MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Zit op 't moment te kijken naar een Ford Fiesta ST (2003 - 2006). Best leuke auto'tjes, interieur is degelijk, 150pk op 1000 (+ een beetje) kg. Makkelijk te chippen naar 165 - 170pk.

Enige echte nadeel tot nu toe is dat er rond de 3500rpm, de motor behoorlijk herrie begint te maken (en in z'n 5e versnelling betekent dat, dat je met 3500rpm zo rond de 120km/u zit).

geweldig idd

• Topic Starter Topic Starter
Lol dat was de eerste die ik aanklikte op die site, belachelijk hoe netjes dat ding eruit ziet, ding lijkt wel gloednieuw uit de fabriek..

Ik kom woorden te kort om mijn passie voor die auto te beschrijven. Gewoon echt geniaal. Die 750 ziet er ook perfect uit. Die eerste dan.

Die black series is ook een pareltje trouwens. Mooie prijs voor zo een bak.

Rij ik vaak langs die toko, heeft dikke wagens staan ja.

JAHOOOR 50.000 voor die ene oude mercedes :roflol:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zeker een pareltje, maar vind het toch een hoge prijs hoor.

50.000EUR voor een auto die 20j oud is ???
Daar kan je imo toch wel wat beters voor vinden.
Ik vind die zwarte BMW met zwarte velgen wel baas trouwens.

Die benz is ook wel te vinden voor 20 a 25k. Heb ze weleens gezien. Maar of die ook in concours staat zijn als deze niet. En 50k voor een zeldzame youngtimer met de handgemaakt door porsche in die staat. Ja, 50.000 euro is hoop geld. Maar er zijn mensen die het er voor over hebben blijkt wel.

Die benz is ook wel te vinden voor 20 a 25k. Heb ze weleens gezien. Maar of die ook in concours staat zijn als deze niet. En 50k voor een zeldzame youngtimer met de handgemaakt door porsche in die staat. Ja, 50.000 euro is hoop geld. Maar er zijn mensen die het er voor over hebben blijkt wel.

Als je dat mooi vind, dan vind je dit ook vast mooi Kraft.

[Link niet meer beschikbaar]

Hoop er altijd nog eentje in de toekomst te kunnen betalen:o:D

Zeker een pareltje, maar vind het toch een hoge prijs hoor.

50.000EUR voor een auto die 20j oud is ???
Daar kan je imo toch wel wat beters voor vinden.
Ik vind die zwarte BMW met zwarte velgen wel baas trouwens.

En sommige mensen betalen miljoenen voor een schilderij. Een stukje vod weliswaar :eek:

:rolleyes:
Link werkt niet meer, maar zal wel een oude 500E of iets dergelijks geweest zijn. Correcte prijs gezien de zeldzaamheid, indien het een zuiver exemplaar was.
Alsof een oude auto altijd goedkoper moet zijn dan een nieuwe. Welkom op aarde, in de wereld waar vraag en aanbod speelt.

---------- Post toegevoegd Wed 9 Jan 2013 om 16:25 ----------

Zijn er trouwens fans van Singer hier?

singer-porsche-04.jpg

Kreeg vorige maand deze mail van ze (voor de geïnteresseerden die er eentje willen, je zou de eerste in Be hebben, NL weet ik niet :D)

Dear Mr. Trololol,

Thank you for your email and interest.

Please note that the 964 donor should be an operational and complete 1990-1994 C2 Manual Coupe (we can work with a C4 if necessary). It must have a clean title (no salvage title/insurance write-offs) and have had no history of accident damage to the chassis. The rest of the condition of the car is largely unimportant. We can work with a customer's existing vehicle or assist in sourcing one.

Feel free to access our configurator which shows pricing and options by clicking on the link below with the following Username and Password. We have recently completed a exhaustive costs evaluation of our new 964-based program, and our updated post-development pricing structure reflects the unique content, performance, design and build standards of the comprehensively restored and reimagined machines.

http://www.singervehicledesign.com/configuration.php
Username: fyDBB
Password: likmijnpan

Build time is approximately five months and we have spots available early 2013.

I would welcome the opportunity to tell you more about the machines and homologation for Europe - do not hesitate to contact me via email or the phone numbers listed below.

Regards,

Rob

robdickinson
creative director

singervehicledesign
los angeles, california
323.799.1237 office
646.286.1660 mobile
www.singervehicledesign.com

Ombouw kost, afhankelijk van wat je wilt, 150-300 000 euro.
Porsche moet je zelf al hebben, maar ze helpen je eventueel wel in de zoektocht.

Terug
Naar boven