MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Ik gebruik nu een ontvetter/schoonmaak spul voor de velgen voor mijn banden. Als het remstof kan verwijderen moet het toch ook het vuil van een band verwijderen dacht ik.

Maar w40, olie?

Iemand ook ervaring ermee dat banden sneller bruin worden van dit merk of door de 19inch maat?

Heb het zelf ook met m'n getrokken banden op 18 inch..

Maak ze zelf met een kwast schoon en dan met APC van Poorboys. Vervolgens zet ik ze in de Natural Look van Poorboys en ze zien er weer een tijdje schoon uit :)

Een Vw Eos met 2.0TFSI, effe langs een goede VAG tuner en dat ding doet 260pk.
Zullen velen op de weg niet verwachten van zo'n ''nette cabrio''.

Als je iets wilt met echt een lekker geluid, dan idd de S2000, ding doet 8500 of 9000 rpm ofzo, zieke geluid komt er ook uit.

Een Vw Eos met 2.0TFSI, effe langs een goede VAG tuner en dat ding doet 260pk.
Zullen velen op de weg niet verwachten van zo'n ''nette cabrio''.

Als je iets wilt met echt een lekker geluid, dan idd de S2000, ding doet 8500 of 9000 rpm ofzo, zieke geluid komt er ook uit.

No offence.. Maar hoe chique een Eos ook is, je zal altijd voor homo gezien worden.
Voor dat geld bouw ik liever een golf vr6 turbo.

doe mij maar dan een dikke el camino
attachment.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.946
No offence.. Maar hoe chique een Eos ook is, je zal altijd voor homo gezien worden.

Dat gaat al snel natuurlijk met een roadster/cabriootje waar we het over hebben. 1 serie is trouwens ook een gay car maar dat terzijde.

Wat is nou een betaalbare 2dehands roadstertje met testosteron?

Dat gaat al snel natuurlijk met een roadster/cabriootje waar we het over hebben. 1 serie is trouwens ook een gay car maar dat terzijde.

Wat is nou een betaalbare 2dehands roadstertje met testosteron?

Feit..

Wat niet gay is, is een e30 cabrio. Maarja je moet wel houden van een oudere auto..

Dat idee krijgen mannen toch bij zowat 90% van de cabrio's waar mannen in zitten. :roflol:

Bij ons op school zit een kerel met een mx5, ik weet niet wat ie heeft gedaan maar dat ding heeft best wel een lekker geluidje.

Dat idee krijgen mannen toch bij zowat 90% van de cabrio's waar mannen in zitten. :roflol:

Bij ons op school zit een kerel met een mx5, ik weet niet wat ie heeft gedaan maar dat ding heeft best wel een lekker geluidje.

Mx5 met een sportuitlaat systeem heeft sowieso een leuk sportief geluid man.
Niet zo'n pauper Civic geluid, maar mooi zwaar sport geluid.

vind zelf de nieuwe 4reeks hardtop cabrio wat gay, vooral achterkant trekt er niet op
doe dan maar coupe

Kan niet wachten om te rijden.. :( Met dit mooie weer.

VW_Golf_1_019.jpg

• Like
Waarderingen: macf
  • #2.955
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

inb4 taxi

• #2.957
Terug
Naar boven