Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Dit zijn opties die ook mogelijk zijn bij een 5 serie. Dit vind ik dus niet fijn aan bmw je koopt een auto die van alles voorzien is. En van die ''kleine opties'' missen ze.
Een volle ,met alle opties is ook bijna niet te vinden.
Nogal logisch dat op de 5 serie ook die opties aanwezig waren zeker gezien deze 6 jaar jonger is. Wil je een luxe duitser rijden dan moet je inderdaad je portemonee open trekken. Kaal kan bijna iedereen er een rijden en dat is dan ook de achterliggende gedachte. Ik vind het juist fijn, je betaald dus niet voor opties die je niet nodig hebt, je moet er echt voor kiezen.

Mijn 5 serie heeft meer opties dan mijn X5 maar alleen niet een stoel met geheugen. Er zitten zelfs opties op die ik zelf nooit had gekozen zoals een rijbaan waarschuwingssysteem en portierdeuren die automatisch dicht worden getrokken als ze net niet in het slot vallen. Wat ik dus echt mis bij de X5 is het openen en starten van de auto zonder de sleutel te gebruiken. Maar van beide wagens was destijds de catalogus waarde 1.5x zo hoog dan de instap versie dankzij de opties.

Woeste wallpaper:

2drl1c.jpg

Nogal logisch dat op de 5 serie ook die opties aanwezig waren zeker gezien deze 6 jaar jonger is. Wil je een luxe duitser rijden dan moet je inderdaad je portemonee open trekken. Kaal kan bijna iedereen er een rijden en dat is dan ook de achterliggende gedachte. Ik vind het juist fijn, je betaald dus niet voor opties die je niet nodig hebt, je moet er echt voor kiezen.

Mijn 5 serie heeft meer opties dan mijn X5 maar alleen niet een stoel met geheugen. Er zitten zelfs opties op die ik zelf nooit had gekozen zoals een rijbaan waarschuwingssysteem en portierdeuren die automatisch dicht worden getrokken als ze net niet in het slot vallen. Wat ik dus echt mis bij de X5 is het openen en starten van de auto zonder de sleutel te gebruiken. Maar van beide wagens was destijds de catalogus waarde 1.5x zo hoog dan de instap versie dankzij de opties.

Wat ik er mee bedoel te zeggen is dat je nooit een helemaal volle ziet. Er mist altijd wel wat. Ben echt benieuwd of er destijds veel 5 series uit gegaan zijn met het hele optie pakket. BTW ik kraak jou bmw zeker niet af het is een mooi exemplaar!

Ik had ff niet door dat je in algemeenheden sprak.
Zitten er ook nog opties op de M-versies of zijn die al helemaal compleet?

Nee, daar heb je ook nog aardig wat opties op. En niet meteen de goedkoopste, denk maar aan de carbon remmen bijvoorbeeld.

Tja, Nederlandse prijzen. :roflol:

De Duitse prijs was rond de 55 duizend dacht ik. De Europese Mustang blijft wel aanzienlijk goedkoper.

Als je rijk bent in Nederland kan je beter naar een buurland verhuizen denk ik. :D

Bro's need some advice. Stel je rijdt een goedkope kut waggel (aanschafprijs 500E) en hij zal de volgende APK niet halen. Dit komt omdat alle vier de banden geen grip meer hebben (ben even naam kwijt hoe dat ook alweer heet) en de koppakkingen van mijn motor lekken. Moet om de zoveel tijd een litertje bij gooien. Het laten maken zal dus vele malen duurder zijn dan de aanschafprijs, wat zouden jullie in deze kwestie doen? Verkopen via marktplaats, verkopen oudijzer, laten opknappen of welke opties zijn er nog meer

Niks aan laten doen. Inruilen bij de aanschaf van een andere wagen. Zoeken ze het daar maar uit.

Verkoopcijfers van Deutschland:

2rh4bqg.jpg

Hoe zou het bij Volkswagen gaan?

:trollfacex:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.155
2ymvr87.jpg

Hans van Ommen trok de stoute schoenen aan en haalde een Nissan Murano Cross Cabriolet uit de Verenigde Staten. Hij is een SUV-rijder van het eerste uur en vindt in deze Nissan een cabriolet waarin hij comfortabel kan zitten. "In de cabrio-modellen van Mercedes, Audi of Volvo, lukt me dat niet."

wat

• #5.158

• #5.159

Wat een mooie wagen zeg. :heart:
Edit: die nissan dan kraft spammer.

Terug
Naar boven