- Waardering
- 21.437
Zeker. Daar mag Harry Metcalfe wat mij betreft ook bij. Zou mooi duo zijn.Dacht toen bij mezelf, het is een betere, en sympathiekere, criticus dan zijn drie voorgangers gecombineerd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker. Daar mag Harry Metcalfe wat mij betreft ook bij. Zou mooi duo zijn.Dacht toen bij mezelf, het is een betere, en sympathiekere, criticus dan zijn drie voorgangers gecombineerd.
Doet ie netjes.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6708545/9e41c79c/even_de_berg_op_rijden.html
Is geen koekebakker
i8 Spyder Concept (2012)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende maand krijgen we een nieuwe i8 Spyder te zien.

Vorige week 2002 touring gekocht uit 1973 denk ik. Wel een projectje. Ga me er na de examens eens op vastbijten.Maar als je ze vergelijkt met de 2002, dan zijn het nog steeds bulldozers.
![]()
De mijne is een project dat ik overgenomen heb, dus een stuk minder dan wat er normaal voor gevraagd wordt. Een eerlijke prijs voor 1 in goede staat is 8000€. Als je goedkoper gaat zijn ze vaak doorgeroest of is het een ongevalwagen. In originele roestvrije staat gaan ze met een normale 2l motor makkelijk 13k en de tii begint bij 13k. Alpina versie ongeveer 40k en de turbo versie 25k (maar zeer zeldzaam dus er wordt vaak hoger gemikt). Een M2 (2002 met S14 uit een E36 M3, raceklaar) krijg je makkelijk 35k voor.Wat kost zo een 2002 nu eigenlijk in goede staat? (Niet concours)
Dat is geen geld, wel een beetje opties?Mijn vriendin bestelde vandaag de Mazda 3 Skydrive.
![]()
Exact 18.700 euro voor een goed uitgeruste sedan, daar valt niet over te klagen.
Veiligheid: ABS/EBD/EBA/DSC/TSC/HLA/SCBS/TPMS + Diverse Airbags
Elektrisch verstelbare, inklapbare en verwarmde buitenspiegels
Zelfdimmende binnenspiegel
HMI Commander en MZD Connect met 7" Touch Screen
Automatische airconditioning met twee zones
Bluetooth
Cruise Control
Stuurwielbediening
Navigatiesysteem (optie)
Elektrische stuurbekrachtiging (servo)
AM & FM Radio / CD Speler / USB en AUX aansluiting + 6 Luidsprekers
Mistlampen vooraan
Manuele hoogteregeling (halogeen) koplampen
Elektrisch bediende zijruiten met impulsfunctie (voor/achter)
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Ruitenwissers met intervalstand
Lederen (verstelbaar) stuurwiel en versnellingspook
In de hoogte verstelbare bestuurderszetel met regelbare lendensteun
Neerklapbare achterbank 60/40
Zonnekleppen met verlichte spiegel
Centrale armsteun met twee bekerhouders (achteraan)
Vloermatten "Luxe" (optie) (Gratis erbij gekregen)
16" lichtmetalen velgen
Catalogusprijs + Navigatiesysteem & Vloermatten: 20.548 euro (prijslijst december 2015, België)
A 3.0 liter turbocharged, 355 hp inline-six engine powers the X4 M40i and that allows it to get from 0-60 mph in 4.9 seconds, which is blistering for an SUV like the X4.
Jammer van die hyundai achtige lijnen aan de zijkant, die extra gaten en kieren overal Maakt het gelijk een goedkoop ding.