MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Zuipend :D
Tijdje terug zelf een RVS uitlaat eronder gehangen, 2 dempers erbij (zonder dempers was niet normaal LUID!) en nu een heerlijk geluid tijdens het cruisen.

Hahaha herkenbaar!

2 ppen en alleen einddempers? Dat klinkt zeker lekker!
Onze chevy heeft dezelfde setup, klinkt mooi zwaar en niet te hard.

Dik!

Dit vind ik toch nog steeds de mooiste auto die ooit gemaakt is:

chevrolet-corvette-c1-front-three-quarter.jpg

Beauty inderdaad :D!!!

Vrijdag a.s. naar zandvoort met m'n pa, naar een of andere historic grand prix dag. Ben benieuwd

Vrijdag a.s. naar zandvoort met m'n pa, naar een of andere historic grand prix dag. Ben benieuwd

Is wel gaaf hoor, allemaal oude raceauto's.

Dinsdag ga ik kijken of ik het ruitensproeiervloeistof tanker naar de kofferbak kan maken.
Ga toch zelf beginnen aan het cleanen van de motorruimte.. Hopelijk gaat het goed haha.

Als de kabels weg zijn wordt de motorruimte klaar gemaakt om te spuiten en dan is het allaal
Weer vers.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

69 Roadster

Oef, die eerste foto herkuul. :heart:

Vrijdagnacht een EMG opgelegd gekregen. Op de verbinding A20 - A12 richting Utrecht. De weg was helemaal vrij, ik reed bij Moordrecht de snelweg op, en pakte die bocht die aansluit op de A12 driftend..
Met een M6 10pitter.
Een van de twee agenten beweerde nog dat ie me matste met alleen een EMG op te leggen. Als er verkeer op de weg geweest was, had ie artikel 5 aangevoerd, en rijbewijs ingevorderd..

Vrijdagnacht een EMG opgelegd gekregen. Op de verbinding A20 - A12 richting Utrecht. De weg was helemaal vrij, ik reed bij Moordrecht de snelweg op, en pakte die bocht die aansluit op de A12 driftend..
Met een M6 10pitter.
Een van de twee agenten beweerde nog dat ie me matste met alleen een EMG op te leggen. Als er verkeer op de weg geweest was, had ie artikel 5 aangevoerd, en rijbewijs ingevorderd..

Nooit geweten dat ze enkel een EMG als ''boete'' konden uitschrijven.. ???

Nooit geweten dat ze enkel een EMG als ''boete'' konden uitschrijven.. ???
Ik ook niet. Bovendien, wat is de boete voor driften op de snelweg? Waar staat specifiek dat dat niet mag? Ik had het voertuig onder controle, en veroorzaakte mijn insziens geen gevaarlijke situatie voor medeweggebruikers.. Gelukkig vond de ene agent dat ook. De andere had het liefst mn rijbewijs afgepakt..
Maar ga maar eens googelen... de gekste dingen kom je tegen. Ze kunnen dat blijkbaar altijd opleggen als hun humeur niet goed is. Als ik zak, kan ik mn rijbewijs kwijtraken, en moet ik de cursus zelf betalen. Slaag ik, behoud ik rijbewijs, en hoef ik de cursus niet te betalen. Ik moet alleen zelf voor een auto met dubbele pedalen zorgen. Citaat uit de aan mij overhandigde brief: U moet een onderzoek naar de rijvaardigheid ondergaan. Dit onderzoek is u opgelegd in het kader van een vorderingsprocedure. Deze procedure start als de politie constateert dat u op een risicovolle manier aan het verkeer deelneemt. De politie geeft dit door aan de divisie Rijgeschiktheid van het CBR. De vorderingsprocedure is een wettelijke maatregel om het verkeer veiliger te maken en staat los van het strafrecht. Het is daarom mogelijk dat u ook opgeroepen bent door de rechtbank.

Laatst bewerkt:
Je mag gewoon in je handjes knijpen dat ze je rijbewijs niet hebben afgepakt man. Artikel 5 is gewoon tegen het driften, je vormt gewoon een gevaar op de weg. Misschien had jij hem onder controle maar elke hobby bob die dat niet heeft maakt geheid doden.

Ze maken voor schumacher ook geen uitzondering als hij 325 km/u over de snelweg rijdt, omdat hij in de F1 dit ook makkelijk onder controle had.

Je mag gewoon in je handjes knijpen dat ze je rijbewijs niet hebben afgepakt man. Artikel 5 is gewoon tegen het driften, je vormt gewoon een gevaar op de weg. Misschien had jij hem onder controle maar elke hobby bob die dat niet heeft maakt geheid doden. Ze maken voor schumacher ook geen uitzondering als hij 325 km/u over de snelweg rijdt, omdat hij in de F1 dit ook makkelijk onder controle had.

Er reed werkelijk zo ver ik vooruit kon kijken niemand voor me sinds ik de snelweg bij Moordrecht op kwam. Je krijgt een M6 echt niet achterstevoren als je de traction control erop laat en gas blijft houden hoor.
Maar toch, ik vind het artikel 5 verhaal overdreven. Als ik nu in een drift geraakt was omdat ik het voertuig niet onder controle had, had je gelijk.

Upgrade tijd is begonnen. :D

23if0wl.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.818
laat maar

Laatst bewerkt:
Klauw vernieuwen of revisie? ;)

Grotere remmen. :)
Past echt op 2 mm na in mijn velg haha, dus gaat niet alleen goed stoppen maar er ook nog eens mooi uitzien.
Voor het er onder gaat ga ik alles nog wel een kleurtje geven, heb het nu toch los liggen.

Terug
Naar boven