AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Een bmw zonder M, of M-pakket, ziet er gauw saai uit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.843
03-_DSC7204.jpg
In het rood zou de Fünfer ook nice zijn.

Is even leuk denk ik. Raak je gauw op uitgekeken, lijkt mij. Zou ik eerder laten wrappen en als basis een meer tijdloze kleur kiezen.

Laatst bewerkt:
  • #6.845
Wat vind jij dan een tijdloze kleur? Zoals in de configurator staat bij de 5?

bmw.nl is niks (nieuwe 5) te configureren zit je op .com?

• #6.847
.be

• #6.849
Moet wel toegeven dat de lijnen mooi uitkomen in de config. van Arminius.

Welke zou je kiezen?

Ferrari 488 GTB
(V8 twin turbo - 670 pk - 760 Nm - 1475 kg)

Porsche 911 Turbo S
(Boxer 6 twin turbo - 580 pk - 750 Nm - 1525 kg)

Jaguar F-type SVR
(V8 Supercharged - 575 pk - 700 Nm - 1797 kg)

Mercedes AMG GT R
(V8 Twin Turbo - 585 pk - 700 Nm - 1554 kg)

• #6.852
De Italiaan.

Vind t maar een vage term. Hoe moet je het interieur van Rolls of AM dan noemen?

Über-Premium? :o

Een bmw zonder M, of M-pakket, ziet er gauw saai uit.

Het is vooral de M bumper vooraan die het grote verschil maakt. De 'diffuser' achteraan hoeft niet per se van mij.

Schaf Sport af, en laat het M pakket verdergaan onder die naam. Wat heb je nu aan het Sport Pakket? Behalve de 'exclusieve' kleur rood. Maar dat zullen ze nooit doen, want M badges...

Het staat hem wel goed.

Tja, wie zijn portefeuille opentrekt kan een verfrissend kleurtje bestellen uit de Individual catalogus.

Nog niet alles is naar wens. Blauwe remcalipers bijvoorbeeld, die kleur moet aan te passen zijn. En zo zijn er meer zaken (velg etc).

Daar pleit ik al jaren voor. :D

Moet wel toegeven dat de lijnen mooi uitkomen in de config. van Arminius.

Ik kende die kleur (Bluestone metallic) niet eerlijk gezegd.

5Li (spyshots)
1znmrus.jpg
The 2017 BMW 5Li will be manufactured by the BMW-Brilliance joint venture. It will be available with various four- and six cylinder engines and possibly as a hybrid. The eight-cylinder and the M models will only be available as imports.

The wheelbase of the 5 Series Li will be extended by about ten centimeters for more space in the back. The extension can best be seen by following the roof line from the B-pillar to the back

The 5Li will compete with stretched competitors such as the Mercedes E-Class L, the Audi A6L, the upcoming Volvo S90L, and the Jaguar XFL.

Dat zou hier toch ook verkopen. :dunno:

• #6.855
China zijn ze gek op L. Meerdere modellen van ook andere merken hebben daar een L te koop.

China is de reden dat VW in 2017 de Phaeton nog heeft. Je hebt er ook van Jaguar & BMW verlengde versies die hier niet vekrijgbaar zijn, bijv de XF & X1, zoals F Lopez ook stelt.

Ze hebben ook een EV submerk in China. (50%)

Zinoro 1E & 60H

2qnunp0.jpg

Laatst bewerkt:
Jezus, die neus! Het lijkt wel een kruising tussen Porsche en Jeep. :o

Terug
Naar boven