- Waardering
- 3.522
Nogal logisch dat op de 5 serie ook die opties aanwezig waren zeker gezien deze 6 jaar jonger is. Wil je een luxe duitser rijden dan moet je inderdaad je portemonee open trekken. Kaal kan bijna iedereen er een rijden en dat is dan ook de achterliggende gedachte. Ik vind het juist fijn, je betaald dus niet voor opties die je niet nodig hebt, je moet er echt voor kiezen.Dit zijn opties die ook mogelijk zijn bij een 5 serie. Dit vind ik dus niet fijn aan bmw je koopt een auto die van alles voorzien is. En van die ''kleine opties'' missen ze.
Een volle ,met alle opties is ook bijna niet te vinden.
Mijn 5 serie heeft meer opties dan mijn X5 maar alleen niet een stoel met geheugen. Er zitten zelfs opties op die ik zelf nooit had gekozen zoals een rijbaan waarschuwingssysteem en portierdeuren die automatisch dicht worden getrokken als ze net niet in het slot vallen. Wat ik dus echt mis bij de X5 is het openen en starten van de auto zonder de sleutel te gebruiken. Maar van beide wagens was destijds de catalogus waarde 1.5x zo hoog dan de instap versie dankzij de opties.