AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Al gezocht op de onderdelenlijn voorraad of bij schadeautos.nl demontage autos?

Schadeautos wel, onderdelenlijn vergeten :o
Zal zo effe op onderdelenlijn kijken.

Ik ga morgen ook effe langs een maat van me, die gaat proberen er wat uit te poetsen.

Klote, ik reed toen straks langs de dealer, vergeet ik effe naar binnen te gaan en een chromen strip (die is ook kaduuk) te kopen/bestellen. :s

Schadeautos wel, onderdelenlijn vergeten :o Zal zo effe op onderdelenlijn kijken. Ik ga morgen ook effe langs een maat van me, die gaat proberen er wat uit te poetsen. Klote, ik reed toen straks langs de dealer, vergeet ik effe naar binnen te gaan en een chromen strip (die is ook kaduuk) te kopen/bestellen. :s
weet niet hoe groot de schade is, ik had een scheurtje in me bumper hebben ze polyester lassen gedaan en gespoten niks meer te zien.

weet niet hoe groot de schade is, ik had een scheurtje in me bumper hebben ze polyester lassen gedaan en gespoten niks meer te zien.

Zit geen scheur in, het is voornamelijk wat lakschade.

Ik heb op onderdelenlijn een achterbumper gevonden trouwens.
Op de foto's oogt ie nog best netjes.

Wat ITB p*rn. :heart:

5082901595_d4d95e0ee3_o.jpg

4875325648_2462a3246d_b.jpg

DSC09834.jpg

130_0809_09_z+eibach_spring_honda+itb_carbon_fiber.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vakantie2011375.jpg

DSCF0069-1.jpg

vw16vitbbraided.jpg

vw16vitbwhitebluerail.jpg

fer12.jpg

Hmmm...

Heeft wel wat gekopieerd van de Huracan? Of lijkt dat alleen maar zo?

2boyttsbdf8q.jpg

Vandaag afspraak gemaakt voor de APK keuring a.s. maandag. Weet nu al dat hij afkeur is op kleine punten (ruitenwissers e.d.) en mogelijk advies/afkeur op de draagarmen. Deze kosten dan wel weer 120 euro p/s ex. montage voor mijn auto.. :(

Vandaag afspraak gemaakt voor de APK keuring a.s. maandag. Weet nu al dat hij afkeur is op kleine punten (ruitenwissers e.d.) en mogelijk advies/afkeur op de draagarmen. Deze kosten dan wel weer 120 euro p/s ex. montage voor mijn auto.. :(

Waarom vervang je je ruitenwissers niet alvast? Gewoon bestellen bij een Brezan oid en zelf er op klikken.. Stelt geen ruk voor en scheelt je weer geld.

Mocht je wat gemaakt willen hebben voor een schappelijke prijs mag je me ook een pb sturen.

iemand een suggestie voor een fatsoenlijke tweedehandse auto tussen de 10.000 en de 13.000 in? liefst een zuinige auto en niet teveel belasting. wil wel wat PK's en is natuurlijk weer tegenstrijdig met het zuinige rijden, i know. als ie maar niet meer dan 14 liter / 100 zuipt (1 op 7)

Waarom vervang je je ruitenwissers niet alvast? Gewoon bestellen bij een Brezan oid en zelf er op klikken.. Stelt geen ruk voor en scheelt je weer geld.

Mocht je wat gemaakt willen hebben voor een schappelijke prijs mag je me ook een pb sturen.

Heb er helaas de hele week geen tijd meer voor dus ik laat ze daar even vervangen. Morgen worden de remblokken al vervangen, rest van de week heb ik helemaal volgepland staan en dit weekend ben ik een weekendje weg..

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

iemand een suggestie voor een fatsoenlijke tweedehandse auto tussen de 10.000 en de 13.000 in? liefst een zuinige auto en niet teveel belasting. wil wel wat PK's en is natuurlijk weer tegenstrijdig met het zuinige rijden, i know. als ie maar niet meer dan 14 liter / 100 zuipt (1 op 7)

Vind de Mini Cooper S altijd wel gaaf. Vermogen genoeg en ongeveer in die prijsklasse..

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.352
Klein dumpieee.. :thumbs:

Dsc_0054.jpg

3769268893_c50d23ed2f_z.jpg

56001732251019965094010628810.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.356
Golf 5 GTI?

Heb er helaas de hele week geen tijd meer voor dus ik laat ze daar even vervangen. Morgen worden de remblokken al vervangen, rest van de week heb ik helemaal volgepland staan en dit weekend ben ik een weekendje weg..

gvd wat een kut excuus, als je dat wrak naar de garage bent kun je net zo goed ff langs de brezan of een tankstation met winkel rijden om die wissers te kopen en erop te klikken. Het is letterlijk nog geen 15 seconde werk om die dingen te wisselen.

gvd wat een kut excuus, als je dat wrak naar de garage bent kun je net zo goed ff langs de brezan of een tankstation met winkel rijden om die wissers te kopen en erop te klikken. Het is letterlijk nog geen 15 seconde werk om die dingen te wisselen.

jup.. en het scheelt je ook zat geld.

Mocht iemand trouwens onderhoud willen laten doen of reparaties mag je me altijd een pb sturen, ik doe het voor heel weinig. :thumbs:

46b65249d34a90d9b333daa6a6c13a4d.jpg

1109phr-01%2B1970-pontiac-firebird%2Bfront-left.jpg

Terug
Naar boven