- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx, ben er zeer content mee.
Nee juist niet, best zuinig. Zeker in vergelijking met mijn vorige passat 2.0L
Deze zit eerder op 1:10/1:11. Ligt eraan hoeveel je in de stad rijdt.
Heb wel eens 850km gereden op een tank.

Passat 3C 2.0TDI? pd tdi of cr tdi?
Zo 1 heb ik nu. 2006 Passat 3C Sedan 2.0tdi (pd) 140pk (gechipt door de dealer, heeft de vorige eigenaar laten doen, volgens mij is het een chip van OCT, kan geen certificaat vinden van ABT oid)
Voor zo'n bak vind ik m aardig goed door trekken en verbruik is gemiddeld 1 op 18, als ik er wat rustiger mee rijd, dan wil die wel op de 1 op 20 uitkomen, maarja... mijn hart ligt toch bij een a6 (C6 model) sedan facelift 3.0tdi.
En niet te vergeten effe langs Jeroen Dik.![]()
Was een benzine 2L 20v 130pk
Niet een snelle bak, dacht 9,5sec 0-100km/u
A6-C6 was samen met de 5-serie e60 de keus maar toen ik in beide wagen had gereden viel de A6 toch wat tegen.
De 525i heeft exact dezelfde motor als de 530i, enige verschil is dat de 525i minder pk heeft maar dat kun je weer opschroeven naar het vermogen van een 530i.aangezien je nu een 525i hebt genomen wat was het audi alternatief in de a6 2.4 of de 3.2?
Het rijgedrag heeft daarin doorslag gegeven. Vond de A6 maar log rijden en niet zo snel.Oh wacht, jij had een 3B/BG, aha...
Ja, die zijn idd niet zo snel. Beter had je de 1.8T gekocht toen der tijd, remappen en ding doet 210pk.
Als ik moest kiezen tussen een a6 c6 en een 5-er e60, dan zou het voor mij ook lastig worden, maar toch zou ik uiteindelijk gaan voor de Audi. Ik vind het interieur (dashboard) van de e60 niet echt zo mooi ogen.

Klopt je dat vertelde je al eens wel een prijzige ingreep begreep ik.De 525i heeft exact dezelfde motor als de 530i, enige verschil is dat de 525i minder pk heeft maar dat kun je weer opschroeven naar het vermogen van een 530i.
Had toen in een 2.8L gereden, lag dus dicht bij de 3L die ik nu heb.

Ik zit er aan te denken een E30 325i te kopen binnenkort. Hoe is jullie ervaring met deze auto's?

Bericht van de Golf trouwens.
Hij loopt nu goed.![]()
Nu is het "alleen nog" afstellen.
Ik ga hem 7 juni ophalen, kan niet wachten om hem te horen.
Het bleek dat ze er een verkeerde bobine op hadden gezet en 1 draadje bij het contact verkeerd aangesloten waardoor hij niet bleef lopen. Kon gelukkig ook niet veel zijn omdat de hele motor nieuw is.
Maargoed, blij dat hij het goed doet.
7 juni wordt ook meteen de caprice opnieuw afgesteld, voor wie interesse heeft in een brullende V8 kan ik het wel filmen eventueel.![]()