MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

https://www.youtube.com/watch?v=IRXW7Ne1_88

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Fury as China unveils £14,000 copy of Range Rover: British company may take legal action after little-known manufacturer launches brazen copy of off-roader

Chinese carmaker LandWind launched its own £14,000 X7 at the Guangzhou motor show in China last week

2uepm46.jpg

:D

Beter goed afgekeken...

en als iemand met een boodschappenkarretje langs je chinese landwind komt dan valt ie uit elkaar

206 cc ingeruild voor een focus cc. Wat meer auto :)

Nice, mooiere auto vind ik ook.

Velgen die ik had uitgezocht worden toch niks.. Zijn alleen met multisteek te verkrijgen en dat ga ik gewoon niet doen, te gevaarlijk en net niks eigenlijk.

Volgende week dinsdag bij dit setje kijken :
cars010.jpg

Leuk verjaardagscadeautje dacht ik zo. :)

Nice, mooiere auto vind ik ook.

Velgen die ik had uitgezocht worden toch niks.. Zijn alleen met multisteek te verkrijgen en dat ga ik gewoon niet doen, te gevaarlijk en net niks eigenlijk.

Volgende week dinsdag bij dit setje kijken :
cars010.jpg

Leuk verjaardagscadeautje dacht ik zo. :)

Dat moment wanneer je beetje fucked up inparkeerd en je de stoeprand hoort schuren, :'(

Corrado TDI ?? Wiel is en blijft wel een topper !!

Getrokken banden?

Neeeeeeee!!!!!!!!!!!!

You cannot buy driving skills.... :(

Zeker geen cursus gehad... man je zou zo'n ding echt niet mogen rijden voordat je een lange cursus hebt gehad imho.

Mee eensch, dingen hebben gewoon teveel vermogen.
Mensen denken koel te wezen en kunnen het niet handlen.

Mee eensch, dingen hebben gewoon teveel vermogen. Mensen denken koel te wezen en kunnen het niet handlen.

Haha dat zie je echt vaak.

"Oh ik kan dat vermogen wel aan want ik kan het ook betalen."

Because f**k logic.

Weet wel een aantal mensen die een 500pk civic hadden, daarna een gtr kochten met hetzelfde vermogen en hem dezelfde week nog om een boom heen vouwde omdat de gtr wel grip had. :roflol:

500pk in een shitvic

riceburners when will they learn

500pk in zo'n hok kan je wel een hoop lol mee hebben hoor.
160 op de snelweg en nog wielspin bij volgas. :roflol:

Je hebt er alleen geen f**k aan, maar dat is juist lachen.

Nee want er gaan duizenden en duizenden euro's in en voor dat geld had je een fatsoenlijke auto kunnen kopen :') Kut tjoeners denken altijd dat ze snel zijn met die pk's rammen maar ondertussen nog steeds dat stokoude chassis en onderstel... om maar niet te beginnen over de remmen en dat mickey mouse interieur :roflol: Ik zie ze nog wel bij de eerste de beste bocht of wanneer het regent

VTEC JUST KICKED IN YO

Haha je spreekt inderdaad voor 90% van de tjoeners. :roflol:

Ik zie mezelf dan niet als Tjoener.. Ik pak wel alles fatsoenlijk aan en vernieuw of verstevig alles.
buiten dat vind ik er geen lol aan om in een nieuwe auto te rijden. Ik vind het pas leuk als je gas geeft en je echt moet werken in de auto ipv dat allemaal kut computers ingrijpen om het veilig te houden.

Dan praat ik nu wel over een hobby auto, daily moet gewoon een fatsoenlijke, comfortabele auto zijn.

Terug
Naar boven