AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Hangt ook van de staat van de auto af he. Je koopt ze van 400 tot 12.000

Nog even terug komen op de Volkswagen XL1, ze zijn nu bezig met een Sport versie en ik moet zeggen dat ik die toch wel redelijk dik vind. :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
92453-3536846931170890885.jpg
volkswagen-xl1-sport-concept-photo-638459-s-1280x782.jpg
volkswagen-xl1-sport-concept-interior-photo-638460-s-1280x782.jpg

Die is opzich wel vet, maar die achterkant....pfff
Dan denk je achter je dat er een dikke auto aankomt, haalt je in en als hij je voorbij is lach je je kapot om de lelijkheid van de achterkant :p

Die is opzich wel vet, maar die achterkant....pfff
Dan denk je achter je dat er een dikke auto aankomt, haalt je in en als hij je voorbij is lach je je kapot om de lelijkheid van de achterkant :p

Ben je wel gewend toch?

Ooooohhh

Grapje

Ik snap hem niet :)

Fail

vraagje hoe kijken jullie tegen dpf(roetfilter) verwijderen zowel hardware als sofwarematig

vraagje hoe kijken jullie tegen dpf(roetfilter) verwijderen zowel hardware als sofwarematig

Doen.

Dpf leeghalen en softwarematig verwijderen. Krijg je hier in NL geen problemen mee, vanaf bj 2006 wordt de auto uitgelezen tijdens de apk.

Auto gaat ook iets beter lopen en wordt iets zuiniger.

Mooi die sneeuw, mensen met zomerbandjes staan overal te klooien en met winterbanden ram je er zonder problemen doorheen :D. Ondertussen weer ruim 14K schadevrije kilometers verder :cool:

2ijsrpk.jpg

Mooi die sneeuw, mensen met zomerbandjes staan overal te klooien en met winterbanden ram je er zonder problemen doorheen :D. Ondertussen weer ruim 14K schadevrije kilometers verder :cool:

2ijsrpk.jpg

Is dat echt zon groot verschil dan? Ik knal met zomerbanden er ook gwn door.. Je moet gwn wat skills hebben en slim genoeg zijn om afstand te houden en niet overal als een gek te rijden.

Winterbanden en zomerbanden is echt een verschil vind ik zelf, je kan net wat chiller rijden ook.

Zonder winterbanden kom ik in de sneeuw niet vooruit.

Zonder winterbanden kom ik in de sneeuw niet vooruit.

Bmw?

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Verdomme :mad:

Me pa heeft laatst een paal aangetikt met de linker achterkant, schade valt mee, maar het lak is niet zo heel mooi meer. Ik dacht effe makkelijk een 2e hands achterbumper op de kop te kunnen tikken, maar nee... ik vrees dat ik toch maar moet gaan zoeken naar een spuiter. :(

Met dunne zomerbandjes kom je nog wel vooruit in de sneeuw maar met een breedset met zomerbanden kun je het shaken.
275 zomerband naar 225 winterband was best een verschil. :D

Met dunne zomerbandjes kom je nog wel vooruit in de sneeuw maar met een breedset met zomerbanden kun je het shaken. 275 zomerband naar 225 winterband was best een verschil. :D
hier zelfde van 275 achter naar 245 winter:D
Bmw? ---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ---------- Verdomme :mad: Me pa heeft laatst een paal aangetikt met de linker achterkant, schade valt mee, maar het lak is niet zo heel mooi meer. Ik dacht effe makkelijk een 2e hands achterbumper op de kop te kunnen tikken, maar nee... ik vrees dat ik toch maar moet gaan zoeken naar een spuiter. :(
Nein eines Benz.

Al gezocht op de onderdelenlijn voorraad of bij schadeautos.nl demontage autos?

Terug
Naar boven