AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Nice Rambo. :D

Vanavond nog even met de Golf bezig geweest.
Hij sloeg al wat moeilijk aan en wat denk je, loopt op 3 cilinders ..
Kan nooit veel zijn, gezien alles nieuw is op de bougiekabels na, maar wel erg frustrerend.

Verder heb ik het interieur nog wat opgelapt, mijn vader heeft een erg vette pookknop gemaakt voor me en ik heb de bumpers wat opgelapt.

Interieur:
15qdpwm.jpg

Bumper oud:
2ccunx3.jpg

Bumper nieuw:
24zhts8.jpg

Voorkant:
2qkqtxw.jpg

Al met al wel tevreden. :)

Ziet er goed uit Peppie!

Die achterstoel heeft wel en wat merkwaardige houding, kan nooit lekker zitten

Die achterstoel heeft wel en wat merkwaardige houding, kan nooit lekker zitten

Bedankt voor de tip man! :roflol:
Dat is mijn oude stoel, maar heb geen ruimte om dat ding neer te zetten dus zolang de gold niet gekeurd is laat ik hem lekker daar in liggen.. Ligt mij best.

Dit gaat hoogstwaarschijnlijk mijn eerste (lease) auto worden, ben er blij mee :D

9ifmu0.jpg

Prima auto toch, zijn er zat die een mindere eerste auto hebben.
Veel plezier ermee!

---------- Post added at 15:31 ---------- Previous post was at 15:30 ----------

Prima auto toch, zijn er zat die een mindere eerste auto hebben.
Veel plezier ermee!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.207
Aston Martin neus :P

Ford rijdt altijd lekker

Ik ben er heel blij mee, meteen een brand spanking nieuwe auto en deze vind ik in zijn segment (compactauto) toch wel 1 van de leukere/ luxere; heb de Ford Fiesta "titanium econetic lease" versie :D

Prima 1e auto idd.

Ik kreeg het ouwere model vorig jaar mee als leenauto, die reed echter wel vaag, of het lag meer aan het feit dat ik uit een Passat stapte en in een fiesta 1.2 ging zitten. :rolleyes:

Een BMW 130i een vrouwenauto? Bwhahahaha yeah right..
Heb je wel eens een met uitgeschakelde traction control gereden?
Gewoon een 130i, en dan 3 deurs sporthatch.. liefst met zo kaal mogelijk exterieur... wolf in schaapskleren...

@Peppie: K heb ook wel wat met oldtimers. Maar absoluut geen VAG... bah.. :P Sorry
Nee, doe mij dan maar een achterwiel aangedreven Opel Kadett met een 6cilinder turboblok ;)
http://youtu.be/svhuWaU2cPg
http://youtu.be/zkpWnrmAWAo
Of een 16kleppertje mag ook:
http://youtu.be/v3Uk8usriec
Overigens zijn de c20xe blokken vele malen sappiger als de 16v blokken die in de golfjes liggen. Ik zeg niet dat ze niet gevoelig zijn, en benadruk dat ze echt goed behandeld dienen te worden, niet warm draaien en trappen is geheid problemen... Die 16v blokkies in die golfjes zijn wat meer hufterproof.. thats it.
Iedereen kan gaan beweren dat een golf GTI mk2 16v sneller is als een Opel Kadett GSI, dat is ie dus absoluut niet..Zelfs een Kadett GSI 8v is sneller als een golf mk2 gti 16v

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ot92
DBB = Driving fun ???

1 serie is gewoon het lelijkste model dat BMW ooit heeft uitgebracht.
De 1M is de enige einser waar ik geen nee zou tegen zeggen.

Tuurlijk is die laatste generatie vd 3.0 wel een epic motor, maar dan is het nog niets voor mij ;)

De 2 serie gaat nog net
vind 1 serie ook vrouwen wagen srry

2014-bmw-2-series_100443972_l.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.216
leberecht heeft een 1 serie

2i7sdva.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De 2 Serie vind ik maar een flauw afkooksel van hun andere modellen. En er is geeneens een vijfdeurs versie, neem dan gelijk een 3 serie.

Ik verwachte je al. :D

liever een 2 serie dan een 1, vind ik sportiever wel

heb zelf een 3 dus ja, wel een 4 deur model 2010

De 5 deurs versie van de 2-serie komt wel, let maar op.

Net als bij de nieuwe 3 en 4-serie. De 3 serie kwam uit, 4 serie kwam uit als de nieuwe 3 serie coupe en toen opeens een 4 serie gran coupe, wat dus eigenlijk een 3 serie is met een iets meer coupeachtig lopende daklijn. :roflol:

De 5 deurs versie van de 2-serie komt wel, let maar op.

Net als bij de nieuwe 3 en 4-serie. De 3 serie kwam uit, 4 serie kwam uit als de nieuwe 3 serie coupe en toen opeens een 4 serie gran coupe, wat dus eigenlijk een 3 serie is met een iets meer coupeachtig lopende daklijn. :roflol:

BMW 2-series Active Tourer

BMW-front_2821626b.jpg

:o

Terug
Naar boven