Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Kzou toch eerder aan €10k gaan denken als je een fatsoenlijke 330ci wilt, zonder torenhoge kilometerstand.

Alhoewel, €8k moet ook wel lukken.

Kzou toch eerder aan €10k gaan denken als je een fatsoenlijke 330ci wilt, zonder torenhoge kilometerstand.

Alhoewel, €8k moet ook wel lukken.

150.000km moet wel lukken voor 6000 denk ik.
Maar ben nu ook aan het kijken voor een Volvo s60 t5. En mn pa heeft toevallig een bod moeten doen op een Toyota corolla t-sport met 191pk. Dat komt misschien ook wel goed vooruit die auto weegt net 1100kg

Hij denkt dat een t5 meer wat voor mij is

edit: Maar de aankoop zal misschien wel even duren. Ga niet zelf zomaar ergens naartoe om een te kopen laat toch mn pa een beetje meekijken

Laatst bewerkt:
Leuke auto die Corolla t-sport. Heb je trouwens ook een Celica van ;)

Verzekeren zal alleen wel wat gaan kosten. Gok op een 80-100 euro WA (voor een bmw 330 of een Volvo s60 t5)
Corolla misschien iets goedkoper

Waarom wil je eigenlijk persee zo'n slagschip?

Verzekeren zal alleen wel wat gaan kosten. Gok op een 80-100 euro WA (voor een bmw 330 of een Volvo s60 t5)
Corolla misschien iets goedkoper

Als je 20 bent ben ik bang dat de verzekering hoger zal uitkomen..
Zeker met dat vermogen. Reken maar op een 180 euro ongeveer.

Re: Het Auto Topic

Waarom wil je eigenlijk persee zo'n slagschip?

Had een golf tdi (140 pk) en wil vooruit kwa vermogen en wat ruimte is ook handig als er eens mensen mee moeten.

+ het zal wel een beetje in de genen zitten

Als je 20 bent ben ik bang dat de verzekering hoger zal uitkomen..
Zeker met dat vermogen. Reken maar op een 180 euro ongeveer.

Heb 4 schade vrij jaren. Raar maar waar.

En op zlm berekenen kwam ik op ong 80 uit. En verzekering waar ik bij zit die gaat daar nog wat onder zitten. Mja 100 hebk er nog wel voor over. Voor mn vorige auto was t ook 92 ofzo (wa beperkt casko dan wel)

• Topic Starter Topic Starter
Wel dure auto voor een schoolgaande jongen. Je zal wel schrikken hoeveel zo een auto kost.

Inderdaad, ****ing onderhoud is ook niet normaal duur bij zo'n BMW. Imo kan je nu beter een wat lichtere auto kopen, met een pk of 150 - 180. Of je moet veel lange afstanden rijden, dan zou 't de moeite nog wel eens kunnen zijn.

Inderdaad, ****ing onderhoud is ook niet normaal duur bij zo'n BMW. Imo kan je nu beter een wat lichtere auto kopen, met een pk of 150 - 180. Of je moet veel lange afstanden rijden, dan zou 't de moeite nog wel eens kunnen zijn.

Inderdaad, onderhoud is erg duur.. Vooral bij dat soort merken. :(

Vandaag eindelijk weer eens tijd gevonden voor de golf. :D

Het past!

2r7li5x.jpg

296f9s7.jpg

nice golf.
Ik verwacht wel filmpjes van mensen in hun bmw die jij eruit trekt bij het stoplicht :cool:

Weet niet hoe de markt in Nederland in elkaar zit, maar een e46 330ci vind je in België niet zomaar voor 5 à 6000 euries

zou voor je eigen veilgheid en de stijfheid van de auto wel ff een rolkooi erin zetten. SCheelt echt veel!!

Uiteraard! Die komt er ook zeker in.
Enige veilige aan die auto nu zijn de remmen, stoel en gordel.. Dus zeker een kooi! :)

bazen golf!!

Terug
Naar boven