- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja megane rs is ook mooi, maar buiten budget, want als ik door blijf sparen kom ik uiteindelijk op een Nissan GTR uit ofzo. Dus nee, ik heb een budget van 25000-30000 euro![]()
die launch control is ook wel een leuk spulleke van de clio rs, trekt als een malle op maar trekt je benzine tank ook leeg als een malle
Nieuwe auto's zijn overrated, afschrijven als een b*ch.
Voor 30k had ik wel een r33 gekocht met 650+ pk.
Rijkwaliteiten waar je u tegen zegt, ruim, geluid/10 en niemand die je inhaalt.
Nieuwe auto's zijn overrated, afschrijven als een b*ch.
Voor 30k had ik wel een r33 gekocht met 650+ pk.
Rijkwaliteiten waar je u tegen zegt, ruim, geluid/10 en niemand die je inhaalt.
Das jou mening. Ik hoef geen lawaaibak, die tijd heb ik gehad.
Ik wil overigens ook niet in een kart zitten, ik heb daarom ook niet de CUP onderstel optie meegenomen icm 18" velgen. Ik hoef geen R33 uit 1997/1998 want ik wil JUIST modern rijden en ik prefereer stuur aan linker kant (iets wat lastig te krijgen is bij de Skyline). 650PK is voor mij veel te veel, vooral in de benzine kosten.
En een Clio RS rijdt relatief zuinig, zolang je geen zware rechter voet hebt.
Ja daar verschillen we dan in, ik heb niks met nieuwe auto's.
Begrijp me niet verkeerd hoor, rij er iedere dag in en het rijdt heerlijk.
Maar het rijdt voor mij te goed om er echt lol aan te beleven.
Ik wil een auto waar ik alles bij voel en merk, dus mag best stug zijn.
Daarom heb ik ook 2 auto's.. Ga ik stug rijden als ik dat wil en als ik zuinig en comfortabel wil rijden pak ik mijn daily.

Ik heb ook karts gereden hoor om zo maar te zeggen haha. Maar ik merk nu dat ik gewoon luxe wil en daarmee wat pit. Audi/BMW/Mercedes zijn helaas gewoon te duur![]()

die launch control is ook wel een leuk spulleke van de clio rs, trekt als een malle op maar trekt je benzine tank ook leeg als een malle
of je spaart ff door en koopt een megane rs, echt een bruut snelle auto + wegliggen is super
http://imgur.com/hLZM80L
hij is wat stoffig want moest m nog wassen, verder echt een topauto!
Om even terug te komen op de bruine vlekken op me banden, denk dat het stoeprandschade is ofzo nog niet aan gepoetst ofzo.
http://oi60.tinypic.com/2vajko1.jpg

potverdomme het ongeluk achtervolgt me.
Loop net naar de Golf toe, lekke band.. Band is 150km oud.
Rip portemonnee als het zo door gaat.

Nee man.. Natuurlijk is die goed opgepompt.
Over launch control.. Zeker niet alleen voor mensen die niet kunnen rijden.
Launch control werkt super om alvast boost op te bouwen zodat je meteen vol boost hebt en dus geen lag waardoor je vlotter weg kan trekken. Echte launch control houdt ook nog vermogen in om zo wielspin te voorkomen en je dus sneller weg bent.
Zoals ik al zei, voor mensen die niet zelf kunnen rijdenRaar dan dat die opeens leeg is..
En welk deel van wat je zei over de functie van launch control kun je zelf niet dan met het gas en de koppeling?Zoals ik al zei, voor mensen die niet zelf kunnen rijden
Raar dan dat die opeens leeg is..
En welk deel van wat je zei over de functie van launch control kun je zelf niet dan met het gas en de koppeling?Zoals ik al zei, voor mensen die niet zelf kunnen rijden