XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Heerlijk!!!! Beter dan al die moderne plastic meuk!

Moderne plastic meuk uit de US bedoel je? Europeese en Japanse sportieve auto's worden gemaakt van aluminium/carbon/glasvezel etc. Om te janken altijd die interieurs van Amerikaanse auto's. Yanks hve a very low standard. Zelfs zo erg dat diverse Europeese fabrikanten hun auto's downgraden om te voldoen aan de eisen van de Amerikaanse consument.

Nice!

Maar hobby auto? Plannen?
Exterieur heeft wat werk nodig, dus waarschijnlijk word het uiteindelijk een keer helemaal overspuiten..
Uiteindelijk wil ik er nog een keer een 5 serie 3.5 liter inwippen :D

Voor de rest zit er gewoon nog wat werk aan de remmen, wiellager, velgen etc.

Moderne plastic meuk uit de US bedoel je? Europeese en Japanse sportieve auto's worden gemaakt van aluminium/carbon/glasvezel etc. Om te janken altijd die interieurs van Amerikaanse auto's. Yanks hve a very low standard. Zelfs zo erg dat diverse Europeese fabrikanten hun auto's downgraden om te voldoen aan de eisen van de Amerikaanse consument.

Gaat mij om het sentiment bij deze oude auto's (ja er staan ook een paar moderne tussen)

BMW M4 DTM Champion Edition
http://www.autoblog.com/2014/10/21/bmw-m4-dtm-champion-edition-official/
bmw-m4-dtm-champion-edition-unveiled-at-the-hockenheimring-october-19-2014_100487232_l.jpg
No thanks Fritz.

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

:roflol:

BMW weer aardig de weg kwijt zeg.... :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.010
Elke niche moet opgevuld worden om de concurrentie te snel af te zijn. Audi komt nu ook met een 5 deurs TT.

Kan me niet voorstellen dat dat gaat verkopen. Daar is de a5 sportback toch al voor?

De 5 deurs TT is voor vrouwen die ook wel eens vriendinnen meenemen die scheitziek worden van het tussen een kleine ruimte doorheen kruipen om achterin te gaan zitten.

Tenminste... dat denk ik.

• #4.016
geen fans van 911'jes? Kan ik steeds meer waarderen(alleen niet betalen)

• #4.019
McLaren P1 en de LaFerrari zijn ook supercars met een hybridemotor.

Yo gasten, ik ben aan het kijken voor andere H7 koplampen in m'n auto, nog aanraders :)?

Terug
Naar boven