MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Benieuwd hoeveel Belgen met een hernia lopen

Where Belgium meets the Netherlands ...

A0W8ElS.png

En dan te bedenken dat de Waalse wegen er doorgaans nog slechter aan toe zijn. :o

Waar ik woon begint er wel beterschap in te komen, de A19 zijn ze bijvoorbeeld opnieuw aan het aanleggen. Maar de grootste pijnpunten zijn niet per se de 120 km/u–wegen.

Laatst bewerkt:
De Duitse bondsraad wil de verkoop van benzine- en dieselauto's tegen 2030 in de hele EU stoppen. Alleen zo is het mogelijk om het klimaatakkoord van Parijs na te leven, klinkt het.

In het kader van het klimaatakkoord van Parijs moet Duitsland zijn CO2-uitstoot met 95 procent doen dalen tegen 2050. Het land zet daarvoor in op de promotie van elektrische auto's maar dat is onvoldoende, stelt de Bundesrat. In een niet-bindende resolutie roept de instelling de Europese Commissie op om de verkoop van conventionele auto's al tegen 2030 te stoppen door "de huidige belastingspraktijken rond de promotie van emissievrije mobiliteit onder de loep te nemen."

De Bundesrat is de vertegenwoordiging van de zestien Duitse deelstaten en de resolutie heeft in eigen land weinig juridisch effect. Toch is het signaal niet te onderschatten: de resolutie werd door beide kanten van het politieke spectrum goedgekeurd, en dat in een van de grootste autolanden ter wereld. Duitsland produceert het meeste auto's van alle Europese landen en staat wereldwijd op nummer drie.

:(

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.804
Care, DLD heb ik sowieso afgeschreven.

• #6.806
Raam stukje open blazer op 4 en airco aan. Probeer maar. Werkt.

M4 DTM Champion Edition
33wv7sl.jpg

200 Stuks
Motorisatie: V6 + Water Injection
500 pk (+ 69 pk)
600 Nm (+ 50 nm)
Transmissie: 7DCT
0–100 km/h: 3,8 Seconden
Topsnelheid: 305 km/h (Gelimiteerd)
Prijs: 148.500 Euro (Duitsland)

Laatst bewerkt:
Zulke gordels zijn een ramp voor dagelijks rijden en gaan zwaar irriteren. Zal vast zonder te bestellen zijn.

Op papier net zo snel als de GTS.

Laatst een tijdje een 740e gereden, die koets in 5,5 naar de 100, echt een geweldige bak!

een totaal ongerelateerde vraag, iemand nog een nier kopen?

Heb er ook zo goed als geen last van eigenlijk. Glasverzegeling tijdens de herfst- en wintermaanden lijkt me wel wat.

Dat rijdt wel lekker hoor een 135i. Als ik me niet vergis een speciale blauwe kleur ook die alleen verkrijgbaar zijn bij de dikste versies/ pakketten van een serie. De huidige M5 in die kleur is een van mijn favo's.

De M–Sport (pakket) kleur Estoril Blau.

Apple richt zich niet langer op de ontwikkeling van auto's. Dat meldt Bloomberg op basis van ingewijden. Het projectteam zou zich nu richten op autonome rijsystemen, waarmee een samenwerking kan worden gezocht met meerdere bestaande autofabrikanten.

Apple werkte al meer dan twee jaar aan zelfrijdende elektrische auto's. Onlangs meldden diverse media nog dat de techreus interesse had in automaker McLaren. Het zou de maker van onder meer de iPhone de beschikking geven over autotechnologie die ook in de Formule 1 wordt toegepast.

Het projectteam zou tot eind 2017 de tijd krijgen om te werken aan het autonome rijsysteem. Daarna wordt er volgens de bronnen binnen het concern besloten of Apple verder gaat met de slimme autotechniek.

Dank Odin dat er toe nu toe geen enkel merk is opgekocht door een 'techreus'.

Dank Odin dat er toe nu toe geen enkel merk is opgekocht door een 'techreus'.

Gaat ze totaal niet om het auto gedeelte van McLaren, ze willen beschikken hebben over het technology centre, die hebben geregeld dat Heathrow airport soepel loopt en hebben voor elkaar gekregen dat een tandpasta-fabrikant de productie met 100% heeft kunnen verhogen zonder de fabriekslijn aan te passen. Oftewel zij willen hun kennis voor de productie en optimalisatie van apple producten.

• #6.820
Niet verkeerd maar niet echt veel pk extra tov 65 amg

Terug
Naar boven