MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
Impala is nice. Maar die hoor je in Californie te rijden. Als je die in Nederland zou rijden wordt het echt gezien als een flodder bak of dat je huis op wieltjes staat.

Impala is nice. Maar die hoor je in Californie te rijden. Als je die in Nederland zou rijden wordt het echt gezien als een flodder bak of dat je huis op wieltjes staat.
Wil ik altijd nog wel hebben zo'n echte flodderbak met een v8 erin, prachtig.

Alleen niet roze maar matzwart ofzo:)
Is altijd nog een droomauto van mij, jammer dat ze in Nederland gewoon niet te betalen zijn ( tenminste voor mij ) aanschafkosten zijn super hoog voor een oud barrel, en ze zuipen als een malle.
Maar ben wel wat gewend qua benzinekosten met m'n v6je:D

Wil ik altijd nog wel hebben zo'n echte flodderbak met een v8 erin, prachtig.

Alleen niet roze maar matzwart ofzo:)
Is altijd nog een droomauto van mij, jammer dat ze in Nederland gewoon niet te betalen zijn ( tenminste voor mij ) aanschafkosten zijn super hoog voor een oud barrel, en ze zuipen als een malle.
Maar ben wel wat gewend qua benzinekosten met m'n v6je:D

Dan gooi je er toch een lpg tank in. Dan doe je de lpg vuldop achter het nummerbord dat als je tankt even het nummerplaatje omhoog brengt ( kan via scharniertje) dan ziet niemand dat je een krent bent :)

Vandaag een Fiesta ST uit 2005 opgehaald. Sneak peak!

xefw44.jpg

klopt, maar dat komt meer door de personen die er door de jaren heen in rijden. en wat je zegt, winters gewoon in de stalling en zomers lekker mee touren of als het in ieder geval mooi weer is.. dan hoeft er ook niet persee lpg in, alhoewel het wel heel veel geld bespaart.

en dan nog het geluid van zo'n oude v8, ben zelf opgegroeid met amerikanen. bestaat geen mooier geluid als je zo'n bak hoort draaien.

Love for american cars. :D

Dit is die van mijn vader toen die net gespoten was:

4tuhxi.jpg

caprice?

mooie wagens, mijn vader heeft er ook een paar gehad.

Ik zal deze dag ook nooit meer vergeten :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Eerst zijn Carrera 2x in de prak en toen zijn veyron

118.000 euro schade

Is dat die trust gast?

Heb net m'n rijbewijs, maar toch als kinderdroom altijd een Nissan 350Z willen hebben. Nog een paar jaartjes wachten, afgestudeerd raken en een mooie originele kopen. Iemand hier die eentje heeft toevallig?

Wat vind je van dat geenstijl gedoe over autoweek?

Je bedoeld dat ze die motor statistieken er uit hadden gehaald?

Beetje triest als je t mij vraagt, ze hadden het beter in de context kunnen zetten omdat het uiteindelijk vooral turbo storingen zijn en de Japanse auto's bijna nooit turbo motoren hebben en vag zowat altijd.

Terug
Naar boven