MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

E25 Turbo Concept
2wf36yx.jpg

2vn1ilc.jpg

orldvr.jpg

2na2s77.jpg

krt41.jpg

30mqqzc.jpg

fc88ya.jpg
By looking at the E25 Turbo, it’s quite obvious where the design language for the M1 came from. That same design language even made its way to the 8 Series.

M8 (prototype)
bg5hmf.jpg

2d46r8.jpg

hrle0m.jpg

2mc6e5w.jpg

2lpbt0.jpg

nyz1gk.jpg

M1 Procar (E26)
2vwiwp0.jpg

eqdzkm.jpg

2z6uxs7.jpg

M1 Hommage
fc88ya.jpg

23vgger.jpg

2qdwgnc.jpg

2d194b8.jpg

Laatst bewerkt:
M4 Coupé (F82) vs. AMG C63 S Coupé
zlydfs.jpg

iftxeb.jpg

be6890.jpg

23krvr8.jpg

30szua0.jpg

2sab0g6.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.823
Ga dan toch voor de V8

Enkel qua interieur vind ik BMW tegenwoordig wat achterlopen. Ziet er nog steeds hetzelfde uit als 10 jaar geleden... Het is nog steeds mooi, maar er is geen duidelijke progressie gemaakt zoals bij vele andere merken.
Ik blijf die 4 de mooiste betaalbare coupé vinden.

Alpina 2002ti
f3rsli.jpg

35mdqm8.jpg

n1v4ud.jpg

Laatst bewerkt:
  • #4.827
Die optielijsten, is de gedachte, maakt de auto juist premium. Kopers kunnen zo hun eigen exclusieve auto samenstellen.

Kleur is 2k, leder 2k, M-pakket 6k (als je wil dat je ophanging 10 jaar meegaat is dit geen overbodige luxe), velgen 2K, panoramisch dak 2K.
Ik zou hem volledig blackout nemen met volledig zwart interieur, maar het is niet mijn wagen hé. Zonder dat m-sportpakket is de voorkant niet mooi imo.

Totaal hier in BE was 86K inclusief btw. We kunnen nog vanalles aanpassen hoor. Gaat toch pas in productie in November :(.

Frej, als je iets te zeggen hebt: henri@can.be .
In NL is zo'n configuratie meer dan 100k, waar komt dat verschil vandaan :scratch:
Zo te zien komt 'ie in de NL configurator in de A klasse, in de Belgische en Duitse A+. Maar dat verklaart niet 15k. BPM is maar €643,- dus dat kan het niet zijn.

Het kan nog extremer.

You have been able to obtain terrific prices so far in China: Every 7 Series sold there earns four times as much profit as the same car sold in Germany.

Harald Krüger: The BMW brand is extremely desirable in China, and the 7 Series is particularly popular.

• #4.830
Wat kost een 7 serie in euros dan in China?

M4 Coupé (F82) (Java Grün)
14sgzsj.jpg

2n9mefs.jpg

1zd9axe.jpg

oselio.jpg

coqa.jpg

nl99bl.jpg

M4 Coupé (F82) (Yas Marina Blau)
9uyfx4.jpg

au6tr7.jpg

vfaxrd.jpg

91ii4w.jpg

2cqjk8p.jpg

Laatst bewerkt:
M2 (spyshots)
jHjMPBa.jpg

utImaBx.jpg

ej0Uc5U.jpg

Ben benieuwd of ze iets gaan doen aan de Mustang. Zelfs de GT is aanzienlijk goedkoper, zonder dat je moet bijbetalen voor allerhande opties.

Laatst bewerkt:
  • #4.833
55 k is geen geld voor een mustang convertible alleen jammer van de 4 cilinder

3D Design/Studie i3
169m5ip.jpg

dgnigz.jpg

21oqbma.jpg

hu1yyd.jpg

2d9poqg.jpg

2gydiye.jpg

Laatst bewerkt:
Precision Sport Industries M3 (E30)
33ldmx3.jpg

2iaptt3.jpg

34j7t3t.jpg

tam35f.jpg

fx7cdx.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ga morgen eens kijken naar een X5 4.6is Xdrive. Iemand van jullie ervaring waar ik precies op moet letten bij dit type?

In NL is zo'n configuratie meer dan 100k, waar komt dat verschil vandaan :scratch: Zo te zien komt 'ie in de NL configurator in de A klasse, in de Belgische en Duitse A+. Maar dat verklaart niet 15k. BPM is maar €643,- dus dat kan het niet zijn.
Duitsland is 80K voor dezelfde config... Ze waren hier bij de garage niet blij toen ik hen die duitse offerte voor hun neus legde en zei dat ze moesten matchen. "We zullen dat eens moeten bekijken met BMW België."
Morgen ga ik eens langs om te zien als ze matchen. Anders koop ik hem wel in duitsland.
Nederland is zeer duur qua auto's. Jullie willen duidelijk veel betalen voor een mooie auto ;). Niemand houd jullie ook tegen om je auto's in duitsland te kopen hé. Service is normaalgezien voor heel europa.

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Ik ga morgen eens kijken naar een X5 4.6is Xdrive. Iemand van jullie ervaring waar ik precies op moet letten bij dit type?

Hoeveel km? Eerste eigenaar?

Met vele km's moet je zeker het onderstel goed controleren. Zeer hard proberen gaan in bochten en zien wanneer hij het begeeft. Over enkele maanden heb ik ook mijn eigen E53 en momenteel zijn er 2000€ kosten aan om ervoor te zorgen dat hij baan kan houden (onderdelen alleen, is een easy fix, dus doe het zelf).

Het display van de km stand heeft zeer vaak 50% dode pixels na 10 jaar.

De geluidsinstallatie ziet er fantastisch uit op papier (12 speakers, meerdere sub's,...), maar klinkt niet zeer goed voor een auto van die prijs. Het is ook zeer makkelijk om de speakers te breken aangezien ze in de deurpanelen aan de voeten zitten.

De voorlichten zijn van plastic waardoor ze snel wazig worden en afgekeurd worden.

Transmissie heb je niet vaak problemen mee.
Motor kan ik niets van zeggen, want het is een 3.0d.

Als je op het internet zoekt zal je waarschijnlijk wat meer problemen vinden die eigen zijn aan de 4.6is.

M3 (E30)
N7lpHb1.jpg

sOSYiG3.jpg

sOEvyVM.jpg

pF0lP9L.jpg

IC31yp6.jpg

RTcSPzr.jpg

EuSzgTM.jpg

9sc67iI.jpg

:heart:

Laatst bewerkt:
Terug