XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.461
Wel iets voor mij

Ik vrees dat de Mehari niet winter proof is. :D

• #6.463
Hij kan lekker warm staan. Heb garage met automatische roldeur zoals een real nig betaamt. Vind m alleen prijzig. Zal hier wel over de 30 k vliegen.

• #6.465
Citroen-e-mehari-3.jpg

Ik zou toch een stevige winterjas overwegen. :D

• #6.467
Waarvan akte.

Heb 'm zien rijden, kennis van fam heeft 'm. Geinig ding hoor voor erbij, volkomen stil. Daar is het wel mooi weer dus heb je er wellicht vaker wat aan. Passen grote mensen in (2m geen probleem).

• #6.470
Zonda is van Hamilton. Zelf hem ook gespot of zijn dit niet jouw spots?

Gezien maar niet mijn foto. Een iPhone maakt niet zulke foto's helaas, doet bv. Samsung veel beter.

Autokenners, ik zou graag m'n leer willen oppoetsen zodat dit langer goed blijft (althans, dat lijkt me wel van wel?), en kwam hier op uit:
https://www.carclean.nl/product/Gliptone/Liquid_Leather_Instensive_Cleaner__250ml_GT12_101623
Is dit een goede keuze? Ik heb hier nul verstand van.

Ik wil dit in ieder geval gaan gebruiken voor de stoelen, maar volgens mij is m'n portier aan de binnenkant ook bekleed met echt leer. Kan ik dit dan ook daarvoor gebruiken? Foto van binnenkant portier:
209oh9v.png

Prima merk in ieder geval. Vooral een conditioner zou de levensduur van leder verlengen. Het lijkt me ook geen probleem om ook de portieren mee te pakken.

Prima merk in ieder geval. Vooral een conditioner zou de levensduur van leder verlengen.

Het lijkt me geen probleem om ook de portieren mee te pakken.
Zou ik dan óók de conditioner moeten gebruiken, of is het ter vervanging van die ene die ik linkte?

[Link niet meer beschikbaar]

Tussendoor van die lederdoekjes is ook geen schande.

en diens opvolger

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven