AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.701
Het gaat me niet om het merk maar om de vorm van de auto. Het is niet zo dat ik een Dodge of Chevrolet niks vind gaat om de hele moderne auto cultuur in het algemeen. Voorheen hadden bepaalde Amerikanen nog een stijlvolle vormgeving nu zijn het over het algemeen alleen nog maar pompeus vormgegeven wagens maar missen ze stijl. Je ziet dat wel bij meer merken, niet alleen de Amerikanen de Fransen kunnen er ook wat van.

Merken in die landen kunnen niet al teveel risico nemen mbt vorm ivm autoeconomie daar slecht is. Lijkt mij.

Dumpieee:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1955-chevy-bel-air.jpg

the-suede-palace-1940-mercury-coupe.jpg

corvette_sting_ray_5.jpg

2014-Chevrolet-Corvette-Stingray-with-C1-C2-C3-C4-C5-C6-Corvettes-1.jpg

374241_14239818_1956_Chevrolet_Sedan%2BDelivery.jpg

Die is een stuk sneller inderdaad, zijn er nog wel meer die als de brandweer gaan, maar niet echt praktisch.. Dat R32 blok in die MK1 die ik had gepost is licht aangepast, +/- 300pk, niet heel bijzonders of zo, moet het vooral van de looks hebben. Wel knap project, helemaal vanaf het chassis opgeknapt. Als je echt meer power wilt, dan moet je wel een 4x4 onderstel eronder gebouwd zien te krijgen, anders heb je alleen maar wheelspin als je een beetje wilt optrekken.. :roflol:

https://www.youtube.com/watch?v=xfJWibTyIc8
https://www.youtube.com/watch?v=IHGfp7bOWSg

Ooee golfieeess. :D

Heel dik die einzer r32!

Wil ook weer in mijn golfje rijden maar nog niks gehoord van speedcentre.. Grrr.

Die is een stuk sneller inderdaad, zijn er nog wel meer die als de brandweer gaan, maar niet echt praktisch.. Dat R32 blok in die MK1 die ik had gepost is licht aangepast, +/- 300pk, niet heel bijzonders of zo, moet het vooral van de looks hebben. Wel knap project, helemaal vanaf het chassis opgeknapt. Als je echt meer power wilt, dan moet je wel een 4x4 onderstel eronder gebouwd zien te krijgen, anders heb je alleen maar wheelspin als je een beetje wilt optrekken.. :roflol:

Alsof 300pk weinig is voor een auto dik onder de 1000kg. :lol: Wat weegt dat ding, 800kg net als die van peppie? Dat is ongeveer 375pk/ton
Een M3 bijvoorbeeld heeft 431pk bij 1600kg = 270pk/ton
Of een RS4 450pk bij 1700kg = 265pk/ton

Peppie,
Volg dit topic niet zo actief, maar hoe is het met je golf afgelopen? Had laatst bericht gelezen dat je hem voor laatste keer weg ging brengen en anders de deur uit zou doen ofzo. Correct me if i'm wrong.

Richard takes the beautiful Lamborghini Sesto Elemento for a spin round the Imola race track. Weighing less than a Ford Fiesta it does 0 to 60 in 2.5 seconds, but it is worth its two million pound price tag?

https://www.youtube.com/watch?v=zRT1hw_-0a8#t=49

Weekend dump

Peppie,
Volg dit topic niet zo actief, maar hoe is het met je golf afgelopen? Had laatst bericht gelezen dat je hem voor laatste keer weg ging brengen en anders de deur uit zou doen ofzo. Correct me if i'm wrong.

Hij staat nu bij Speedcentre in Geldermalsen, heb nog geen telefoontje gehad omtrent de voortgang dus zou zelf ook niet weten hoe het er mee gaat haha.
Heb tegen hem gezegd dat hij voor een x bedrag vrij mag gaan en daarna moet bellen om te overleggen.

Kan 2 dingen betekenen:

- Het valt allemaal wel mee en hij is er mee bezig.
- Hij is er nog niet aan begonnen en het kan nog steeds een drama worden.

Ik ga eerlijk gezegd uit van het laatste gezien het nooit mee zit met een project. :(

Goodluck, lets hope voor het eerste.

Thanks, ik hoop het ook ja.. Wil er na 2 jaar bouwen wel weer een keer mee rijden haha.

Nice lambo. Intro muziek past er goed bij.

Alsof 300pk weinig is voor een auto dik onder de 1000kg. :lol: Wat weegt dat ding, 800kg net als die van peppie? Dat is ongeveer 375pk/ton
Een M3 bijvoorbeeld heeft 431pk bij 1600kg = 270pk/ton
Of een RS4 450pk bij 1700kg = 265pk/ton
I know, daarom vond ik het toch de moeite om hem te posten, juist vanwege die ratio die jij aanhaalt. Niks mooier als een wolf in schaapskleren :D

@ peppie01, hopelijk valt het allemaal mee!

Gewone zaterdag dump:

original.jpg

RJ_Race_Cars-576x271.jpg

Dodge+drag+racing+wallpaper.jpg

:roflol:
tango-drag-racing.jpg

VpBaihU.jpg

Inluv: :heart:

Die blauwe drag met grote luchthapper damn

Lekker weer Peppie :D

Muscle dump

Wheelcaps voorzien van bmw logo i.p.v. de bbs caps.
Kleine subtiele upgrade voor een meer OEM look.
23utnbq.png

zkshus.png

Terug
Naar boven