MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

wouter%20en%20jeremy.jpg

Is dat die knakker die ik niet kan uitstaan? :D

P1 GTR street legal, zijn er meen ik maar 5 van. Ding maakt een herrie dat is niet te geloven.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.664
Saabkyle, anti-held maar wel mijn held :D

• #6.666
3/10

Wat is er mis met m eigenlijk? Dat kakkige accentje ofzo?

Laatst bewerkt:
Vind het ook gewoon niet zo'n goede reviewer.

Waarvan akte?

Laatst bewerkt:
  • #6.668
Dat kan en mag je vinden

Haha Ik ben fan van Jezza maar je moet zijn kritiek altijd met een korrel zout nemen (wat niet makkelijk is), zo rijdt hij diverse auto's die hij 'afkraakt'. Ach ja oneliners zijn pakkender op teevee.

Zo was bv. een huracan te goed, te perfect en miste het daarom drama zoals vroeger toen je Lambo reed en niet wist of je eind van de dag nog leefde. Wat rijdt hij, een lambo huracan. :cool:
Zelfde geldt/ gold voor bepaalde Mercedessen en Bmw's.

• #6.672
In 2006 Clarkson ordered a Gallardo Spyder and sold the Ford GT to make way for it. In August 2008 he sold the Gallardo because "idiots in Peugeots kept trying to race [him] in it".

• #6.675
Over Saab gesproken, komt dat merk nog terug deze eeuw?

Doorstart onder National Electric Vehicle Sweden (NEVS)[bewerken]
Op 13 juni 2012 maakte de curator bekend dat Saab Automobile uit de boedel verkocht wordt aan National Electric Vehicle Sweden (NEVS). Dit speciaal hiervoor opgerichte bedrijf is in Zweden geregistreerd en is eigendom van twee bedrijven uit Hongkong en een uit Japan. Saab gaat zich richten op de productie van elektronisch auto's met name voor de Aziatische markt.

Een uitlaatsierstuk terug proberen proper te krijgen na bijna drie jaar is toch niet zo evident. :o

giphy.gif

Ik heb een dashcam, en nu zou het helemaal fantastisch zijn als die ook 's nachts zou doorfilmen (of welk ander moment) wanneer de auto uitstaat. Nu heb ik hier dus een accu voor nodig, en overal vind ik dit ding:
https://www.lukasdashcam.com/nl/lk-530-12v-battery-pack
Alleen als het goed begrijp kun je deze niet thuis aan je stopcontact hangen, maar moet deze ook door de auto worden opgeladen? Dat gaat hem bij mij niet worden omdat ik vrij weinig rijd. Iemand ideeën?

Edit: zit moeilijk te doen voor niks. De 'operating voltage' is gewoon 5V, dus kan toe met zo'n standaard powerbank.

Laatst bewerkt:

De Touring en pick-ups in actie @ 4.00.

Terug
Naar boven