MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Is er dan totaal geen kritiek op die hoge prijzen in vergelijking met buurlanden? Een paar duizend euro zou ik ook nog snappen, maar meer dan het dubbele voor bijvoorbeeld de Mustang GT is waanzin.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.403
Komt vooral door de co2 tax. Dacht dat schone auto's niet veel duurder waren dan in B. Meerendeel van Nederlanders is ook wel voor die tax.. Als je in een G-label rijdt dan wordt je hier weggezet als een halve pariah door groenlinkserts en meer van dat soort clubs.

Dan ben ik toch nog niet zo slecht af in een land vol domme Belgen. :D

• #5.405
Wij Nederlanders zijn zeer jaloers op jullie :)

Heb een beetje bumperschade aan de voorkant, moet nu helemaal opnieuw gespoten worden. :o

Zit nu te twijfelen of ik er AMG bumpers op laat zetten (AMG line dus, niet de volle AMG bumpers.) alleen hangt wel een aardig prijskaartje aan, maar zal natuurlijk wel wat meer waard worden.

Heb een beetje bumperschade aan de voorkant, moet nu helemaal opnieuw gespoten worden. :o

Zit nu te twijfelen of ik er AMG bumpers op laat zetten (AMG line dus, niet de volle AMG bumpers.) alleen hangt wel een aardig prijskaartje aan, maar zal natuurlijk wel wat meer waard worden.

Als ik een wagen zie die af fabriek niet uitgerust is met amg/m pakket maar wel de bumpertjes heeft denk ik vaak dat het een schade bak is. Als je er een AMG van wilt maken pak hem dan compleet aan en geen half werk.

Waarom rijden er zoveel mensen met hun voorste mistlampen aan? Voegt dit swagger toe aan hun bolide en street credit?

0-200.

Laatst bewerkt:
  • #5.411
Misschien ligt het aan mij maar volgens mij gaat er iets niet goed met die link.

Bij mijn ros gaat dat automatisch.

Je auto past zich gewoon aan je swag aan.

Apart

Bij mij enkel de dimlichten, en optioneel de grootlichten.

Laatst bewerkt:
  • #5.414

Waarom rijden er zoveel mensen met hun voorste mistlampen aan? Voegt dit swagger toe aan hun bolide en street credit?

Soms nog levensgevaarlijk ook, die kneusjes die blij zijn met ledjes aan de voorkant en 06:45 met dagrijverlichting gaan rijden, de achterlichten branden dan niet, levensgevaarlijk in dit kut weer in het donker. Maja swagggaaaahhhh

Pyrite Brown is een mooi kleurtje.

Laatst bewerkt:
Enig idee hoe het zit met importeren van tweedehands auto uit Duitsland, interessant voor rond de 10K of niet?

• #5.420
Hopelijk gaat hij niet proberen extra 'leuk' te doen. Grapje tussendoor kan en mag maar niet te veel.

Terug
Naar boven