AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.981
throwbackoutheadsinmockinglaughter_zps27e6fc89.gif

Aparte overstap.

Toch een volledig nieuwe motor na 600.000 km zie ik nu.

Ik vind dat bij luxe ook een zeker vermogen hoort. Bovendien is een 'instapper' vrij kaal ingericht en komt daarin niet overeen met het imago. Dit staat los van of je het daadwerkelijk nodig hebt. Wat heb je nou nodig in een 7, 250-300 pk?

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
M550i xDrive

Motor: V8 (462 pk / 650 Nm)
Transmissie: 8ZF
Verbruik: 8,9 L/100 Km
CO2: 204 g/km
0–100 km/h: 4 Seconden
Prijs: 80,000–85,000 Euro

De M550i vanaf 82.700 euro in Duitsland.

Nog niet alles is naar wens. Blauwe remcalipers bijvoorbeeld, die kleur moet aan te passen zijn.

Ik zag op de site van Alfa Romeo dat ze dit aanbieden. Naturel of de keuze tussen drie kleuren tegen een meerprijs.

Laatst bewerkt:
  • #6.991
Fipeeeeuxx :D

Ik dacht dat je niet mocht driften op de Ring. :dunno:

15ojtsp.jpg

:hahaha:

Laatst bewerkt:
Fisker heeft zijn berline onthuld. Die heeft als ambitie Tesla het vuur aan de schenen te gaan leggen.
2nlsao.jpg
Na het faillissement in 2013 zorgt de Emotion – na de Karma aan de Chinezen overgelaten te hebben – voor de wederopstanding van Fisker. Deze elektrische berline werkt op een grafeenbatterij. De negatieve pool is van silicium en nanodeeltjes grafiet. Deze oplossing beperkt de uitzetting en de inkrimping tijdens de oplaad- en ontladingsfases. Deze zorgt niet alleen voor een groter rijbereik, maar verlengt ook de levensduur. Dus kondigt Fisker een actieradius van 645 kilometer aan voor de Emotion. Een berline die koolstof en aluminium gebruikt om zijn gewicht te beperken. Er werd nog geen lanceringsdatum bekendgemaakt.

Laatst bewerkt:
  • #6.995
Dacia is wel ok. Als je niet om merken geeft maar toch een betrouwbare motor (renault) wil rijden en hoop geld in je zak wil houden. Is dacia jouw merk.

• #6.997
Skraal petje

In het wild: 530dx (G30)
bkbut.jpg

In het wild: M550ix (G30)
2viig6c.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven