Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Gisteren toertje gaan doen met mn schoonbroer zijn nieuwe bmw m135i xdrive.
320pk 450nm
Trekt echt heerlijk en is echt een raket van 0-100kmh.
Uiterlijk ook echt een juweeltje vind ik maar dat is smaak natuurlijk.
Die 3.0 liter 6 cilinder maakt ook een heerlijk geschreeuw als je hem doortrekt tot 7K rpm.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb niet normaal veel problemen met de electronica, en ik niet alleen een vriend heeft ook een b6 cabrio en ervaren beide dezelfde problemen.

Motor storingen om de haverklap beide koplamp stekkers doorgebrand raam mechanismes die het begeven cabrio kap die weigerd tankvlotter die blijft hangen, mijn motor zuipt olie bij het leven 2.0 20v met 140xxx gelopen historie bekent niet afgestampt.
Ik kan zo wel a4 met mankementen blijven typen.

De motor kan ik nog meeleven kan gebeuren, maar al de rest bah bah wat een klote bak.

En de B7 extreme facelift schijnt ook geen haar beter te zijn.

Dat hoor ik vaker inderdaad.. Ik merk ook bij ons dat de nieuwe types gewoon vaak storingen geven.
Ook daarom wil ik een wat oudere auto.. Allemaal nog niet zo gedownsized en nog enigszins betrouwbaar.

Die Vento van mij bijv.. Was hiervoor van een goeie maat van me, had toen hij hem kocht 80.000 km gelopen. Inmiddels 210.000 gelopen en buiten normaal onderhoud nooit iets aan kapot gegaan wat noemenswaardig is.

Hmm heel lastig te zeggen nu, hangt er ook echt vanaf wat de golf nu nog gaat kosten..
Wil sowieso geen dure daily, dus vind 5k wel genoeg voor zo'n oud hok.
A4 avant b5 kosten origineel ook geen drol, beetje leuk maken en rijden maar.

Ah okee dan moet je wel kunnen slagen dacht ik zo.

2aaelts.jpg

t6t1lv.jpg

2wm2t7a.jpg
only in Belgium

Hahaha Baas :roflol:

Ga zelf ook weer terug naar een oude VAG altijd goed meegereden corrado golf 1,2,3, nooit maar dan ook nooit problemen mee gehad.
Toen Bora V5 gekocht en toen begon het drama.

Zit zelf te kijken voor een 5D Jetta diesel en daar dan een AFN in te laten gooien.

Ah okee dan moet je wel kunnen slagen dacht ik zo.

Dat denk ik ook wel. :)

Ga zelf ook weer terug naar een oude VAG altijd goed meegereden corrado golf 1,2,3, nooit maar dan ook nooit problemen mee gehad.
Toen Bora V5 gekocht en toen begon het drama.

Zit zelf te kijken voor een 5D Jetta diesel en daar dan een AFN in te laten gooien.

Hmm als daily zou ik toch wel een 3 willen.. Toch wel stuk comfortabeler hoor.
Mijn 2 vind ik echt leuk om in te rijden, maar voor lange stukken pak ik toch echt wel liever de 3.

Staat raar als velgen, die dezelfde kleur hebben als de auto, ook niet mat zijn. Zie het wel vaker voorbij komen hier.

Zwart onder zwart is voor mij altijd +1

Ik wil misschien de chromen deeltjes rondom de auto gaan plastidippen, alleen... wat moet ik aan met die mofo grote grill. Iemand tips?

oh2zjn.jpg

Bij mij niet in ieder geval. Vooral als de auto mat is en de velgen niet.

Geef mij maar dit, dat breekt het geheel wat op.

Dit is ook geslaagd, doordat die race streep niet mat is.

Lotus-Exige-Stealth-010.jpg
2010-lotus-exige-stealth-live_(544x408).jpg

SR014_109MO-thumb-530xauto-36064.jpg

Dodge_Challenger_SRT

Ik wil misschien de chromen deeltjes rondom de auto gaan plastidippen, alleen... wat moet ik aan met die mofo grote grill. Iemand tips?

oh2zjn.jpg

Kan hem wel voor je proberen te photoshoppen?

Moet je me alleen morgen avond of overmorgen avond aan helpen herinneren. :p

• Like
Waarderingen: Ot92
2lc75sp.jpg

Best dik.

hmmm... ik wil wel de originele highline grill houden + chromen strips rondom de ruiten en deuren zwart hebben.

Momenteel vind ik het te ''chromig''.

if670x.jpg

Zo laag staat ie er trouwens niet bij.

@spoiler: jammer, zou wel moeten. :p

Stuur anders een originele foto van de schuinvoor, maak er w
Wat diks van. :)

Hmm als daily zou ik toch wel een 3 willen.. Toch wel stuk comfortabeler hoor.
Mijn 2 vind ik echt leuk om in te rijden, maar voor lange stukken pak ik toch echt wel liever de 3.

Persoonlijk vond ik er weinig verschil inzitten, ma ja wat is überhaupt nog comfortabel met een schroefset op een lage stand. :p

volvo v40 d4 Kinetic edition + Business pack Connect + nog wat extra opties..... besteld :) high five!

Terug
Naar boven