Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Wat is er eigenlijk mis met de huidige dan?

Jij hebt toch sinds kort een nieuwe Ford fiesta? Het kan bijna niet dat de lampen daarin het nu al begeven hebben. :rolleyes:

Klopt maar ik vind ze niet fel genoeg, ben nu beetje aan het rondkijken en de Philips H7 55w X-tremeVision schijnen wel een stuk meer licht te geven, alleen gaan niet echt lang mee.

Klopt maar ik vind ze niet fel genoeg, ben nu beetje aan het rondkijken en de Philips H7 55w X-tremeVision schijnen wel een stuk meer licht te geven, alleen gaan niet echt lang mee.

Dan kan je beter een setje xenons kopen.

Niet hoger dan 5000k gaan qua kleur, anders krijg je zo'n blauw (johnny) kleurtje. Bij vele merken is 4300k (wit met een licht tintje halogeen kleur doorheen) origineel af fabriek, IMO is 5000k net mooier (helder wit).

102qvxs.jpg

291iz4m.jpg

24q3eiu.jpg

Holy shit op een stokkie dit is een rap ding :D Supra MK4

Niet hoger dan 5000k gaan qua kleur, anders krijg je zo'n blauw (johnny) kleurtje. Bij vele merken is 4300k (wit met een licht tintje halogeen kleur doorheen) origineel af fabriek, IMO is 5000k net mooier (helder wit).

Xenon zou idd de voorkeur hebben, maar het is een leaseauto en daar kan ik beter niet aan knutselen. Daarom leek mij die Philips X-tremeVision de beste 2e keus.

Xenon moet je gewoon orgineel hebben (heel de unit, lens en al). Aftermarket Xenon vind ik gelijk al sjonny style.

Xenon moet je gewoon orgineel hebben (heel de unit, lens en al). Aftermarket Xenon vind ik gelijk al sjonny style.

Aftermarket is erg bepalend wat voor kwaliteit je neemt, mijne waren 70 euro om te testen. Ik heb zelf een tijdje met 10k xenon rond gereden, dat is blauw. Maar alleen voor de tegenliggers, zelf vond ik het erg prettig rijden, alleen gingen mijn cheapo setje na 3 maanden stuk en heb ik er maar weer hallo-geen-licht erin gezet. Mis nu wel een hele bundel licht :(

Heeft iemand ervaringen met het uitschrijven van de noxsensor uit de ecu? (1.6 fsi motor) Blijft maar kapot gaan en vervangen ben ik zo zat.

Nu nog die drie kleuren combinaties afvoeren.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.040
Leuk kanaal heeft die dude als je van in-depth reviews houdt.

Terug
Naar boven