pooierbak van maken" :roflol: :mad:

Jawel dik man! Ruiten tinten, goeie wielen en verlagen.

Jawel dik man! Ruiten tinten, goeie wielen en verlagen.

zou zeker niet misstaan denk ik, zou eventueel mijn huidige velgen zwart willen lakken ;)

afk8p5.jpg

Morgen schroefset bestellen voor de Vento, wil toch weer laag rijden.
Wordt een low budget rat Vento, verlagen, steelies, stickerbomb dak, dakdragers en gele lampen

monza van mij begon de laatste tijd wat slechter te remmen dus vandaag even nieuwe blokken erop gegooid

weet nou ook wel waarom hij niet zo goed meer remde:roflol:
oud+nieuw
2crahwp.jpg

jv6ft4.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.753
m1mylapbvd68_600.jpg

monza van mij begon de laatste tijd wat slechter te remmen dus vandaag even nieuwe blokken erop gegooid

weet nou ook wel waarom hij niet zo goed meer remde:roflol:
Toevallig ook vandaag ook alle schijven en blokken vervangen. Ziet er bij jou alleen wel heel erg uit :roflol:.

Hongqi L5 is zeer dure Chinese limousine

Bij Chinese automerken denken de meeste mensen aan goedkope voertuigen, maar Hongqi mikt op een geheel andere doelgroep met de L5.

De eerste geproduceerde Hongqi L5 is door een anonieme, gefortuneerde Chinese zakenman aangeschaft voor een niet gering bedrag van 'minimaal vijf miljoen yen', omgerekend zo'n € 580.000. Ter vergelijking: een Rolls-Royce Phantom wisselt vanaf € 528.826 van eigenaar.

Hongqi wilde de L5 aanvankelijk alleen produceren voor hooggeplaatste overheidsfunctionarissen, maar de immense staatslimo is ook voor de consument beschikbaar. De Honqi meet 5,55 meter in de lengte en is ruim 2 meter breed.

De 3,2 ton wegende limousine wordt aangedreven door een 6,0-liter V12 die 411 pk en 548 Nm genereert. De auto heeft vierwielaandrijving. Hydropneumatische vering moet voor genoeg comfort zorgen. De topsnelheid ligt op 200 km/h. Het gemiddeld verbruik is vastgesteld op 20 l/100 km.

Foto's:
m1myla7bgs73.jpg

m1myla7biv72.jpg

Lol die Chinezen maken ook echt alles na :roflol:

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

Dump

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Begonnen met een nieuwe hobby, kijken of het wat is.

1zoyv42.jpg

Chevrolet 3100. :D

Een van mijn vele spots afgelopen week :cool:

r9n0j6.jpg

Terug
Naar boven