bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit te denken om van de zomer m'n velgen nog eens op te laten knappen en ze gelijk te laten poedercoaten. Weet alleen echt totaal niet wat voor kleur. Heb een blauwe Fiesta ST uit 2005. Verder geen kleuraccenten of zo. Iemand suggesties? Ik zat zelf aan het antraciet te denken wat ook gebruikt wordt voor de ST velgen van de nieuwste Fiesta en Focus ST's. Zwart zou ook nog kunnen.

Gisteren hele discussie gehad met mn pa over het tinten van mn ruiten, " Je gaat er toch geen pooierbak van maken"![]()
![]()
Jawel dik man! Ruiten tinten, goeie wielen en verlagen.

zou zeker niet misstaan denk ik, zou eventueel mijn huidige velgen zwart willen lakken
![]()
Als ik het goed begrijp ben jij 19 en heb je een Insignia?
[Link niet meer beschikbaar]
zou zeker niet misstaan denk ik, zou eventueel mijn huidige velgen zwart willen lakken
![]()
Toevallig ook vandaag ook alle schijven en blokken vervangen. Ziet er bij jou alleen wel heel erg uitmonza van mij begon de laatste tijd wat slechter te remmen dus vandaag even nieuwe blokken erop gegooid
weet nou ook wel waarom hij niet zo goed meer remde![]()
.zou zeker niet misstaan denk ik, zou eventueel mijn huidige velgen zwart willen lakken
![]()