MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Ik opteer voor een kanarie met zwarte accenten, en het zadelbruin interieur ter contrast. (+ alcantara stuur)

911 TS
2dubgcw.jpg

Laatst bewerkt:

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat ze zo'n identificatieplaat (1/200, 2/200,...) hadden binnenin, maar blijkbaar was het enkel en alleen die kroon-stickers. :o

Toch maar eens iets van Mini posten.

:roflol:

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Niet per se, maar ik denk in ieder geval van wel. De kans bestaat dat het een 8 is.

Ja dat dacht ik ook eerder gelezen te hebben. Als dat 'm is en ergens in 2019/2020 uitkomt met een pittige motor kan dit wel een mooie worden, ook wellicht in sedan. Kan ook nog zijn dat de 6 coupe gaat veranderen in 8 coupe.

Laatst bewerkt:
Een 8 Berline lijkt me stug, in die categorie hebben ze al de 7. Gran Coupé misschien? Sowieso een cabriolet. Het lijkt er in ieder geval sterk op dat ze vooral met de E Klasse Coupé/Cabrio willen concurreren.

Laatst bewerkt:
740ex M Sport (G11) (Individual: Frozen Black)
2ah73ly.jpg

14tbwx1.jpg

2yo9ukj.jpg

2psg6dl.jpg

ixe0sk.jpg

98ulh4.jpg

340i + M Performance (F30)
28tpgk.jpg

w06ck6.jpg

M3 + M Performance (F80)
166jjox.jpg

2v29seg.jpg

28u4fwo.jpg

Laatst bewerkt:
M Performance Stuurwielen @ SEMA 2016
jpalo5.jpg

14jb24j.jpg

2vxhiq1.jpg

qou1l5.jpg

Nummer 2 & 3 zijn eigenlijk detzelfde. Zelf kies ik voor nummer drie, de alcantara/leder combinatie is erg geslaagd. (+ ergonomische vorm)

Al lijkt hetgeen Ferrari heeft in het stuur beter gepositioneerd.

Misschien een foutief hersenspinsel, maar zijn de stuurwielen die je op de 9- en 3 uur positie kan vasthouden qua functionaliteit niet het beste? (Voorbeeld) Dat zal geen enkele autobouwer snel in een straatwagen stoppen natuurlijk. :D

De 3.0 CSL Hommage (R) had ook wel een aardige variatie:

1044zeb.jpg

Jawel, maar door de horizontale dwarsligger kan je niet dezelfde grip maken zoals hieronder.

2afyb14.jpg

Eerste wereldproblemen :D

Terug
Naar boven