Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb je er al eens ingezeten? Voor een auto van 100.000 voelt dat echt als een goedkoop interieur.
. Ook even testrit met prototype gedaan en de acceleratie is echt ziek voor zo'n zware wagen. Qua koppel een stuk sneller dan onze X5 3.0d (first gen).Heb je er al eens ingezeten? Voor een auto van 100.000 voelt dat echt als een goedkoop interieur.
Onlangs in 640d gezeten, echt stukken beter dan een model S P85+ qua interieur (qua prestaties ook, maar wat verwacht je).
Mijn pa heeft net een X5 eDrive besteld, heb hem mooi geconfigureerd. Ook even testrit met prototype gedaan en de acceleratie is echt ziek voor zo'n zware wagen. Qua koppel een stuk sneller dan onze X5 3.0d (first gen).
Ben alleen nog aan het twijfelen als ik die 20" zwarte velgen zou nemen of iets anders...
Heb je er al eens ingezeten? Voor een auto van 100.000
Bereik van 30 km? Please...
Vind sowieso dat de i divisie er te vroeg gekomen is, maar er moet geld verdiend worden.
Zo een Tesla begint bij 66k. Scheelt wel een slok op een borrel met die 100k die jij post. Ben geen kenner of je dan ook zo een groot screen krijgt bij de basisversie.
18k aan opties? Vond je mooi he om lekker de optielijst door te nemen en het een en ander aan te kunnen klikken.
---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------
Momenteel bekijken: 4 gebruiker(s) (2 leden en 2 gasten) dit topic
Hoi Frej
.Wat ik 'm zelf vind afmaken zijn donker getinte achterramen. Lijkt niet of je die er op hebt zitten.