Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

apart wagentje

Heerlijk

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.704
Ben jij het zoontje van Jean-Pierre van Rossem? Was ook al zo een ferrari fan

Weet niet of je deze kent @Arminius.?
288 GTO vs F40 vs F50 vs Enzo vs LaFerrari:

David Lee is trouwens wel een epic collector:
1 van zijn 4 garages, dit is wel zijn hoofd garage:

Hurricane Matthew made landfall this week and many have taken precautions to protect their property. And for some enthusiasts, that means protecting their beloved cars.

Some stuff their cars in their garage, or even rent out sturdy storage space to ride out the tropical storm, but BMW fans are always ready to take things to the next level. Take for example Instagram user Jalilsup who’s decided to park his E30 M3 in his living room.

• #6.710
Ben in '98 verhuisd naar ander adres. En al mn spullen zijn toen achter een schot beland. Vandaag heeft mn moeder spullen opgeruimd en gooide allemaal autoweeks en brochures weg. Dus ik in de papierbak alles er uit halen. Heb vanavond wat te lezen :D Zag er epic brochures tussen liggen. Denk dat autofanaten er een moord om doen. Autoweken en brochures tussen '94 en '98 van mercedes, ford, opel etc etc.

Laatst bewerkt:
  • #6.711
Opel Campo prijslijst. Moest ff googelen :D

• #6.712
2640u42.jpg

• #6.713
1996 brochure van 5 serie touring. Weet nog wel hoe epic die vond. 530i met v8.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D Ja de autoweek las je kapot. Heb je ook iets van de senator 3.0? SL500/ CL600? :D

• #6.715
Senator was voor me tijd. Heb wel brochure van omega mv6. was toen ook bruut ding. Heb wel wat van 500sl en de G. Maar moet nog veel meer ergens leggen. Vond ik zo mooi aan de 500 sl in de brochure: geopende armsteun en daarin koelkastje met koud flesje water, kiwitje etc. Benz kennende zal dat wel peperdure optie geweest zijn. Zeker toen.

Yep, je vergeet de telefoon of kwam die pas later? Omega ook bruut idd. Volgens mij was er ook een optie voor in de BMW 850 om te telefoneren.

• #6.717
Ja, klopt ook telefoon.

• #6.719
Opvolger van KITT
r2m9h5.jpg

• #6.720
Ik wist wel wat ik moest pakken bij de dealers

239wlx.jpg

Terug