AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

1M Coupé Einser M (E82)
20gqhc.jpg

2aeqm46.jpg

vdmiq.jpg

11qo9l3.jpg

2j3k7ch.jpg

243hn9v.jpg

Laatst bewerkt:
3.0 CSL (E9)
dfblsx.jpg

jj31ap.jpg

2jg9v6w.jpg

302w2ky.jpg

ne979h.jpg

2hztkxy.jpg

2zj9usi.jpg

2qmmcfl.jpg

ht9oh2.jpg

e06ec2.jpg

2jcu3rb.jpg

Laatst bewerkt:
Je kunt zeggen wat je wilt Is mooi interieur
Heb je er al eens ingezeten? Voor een auto van 100.000 voelt dat echt als een goedkoop interieur.
Onlangs in 640d gezeten, echt stukken beter dan een model S P85+ qua interieur (qua prestaties ook, maar wat verwacht je).

Mijn pa heeft net een X5 eDrive besteld, heb hem mooi geconfigureerd :D. Ook even testrit met prototype gedaan en de acceleratie is echt ziek voor zo'n zware wagen. Qua koppel een stuk sneller dan onze X5 3.0d (first gen).
Ben alleen nog aan het twijfelen als ik die 20" zwarte velgen zou nemen of iets anders...

328 Hommage
20s7i1j.jpg

mif5ea.jpg

28tw6ir.jpg

103bo78.jpg

2rh05k6.jpg

2e5krir.jpg

vyttn9.jpg

Vision ConnectedDrive
2ilt1y.jpg

zsk9pd.jpg

11r7rtj.jpg

ab4dmr.jpg

jt17y9.jpg

2v9di6u.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.788
Heb je er al eens ingezeten? Voor een auto van 100.000 voelt dat echt als een goedkoop interieur.
Onlangs in 640d gezeten, echt stukken beter dan een model S P85+ qua interieur (qua prestaties ook, maar wat verwacht je).

Mijn pa heeft net een X5 eDrive besteld, heb hem mooi geconfigureerd :D. Ook even testrit met prototype gedaan en de acceleratie is echt ziek voor zo'n zware wagen. Qua koppel een stuk sneller dan onze X5 3.0d (first gen).
Ben alleen nog aan het twijfelen als ik die 20" zwarte velgen zou nemen of iets anders...

Nee, maar ziet er uit als een (om de term maar even te gebruiken die hier vaak wordt neergekalkt) verfrissend interieur. Ik hou van grote screens in auto's. Dacht dat de Lexus GS altijd de grootste had totdat ik de 'tablet' zag in het interieur van de Tesla.

Welke opties heb je extra gekozen?

De 6 serie heeft ook een fucking grote scherm binnenin, maar vergeleken met die van de Tesla is ie wel klein...

Baas boven baas he

M3 (E46)
709gsw.jpg

2hzu33q.jpg

2ql7e2x.jpg

20hn7z5.jpg

k0g0ax.jpg

2vtw6tu.jpg

Laatst bewerkt:
Viga Design 435i (F32)
1z6tieq.jpg

wlewde.jpg

2yyysrn.jpg

207ol5h.jpg

o01c8x.jpg

348sojb.jpg

Laatst bewerkt:
  • #4.793
Laatst bewerkt:
Eisenmann 1M Coupé
2s0kd8x.jpg

29erewx.jpg

5tyscy.jpg

118ovag.jpg

s6p3l2.jpg

Laatst bewerkt:
Bereik van 30 km? Please...

Vind sowieso dat de i divisie er te vroeg gekomen is, maar er moet geld verdiend worden.

Dat bereik is op enkel electriciteit, waarom zou je ooit zo rijden? In sport en normale modus kan je 150km rijden met de batterij en motor combo nogvoor hij de electrische motor minder zal gebruiken.

Zo een Tesla begint bij 66k. Scheelt wel een slok op een borrel met die 100k die jij post. Ben geen kenner of je dan ook zo een groot screen krijgt bij de basisversie.

Laagste Tesla zonder opties is 81.000€.

Ik zal deze middag config van de x5 anders eens posten. Het is gewoon een auto dat fiscaal zeer gunstig is en toch nog een hoop vermogen heeft. Nu betaal je 7000€ meer dan een 3.0d, maar dat heb je na je inschrijving al terugverdiend. Is ook 100% aftrekbaar ipv 70%, wat ook een hoop scheelt. En hij komt ook in de A+ klasse qua taks, dus veel goedkoper. Een normale X5 heeft vergelijkbare prestaties (trekt wel beter eenmaal boven de 100km/u), maar kost een bom geld voor een auto dat we minstens 10jaar zullen houden.

Die 640d was wel een zalige auto, maar mijn pa vond hem te laag rijden en vergt daardoor veel meer aandacht, dus veel minder relax om mee te rijden. Ik vond dat tof, maar hij wil terug een hogere wagen...

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

Config:
mein.bmw.de/e1f0b6j3

• #4.796
Config:
mein.bmw.de/e1f0b6j3

18k aan opties? Vond je mooi he om lekker de optielijst door te nemen en het een en ander aan te kunnen klikken.

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Momenteel bekijken: 4 gebruiker(s) (2 leden en 2 gasten) dit topic

Hoi Frej

18k aan opties? Vond je mooi he om lekker de optielijst door te nemen en het een en ander aan te kunnen klikken.

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:26 ----------

Momenteel bekijken: 4 gebruiker(s) (2 leden en 2 gasten) dit topic

Hoi Frej

Kleur is 2k, leder 2k, M-pakket 6k (als je wil dat je ophanging 10 jaar meegaat is dit geen overbodige luxe), velgen 2K, panoramisch dak 2K.
Ik zou hem volledig blackout nemen met volledig zwart interieur, maar het is niet mijn wagen hé. Zonder dat m-sportpakket is de voorkant niet mooi imo.

Totaal hier in BE was 86K inclusief btw. We kunnen nog vanalles aanpassen hoor. Gaat toch pas in productie in November :(.

Frej, als je iets te zeggen hebt: henri@can.be .

• #4.798
Wat ik 'm zelf vind afmaken zijn donker getinte achterramen. Lijkt niet of je die er op hebt zitten.

Terug
Naar boven