AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bbs vind ik opzich wel een mooie velg, maar iedereen heeft ze.. Dat is al reden genoeg om ze niet te kopen buiten de prijs om haha.

De XXR's zijn 15x8 ET0. :D
Komt precies op de rand van de wielkasten te liggen, goeie stance dus.

Ik zou er ATS cupvelgen onder gooien

Mn buurman heeft die laatst voor de deur neergezet :o
ongekieteld 313 pktjes al dikke prima.
Andere buurman heeft zn supercharged Range Rover ingeruild voor een BMW X6, spuuglelijke auto.

Bofkont, mijn buren rijden allemaal in trage, kleine of oude auto's. :rolleyes:

Wel voor een x6 5.0i? Anders zal ie 'm aardig traag vinden. :P
Ik vind de x6 niet eens zo heel lelijk, maar voor zo'n klasse auto schijn je op de snelweg wel last van windgeruis te hebben.
Een oom van me heeft er een probefahr mee gedaan en die vertelde mij dat, zelfs zijn Golf 6 heef er minder last van.

Met 800PK truck raggen door Mexico
http://www.dumpert.nl/mediabase/6617461/4a9e2fc6/met_800pk_truck_raggen_door_mexico.html

Bruut :D Erg nice geluid komt er ook uit

Bbs vind ik opzich wel een mooie velg, maar iedereen heeft ze.. Dat is al reden genoeg om ze niet te kopen buiten de prijs om haha.

De XXR's zijn 15x8 ET0. :D
Komt precies op de rand van de wielkasten te liggen, goeie stance dus.

de bovenste

Zie dit net op het vw forum. :roflol:

zit me dochter van 3 bij de oppas in de auto.(oude astra 1.4)
vind ze dat het niet hard genoeg gaat.
zegt ze, deze auto gaat niet hard omdat er geen turbo op zit he ? :roflol::roflol:

zo vader zo dochter kreeg ik per sms.

Bofkont, mijn buren rijden allemaal in trage, kleine of oude auto's. :rolleyes:

Wel voor een x6 5.0i? Anders zal ie 'm aardig traag vinden. :P Ik vind de x6 niet eens zo heel lelijk, maar voor zo'n klasse auto schijn je op de snelweg wel last van windgeruis te hebben. Een oom van me heeft er een probefahr mee gedaan en die vertelde mij dat, zelfs zijn Golf 6 heef er minder last van.
Komt denk ik door de wijk waar ik woon, staan aardig wat leuke auto's :o
X6 4.0d High Executive.

Krijg je veel gelul bij de autokeuring (en verzekering), in België, met een performance upgrade?

Krijg je gelul bij de autokeuring (en verzekering), in België, met een performance upgrade?

Waarschijnlijk, in België mag je bijna niks qua tuning en styling. Weet de precieze regels niet tho.
Wat ik doe als ik vragen heb is mailen naar de desbetreffende instantie, dan weet je het zeker.

Krijg je veel gelul bij de autokeuring (en verzekering), in België, met een performance upgrade?

Volgens mij is België veeeel strenger dan Nederland met tuning van je auto. Dus ik zou er eerst maar naar informeren op auto forums bijvoorbeeld.

vind die Rota's wel iets hebben peppie

Laatst bewerkt:
Dus je mag zelfs je remmen niet upgraden? :roflol:

vind die Rota's wel iets hebben peppie

Ze passen helaas alle 3 niet. :(
Velgen zijn 8J ET0, vallen buiten de schermen blijkt..
Dacht dat het net zou gaan, maar het past helaas niet.

Ben nu aan het kijken voor deze:
tumblr_mzut8sGQ691rwp0j6o1_500.jpg

Maar dit vind ik te shiney, dus ik ga het hart plastidippen. (mocht ik voor deze velgen gaan)

Wide body plaatsen dan heb je wt meer ruimte.

Meh, hou niet zo van wide body's.. Wil het zo clean mogelijk houden. :o

Wil ook voor deze stance gaan, dus kan niet te breed worden:
9070993752_f42fac16d5_b.jpg

En aan de binnenkant vd velg afdraaien?

Zal het nooit sterker van worden.. Wel belangrijk gezien ik ook het circuit op ga.
Ik wil gewoon dat een velg goed past haha.

Die velgen die ik net postte zijn 8J ET25 en die passen wel mooi in de wielkasten. :thumbs:

Velgen zijn altijd zo lastig om uit te kiezen.. AAARGH.

Terug
Naar boven